Ärsyttääkö jokin??

mie
Mikä sua ärsyttää siis niinku noin ylipäänsä, perhe-elossa, parisuhteessa, tarhassa, lapsissa, sukulaisissa jne.jne.
mulla on varmaan väsymyspiikki huipussaan kun tuntuu että KAIKKI ärsyttää mikä hiukankin menee toisin kuin olen suunnitellut tai kuvitellut.Jotkut ihmisetkii ottaa pattiin kyllä aikalailla.Tänä aamuna kassajonon kiilaripappa sai melkein sanallisen ryöpytyksen.Eilen auto temppuili ja korjaamon setä vasta ärsyttikin.
mies on ollu jotenki hankala, jääny lomalurvimisvaihde hällä päälle vaikka palasikin jo töihin.etc.etc.
minun pitäs mennä varmaan metsään pariksi päiväksi joskos helpottas...
kahvikaan maistu hyvälle..grrrr.... \|O

Mua ärsyttää lähinnä perheoloissa mieheni lepsuus. Mistään lapsen kasvatukseen liittyvästä ei voi keskustella tai sopia, mies ei pidä mitään kuria esikoisellemme ja torpedoi omat sääntöni joita olen itse luonut kun mieheni ei halua mitään rutiineita. Mieheni mielestä lapsen ei koskaan tarttis huutaa kun voisi antaa aina periksi. Tästä olen yrittänyt hänelle miljoona kertaa sanoa, mutta ei niin ei. Jos ei lapsi syö ruokaansa vaikka tiedän hänellä olevan nälkä ja selitän monta kertaa lapselle että ymmärtää että suklaata ei anneta jos ei syö ruokaa niin eikös mies salaa anna. Ja näitä olisi vaikka kuinka paljon esimerkkejä miehen lepsuudesta eikä mies tajua että minä yritän vain meidän kaikkien parasta. :\|
Mies sitten ihmettelee kun lapsi hänen ollessa paikalla kiukuttelee ja oikkuilee. Miehen ollessa työssä meillä on esikoisen kanssa oikeen mukavaa ja yleensä rauhallista.

Hyvä kysymys!
Tänään aamulla soitetiin töistä,että voisinko tulla tänään vapaapäivänäni töihin,eilen pääsin yövuorosta :eek: että mulla kiukuttaa..en pääse kylläkään tänään töihin,mutta silti vapaapäivän fiilis meni.eikä tää ole eka kerta,puhelin pysyy tästä lähtien kiinni vapaapäivinä.haluttaa nauttia kesäpäivistä vapaana,kun ei ole kesälomaa!
=)

JEKHu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2006 klo 22:51 joppana kirjoitti:
Minua ärsyttää lapset joilla ei ole käytöstapoja!! Se on tällä hetkellä päälimmäinen ärsytys..
Jos tätä peesaan, niin ärsyynnyn omistani :ashamed: Mie en käsitä, miten noi pojat ovat unohtaneet nyt kaiken oppimansa. Uskalla niitä kohta kauppaankaan otta mukaan :ashamed:

miiha
Yhdyn näihin ärsytyksiin lapsien käyttäytymisestä, omat 10 12v pojat ovat näyttäneet kesäloman aikana unohtaa vallan miten pitäisi edes yrittää käyttäytyä ihmisten ilmoilla :p :p Ja noin isoja kun vielä ovat niin sitä suuremmin ärsyttää :eek: :eek: Toivon et koulu jo alkaisi huoh niin jospa ne siitä tasoittuvat

Tänään on ärsyttänyt lapsen kiukuttelu ja se, ettei se voi olla yhtään hetkeä paikallaan vaan tekee koko ajan jotain, mitä sitten pitää kieltää ja mennä perässä korjaamaan jälkiä.
Tänään en ole jaksanut olla ihan aikuinen koko aikaa tuon lapsen kanssa, kun on ollut kiire ja rasittava päivä ja se oma käytöskö vasta äsryttääkin!

