Ilmeisesti kummin avaama tili on hänen omissa nimissään...? Ei nimittäin onnistu kummilta tilin avaaminen ilman vanhempia eli "yllärinä". (Itse kun kävin avaamassa tytölle tilin, meni todella vaikeeksi, kun tarvitsi isänkin suostumuksen ja oikein kuulemma piti konttorilla käydä.Pitkän jankuttamisen jälkeen sain kuitenkin luvan postittaa tiliin liittyvät paperit.)Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 18:59 Jonnuska kirjoitti:Kummeilta sai Arabian muumi-astiaston ja kaulakorun,toinen kummi oli avannut hänelle tilin,johon muistaa sitten merkkipäivinä ainakin 18v.asti =)
Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 19:12 Vieras kirjoitti:\Ilmeisesti kummin avaama tili on hänen omissa nimissään...? Ei nimittäin onnistu kummilta tilin avaaminen ilman vanhempia eli "yllärinä". (Itse kun kävin avaamassa tytölle tilin, meni todella vaikeeksi, kun tarvitsi isänkin suostumuksen ja oikein kuulemma piti konttorilla käydä.Pitkän jankuttamisen jälkeen sain kuitenkin luvan postittaa tiliin liittyvät paperit.)Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 18:59 Jonnuska kirjoitti:Kummeilta sai Arabian muumi-astiaston ja kaulakorun,toinen kummi oli avannut hänelle tilin,johon muistaa sitten merkkipäivinä ainakin 18v.asti =)
Jos siis tili ei vielä ole lapsen oikeasti oma tili, kannattaa tehdä tarvittavat paperihommat mahd. pian,jotta saadaan tiliasiat ajan tasalle.Ettei jatkossa tule yllätyksiä verottajan suhteen. Verottaja iskee kyllä, jos ison summan kerrallaan luovuttaa toiselle.
Kyllä hän sen ihan neidin nimiin sai avattua(Osuuspankki).oli sotut ym.tiedossa....Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 19:12 Vieras kirjoitti:\Ilmeisesti kummin avaama tili on hänen omissa nimissään...? Ei nimittäin onnistu kummilta tilin avaaminen ilman vanhempia eli "yllärinä". (Itse kun kävin avaamassa tytölle tilin, meni todella vaikeeksi, kun tarvitsi isänkin suostumuksen ja oikein kuulemma piti konttorilla käydä.Pitkän jankuttamisen jälkeen sain kuitenkin luvan postittaa tiliin liittyvät paperit.)Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 18:59 Jonnuska kirjoitti:Kummeilta sai Arabian muumi-astiaston ja kaulakorun,toinen kummi oli avannut hänelle tilin,johon muistaa sitten merkkipäivinä ainakin 18v.asti =)
Jos siis tili ei vielä ole lapsen oikeasti oma tili, kannattaa tehdä tarvittavat paperihommat mahd. pian,jotta saadaan tiliasiat ajan tasalle.Ettei jatkossa tule yllätyksiä verottajan suhteen. Verottaja iskee kyllä, jos ison summan kerrallaan luovuttaa toiselle.
pyydä reilusti sitä mitä tarviitte lapselle, kummeillakin helpottaa lahjan miettiminen, itse tykkään siitä että lasten kummit kysyy, näin ei tule turhaa krääsää nurkkiin lojumaan.Alkuperäinen kirjoittaja 26.08.2006 klo 16:37 Kuikelo kirjoitti:kiitos vastauksista... Se on vaan niin helkutin vaikeeta pyytää mitään, vaikka itsekin usein pyydän lahjatoiveita lapsilta.