Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

Me ajelimme eilen lomalta kotiin. Oli kivaa istua melkein 700 km autossa kun vauva on nyt ilmeisesti kääntynyt niin että joko potki tai muuten vaan hakkasi mun virtsarakkoa :D Flunssa se vaan jatkuu, nyt jo reilu viikko takana. Kuumetta ei edelleenkään ole, järkyttävä räkätauti vain.

Mäkin olen hieman kateellinen noista miiulan seksihaluista :D Mä olen normaalisti tuota mallia, ja nyt olen vähän suu auki kun en ymmärrä omaa kroppaani ollenkaan.

Maaliskuu alkoi, kukas lähtee päivittämään? =) Mulla on vähän laahannut jäljessä, anteeksi! Läppäri hajosi ja tulee oltua tällä tabletilla netissä.

Kuusama ja vauva-T 24+2
 
Kerttuliinu, miksi otat niin paljon tippoja? Mulle sanottiin apteekissa, että 5 tippaa riittää. Olen ottanut 5 tippaa kerran päivässä. Ei ole tullut oireilua. Itselle ei muut merkit ole sopineet.

EDIT: LOL! Kävin katsomassa sen käyttöohjeen uusiksi niin 5 tippaahan on ihan liian vähän :D Mä kyllä ymmärsin apteekissa, että 5 tippaa riittää.
 
Viimeksi muokattu:
Valkoinen, juu ei taida ihan viis tippaa riittää :) mä alan ottaa jokatoinen päivä nyt ihan pikku annosta.. En jaksa enää ainaista kuvotusta :-/ jospa sais hb nousemaan pienellä määrällä.. Paljon rautapitoista ruokaa..
 
Löytyykö meille päivittäjää? :) mäkin tosiaan kännykällä käytän tätä, joten aika hankalaa olisi päivittäminen.

On ollut kertakaikkisen surkea päivä. Olen niin pettynyt tähän viikonloppuun ja siihen, ettei mies ole viitsinyt yhtään panostaa tyttärensä aktivoimiseen. Mä kuulemma kärsin enemmän kuin tyttö siitä, ettei kukaan järjestä tytölle mitään fyysisesti väsyttävää tekemistä nyt, kun mä en kykene kaikilta vaivoiltani. Turha sille siis on mitään järjestääkään ilmeisesti... Mä olen koko iltapäivän itkenyt sitä, ettei tyttö saanut viikonloppuna ihan vaikka kunnon ulkoilua. Mummolassa sentään oltiin eilen useampi tunti ja siellä oli leikittäjiä. Tänään olen miettinyt, että miten ihmeessä olenkin mennyt naimisiin tuollaisen vetelyksen kanssa, joka ei viitsi arvokasta takamustaan nostaa sohvalta sen vertaa, että järjestäisi lapselleen ihan oikeaa tekemistä. Eikä se noteerannut mun itkuakaan mitenkään. Turhasta itken kuulemma. Tämä on kuitenkin vain väliaikaista, joten tykkäisin, että mies viitsisi sen ajan panostaa vähän enemmän ja tinkiä omasta vapaa-ajastaan, että tytöllä olisi tekemistä, eikä mulla niin järjettömän huono omatunto. Huomenna pistän telkkarin ja tabletin palasiksi ja katkon kännyköiden laturit, kun mies on töissä :D varmaan ihanat hormonit vielä pahentaa tätä mun fiilistä. Olen vaan niin pettynyt. Ei pitäisi olla liikaa pyydetty, että touhuaa oman lapsensa kanssa vapaapäivinään vähän enemmän.

Mä olen muutenkin niin jumissa täällä kotona, kun liitoskivut on kovia ja en oikein uskalla lähteä lenkille supistustenkaan takia (keskiviikkona varmaankin saan kyllä tietää, ovatko tehneet mitään), että sekin vetää mielen matalaksi. Sitten kun on vielä huono omatunto lapsen, koirien ja kodinhoidon takia, eikä toinen ymmärrä yhtään.

Tälläinen päivä täällä tänään. Toivottavasti huomenna parempi päivä ja toivottavasti mies ryhdistäytyy.

Pihla poksuu 28+0 :)
 

Yhteistyössä