Voi että tuli tämä ketju hyvään saumaan!! Kaikki on tänään miehen vikaa :kieh:
Oon siivonnut koko huushollin YKSIN vaikka tuo laiskimuskin oli kotona :kieh: Muutenkin nämä kotityöt on lähes tulkoon mun harteilla ja kaikki. Sitten kun ei osata laittaa edes tavaroita paikoilleen vaan jätetään mihin huvittaa.. Lapset sentään kerää ne käskiessä, mutta tolle ukolle pitäs vaan sanoa ja sanoa.
Mua ei huomioida koskaan, ei hellää sanaa tai koskaan mitään lahjoja. Oon itse käskenyt sitä käyttää lapsia kaupassa, kun ne kuiteskinn haluaa jotain ostaa.
Ei lähde kylään. Valittaa ettei ole rahaa ja sitten sen ostoksiin kuiteskin on.. #&%?$!* ukko :kieh: Tälläisena päiväna minä olen tietysti erittäin hyvä ellen täydellinen :D

Me on tänään huudettu toisillemme ja aiheena kotityöt. Mitään ei tuo arvosta ja sanoo muka AINA siivoovansa omat jäljet..
Mua ärsytti sekin, että piti sit vielä itkee siihen päälle. Onneks lähti yövuoroon.
Onni saikin sitten extrapaljon halipusuja =)

hmmm
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2006 klo 22:51 joppana kirjoitti:
Minua ärsyttää lapset joilla ei ole käytöstapoja!! Se on tällä hetkellä päälimmäinen ärsytys..
Ärsyttää ylipäätään ihmiset joilla ei käytöstapoja. Avasin oven tai pidin auki äidille vauvoineen, ja marssi ovesta ilmeettä kuin olisin ollut joku ovimies. Todella röyhkeää ja epäkohteliasta.

Äiti vaan
Aikoinaan pidin lukemisesta. Parhaimpia kirjat olivat omaelämän kerrrat,
mies ei oikein pitänyt siitä, joten lukeminen on jäännyt vähemmälle.
Käsitöitä olen jonkin verran tehnyt, mutta siinä en ole mikään huippu hyvä. Nyt syksyllä on tarkoitus ruveta käymään jumppaamassa, täytyy saada jotain muutakin tehtyä kuin kodin ja puiston väliä ja onhan tuo selkä ruvennut reistailemaan. Välillä vaan tuntuu, ettei ole mitään muuta kuin lapset ja kotityöt ja isäntä juoksentelee omilla harrastuksissaan. :saint:

virallinen
Miten raaskit mennä töihin ja jättää lapsesi muiden hoidettavaksi!!??? Haistakaa viulu...Kyllä minä lapsiani rakastan aivan yhtä paljon, vaikka olen työelämässä! :kieh:

Ärsyttänyt jo pari päivää!!Taitaa olla menkat tulossa...On kyl oikea syykin..lapset tappelee kaiket päivät. Mies juoksee harrastuksissa kaiket iltaa, lupailee yhtä sun toista muttei pidä lupaustaan..tekis mieli lähteä lauantaina tanssimaan mut miestä ei kiinnosta...yksinkää ei voi lähteä kun ei oo lapsenvahtia....syitä riittää...mutta ollaan sentään terveitä,josta taas unohti olla kiitollinen... :ashamed:

Arsyttää tai siis suorastaan v*tuttaa, kun kaverit lähettelee näitä s.posteja, missä pitää laittaa viesti 10 tunnin sisällä tai käy huonosti.
Mä oon elämäni aikana kärsinnyt aivan tarpeeksi joten tälläset postit on aivan syvältä

Mua kanssa on ärsyttänyt yleisesti ottaen vähän kaikki jo pitkän aikaa (ei lapset mutta muuten). Siis kaikki rästissä olevat kotityöt joita ei koskaan tunnu saavan valmiiksi, esikoisen teettämättömät valokuvat (digikuvista albumiin), siivoamaton varasto, pihanlaitto jne. Erityisesti olen kiukutellut miehelleni niin etten välillä ymmärrä itsekään omaa käytöstä. Olen miettinyt, että onko mulla tulossa jo näin etukäteen neljänkympin kriisi. Se mikä aiheuttaa kyllä paineita on elämänmuutos syksyllä eli lähes 4 vuoden kotiäitiys loppuu osittain ja jatkan opintojani. (Työpaikkakin on muuten palaa siihen vielä). Eli kait tämä on sitä luopumisen tuskaa kun lapset menevät päiväkotiin osan kuusta ja on jo ikävä valmiiksi. Niin, ja pienenä asiana ärsyttää kanssa ne mailit joita pitäisi lähetellä eteenpäin tai yleensäkin kaikki roskamailit. Töissä niitä ehti joskus katselemaankin (hih) mutta nyt olen jo kasvanut niistä ohi ;) Johan tuli vuodatus, mutta helpotti vähän. Ehkä tästä tulee parempi viikko ja mulla positiivisempi mieli =) Lapset antavat positiivista energiaa :heart:

maarith
Mua ärsyttää just tälle hetkellä meitä kohtaan jauhettu #&%?$!*,kun meillä ei ole niihin osaa eikä arpaa.Kuitenkin ne on saanu valtavat mittasuhteet mikä tuntuu naurettavalta.Tuntuu niin uskomattomalta,että jonkun suurperheen asiat voi kiinnostaa niin paljon lapsettomia ihmisiä,että kaatavat koko koirien rotuyhdistyksen sen takia.Uskomatonta.
Sitten ärsyttää,kun en saa aikaseksi siivota meijän kotia hyvään kuntoon,mutta on niin väsyny olo ja jotenkin heikottaa.mutta ehkä nää kaikki vielä tästä joskus... :/

