Hakutulokset

1. J

sinne se jäi itkemään =(=(=(

\ Kiitti,hyviä vinkkejä =)
  2. J

onko äitien mukavuudenhalu lisääntynyt?

\ Olen kanssasi samaa mieltä =) Itse nyt menin työhön(2 v.ollut pois) ja onhan sitä neitiä/kotonaoloa ikävä jne.Meillä ei pihapiirissä/lähistöllä/kaveripiirissä lapsia,neitimme 1 v.3 kk.kaipasi kovasti muiden ikäistensä seuraan,On saatu onneksi soviteltua työaikoja ym.että tyttö 3-4...
  3. J

\ Normaalisti tuleekin olemaan n.4 pvää viikossa ja 6-7 h.päivässä,mutta reisussa ens ke-pe =) Sitten palataan arkeen....
  4. J

Meidän tyttö 1 v. ja 2.5 kk.meni tarhaan viime viikon maanantaina.3 aamuna jäi tosi reippaasti,meni suoraan puuropöytään ja sanoi"leipää" =) Minä nieleskelin lähteissäni.....To-aamuna sitten jäi ihan tuskassa huutamaan perääni"äitiiiiii" ja hoitajat neuvoivat vain mua reippasti lähtemään.Menin...
  5. J

Mitä olette saaneet kummeilta

\ Kyllä hän sen ihan neidin nimiin sai avattua(Osuuspankki).oli sotut ym.tiedossa....
  6. J

Mitä olette saaneet kummeilta

Kummeilta sai Arabian muumi-astiaston ja kaulakorun,toinen kummi oli avannut hänelle tilin,johon muistaa sitten merkkipäivinä ainakin 18v.asti =)
  7. J

päiväkodin aloittaminen

Voi,kuulostaa niin kovin tutulta.Meidän tyttö 1 v ja 2 kk.aloitti tarhassa viikko sitten Pe,oli 2 tuntia itsekseen ja ma samaten.Ti oli jo aamupuurolla ja päiväunilla,haettiin 14,Ke samaten ja eilen.Hyvin on mennyt,on nukkunut jopa paremmin päiväunet tarhassa kuin kotona ja syönytkin kuulemma...
  8. J

1-vuotis valokuva

Me saatiin kans itse otettua ihana 1 v.kuva Italian matkalla kesäkuussa,istuu kukkien keskellä ja hymyilee sopivasti =) Tosi kiva ja luonnollinen kuva:)Teetettiin niistä sitten sukulaisille ja kummeille netin kautta "kiitoskortit".saa jokainen sitten laittaa makunsa mukaisiin kehyksiin.....Eikä...
  9. J

Mitä aamu- ja iltapalaksi n. 1v?

\ KIITOS!!!!Mäkin osti noita kyseisiä pikkujugurtteja/rahkoja pari viikkoa sitten ja neiti 1 v.2 kk.syönyt joka päivä jälkiruoaksi sellaisen....Eipä ole kanssa tullut tekstejä luettua :(
  10. J

Elämä muuttui kertaheitolla

Moikka. Ajattelin tuossa n.kk sitten alkaa pikkuhiljaa etsiskellä töitä/hoitopaikkaa tytölle (s.16.6.05)Viime lauantaina törmäsin vanhaan pomooni,joka pyys töihin.Kävin sitten Ti hänen luonaan haastellussa ym.ja aloitin työt Keskiviiikkona!!!Siinä ei paljoa mietitty!Teen muutamaa tuntia päivässä...
  11. J

Meillä sairastetaan ja pää hajoo....

Heips. Meidän neiti sai kovan kuumeen Su-iltana,oksensi rajusti jne....Ti sai antibiootit korvatulehdukseen.Tänään käytiin TAAS lääkärillä,kun on täynnä punaisia laikkuja ja kakka ollut ihan vetistä jo 2 pvää. Meinasi että vauvarokko,antibioottikuurin käski myös lopettaa.... Sääliksi käy...
  12. J

karkea ruoka tökkii

Hei. Meillä Kesäkuussa 1 v.täyttänyt tyttö ja syö purkeista 8 kk:n ruokia,4 hammasta löytyy. 1v.purkkia olen antanut niin että vetänyt sauvasekoittimella hienommaksi,muuten sylkee pois.....Kotiruokaa syö pieniä paloja/soseena(perunaa,kiusauksia,keittoja ym.) tsemppiä ruokailuihin =) eiköhän ne...
  13. J

karkea ruoka tökkii

Hei. Meillä Kesäkuussa 1 v.täyttänyt tyttö ja syö purkeista 8 kk:n ruokia,4 hammasta löytyy. 1v.purkkia olen antanut niin että vetänyt sauvasekoittimella hienommaksi,muuten sylkee pois.....Kotiruokaa syö pieniä paloja/soseena(perunaa,kiusauksia,keittoja ym.) tsemppiä ruokailuihin =) eiköhän ne...
  14. J

Käytättekö pesuainetta yli 1v. lapsilla?

Meillä on Natusanin shampoo-saippuaa,jolla voi pestä koko likan =) Tuoksuukin hyvälle.
  15. J

Kuinka usein lapsi hoitoon???

\ Kiitos Aadan äiti,veit sanat suustani.Hyvää kesänjatkoa teille =) Kirjottele vaikka YV:tä,jos kiinnostaa,olen lukenut että meillä aikas samanikäiset tytöt :heart:
  16. J

Viikonlopun iltalehteä tässä plärään ja juttu Jukka ja Sirpa kuoppamäen 45 v.kestäneen avioliiton salaisuus: "-ottakaa aikaa olla kahden,ilman lapsia, -parisuhde ja perhesuhde erotettava toisistaan, -älkää kutsuko keskenänne toisianne isäksi ja äidiksi, -riidellessä ei saa uhata erolla"...
  17. J

Minkä kokosia 1-vuotiaita muilla?

Tyttö 75.7 cm ja 9500g.
  18. J

Ärsyttääkö jokin??

Mua ärsyttää tällä hetkellä suunnattomasti,että joku oli vienyt meidän pyykkinarulta mun lempifarkut ja uudet pellavahousut :kieh: :kieh: :kieh: Tekis mieli itkee :'(
  19. J

kuinka paljon maitoa?

meidän tyttö juo 5-8 dl maitoa/vrk,mutta eipä sitten muuta paljoa juokkaan :( Yrittänyt olen.....
  20. J

\ ihan kuin minun suustani,paitsi että tyttö 1 v.1 kk =)

Yhteistyössä