Ärsyttää
Mua ärsyttää jotenki suunnattomasti, ehkä enemmän kuin koskaan mieheni joka on niin pirun pikkusieluinen että :headwall: :headwall:

Joka hiivatin pienestä asiasta sen pitää rätkyttää tai kommentoida... Hitto ku se ei laita tässä huushollissa juuri tikkuakaan ristiin, niin sitte kehtaa naputtaa???!!! Sillon sen tekee ruokaa kun oon viikonloppuisin töissä...sillä ku on vapaat viikonloput. Paitsi viime lauantaina ku tulin aamuvuorosta töistä niin se oli pannu Karjalan paistin uuniin ja lähtenyt "rannalle" siis suomeksi: rannalle ottaan kavereiden kans olutta. Arvatkaas minkänäköinen paisti uunissa oli? Palanu ja kuivunu kasaan... Voi että mua siis kyrsii, ku paljo sen ei tosiaan oo tarttenu täällä tehdä niin sitä vähäistäkään se ei tee loppuun asti.. Asiat ovat näköjään tärkeysjärjestyksessä :ashamed:

Useimmiten ärsyttää omien lasten tottelemattomuus (kun käskyt tai pyynnöt menee kuuroille korville). Sitten ärsyttää tosi paljon parvekkeilla tupakoivat naapurit (ja aika usein muutenkin tupakoitsijat, koska inhoan sitä hajua) ja koiranomistajat, jotka ei kerää elukoidensa jätöksiä maasta. Näin kesällä ärsytystä on aiheuttanut myös se, kun kaupungin kadut on yleisenä käymälänä ja kaikki puistikot haisee k.uselle. Siinäpä ne pahimmat ärsytykset. :saint:

Moikat

Pitää peesata tuota Tiitiäsien äitiä ensin, kun muakin ärsyttää jos saan noita ketjuviestejä. Sillain olen tehnyt etten KOSKAAN vastaa niihin, vaikka tulisi kuinka hyvältä ystävältä. Minusta tuntuu että nuo puhelinfirmat pistää noita erilaisia ketjuviestejä, joulu ja juhlapyhätoivotuksia menemään, jotta saavat rahaa..miettikää paljon siitä nettoaa kun puolet kansasta kirjottelee toisilleen samanlaisia runoja edestakas. Joskus ne on ihan kauniitakin, mutta aina on mulla vähän kilkattnut hälytykellot niistä...

No sitten kyllä ihan omaa ärsytystä on nuo toista viikkoa jatkuneet savut venäjänpuolelta ja etenkin se että ne ei tiedota mitään, mitä siellä tapahtuu. Siis kunnolla, että miten niitä on saatu sammumaan jne. Tässä on hesassa( ja varmaan idässä päin vielä pahemmin) harrastettu suoraansanoen savusukellusta parin viikon ajan, aina puolet päivästä. Kyllä ketuttaa tollanen välinpitämättömyys terveydensuhteen...
:headwall: :/

B) Ihan pakko on kertoa, että tuo Venäjän metsäpalojen savu ärsytti mua niin paljon vielä aamulla töissä, että menin ja laitoin meiliä asiasta kolmelle eri ministerille, ympäristö-, sisä-, ja ulkominisereille...hitsit :whistle:

Ärsyttää kun olen jäämässä reilun kuukauden päästä äitiyslomalle ja haluaisin hoitaa hommat töissä kunnialla loppuun kun jään pois. Mutta kun esimiestä ei kiinnosta tippaakaan, ei ole vielä edes alettu hakeen sijaista, tuskin edes tietää mitä teen. No omapa on ongelmansa kun olen lähtenyt, mutta kun moni muu on yhteydessä minuun / riippuvainen mun tekemistä asioista enkä haluaisi jättää näitä ihmisiä pulaan. Sellainen olo sitten, että vain lähdin ja jätin asiat levälleen...

Yhteistyössä