Hakutulokset

1. T

***HEINÄVAAVAT toukokuussa***

Meille syntyi viime perjantaina kiireisellä sektiolla pieni tyttö (rv 33) 1,5kg. On vielä pitkään sairaalassa kasvamassa. Olo on vähän hämmentynyt, sillä eihän tässä näin pitänyt käydä. Kesäkuussa olin ajatellut äippälomalla rauhassa valmistella kotia tulokasta varten. Mutta, sööttihän se pieni on.
  2. T

Tänään pääsin sitten kotiin. Lääkkeillä verenpaine vähän aleni ja muut arvotkin olivat kohtuulliset. Olen nyt sitten avopotilaana. Keskiviikkona takaisin kontrolleihin ja sitten tietää taas jatkosta. Töihin paluuta ei sitten enää ole, vaan saikkua tuli äippäloman alkuun saakka. Pitää kotona...
  3. T

Mulla vappu menikin mukavasti, olen viettänyt sitä torstaista asti osastolla raskausmyrkytysepäilyn vuoksi. Vähän tylsää, mutta hyvä että pitävät huolta. Pienellä tuntuu olevan kaikki hyvin, käyrät on olleet normaaleja eikä ultrassakaan ollut valittamista. Kunhan saisi paineet tasaantumaan...
  4. T

<3 HEINÄMASUT Huhtikuussa <3

Moi, Soittelin neuvolaan, kun verenpaineet on olleet korkealla. Mutta sanoivat, ettei niille mitään voi tehdä, kun odottelen äitiyspolille menoa joka tapauksessa. Pitää vaan syödä oikein ja liikkua. Samalla sanoi, että sokerirasituksen paastoarvo olikin ollut liian korkea, joten pitää katsoa...
  5. T

Aurinkoista lauantaita! Nyt on oikein keväinen fillis täälläkin, kun edes aamulla ei ollut miinus asteita. Eilen käytiin 4d ultrassa. Ei saatu kasvokuvaa, kun pienoinen piti kasvonsa piilossa ja vielä kädet edessä, ettei varmasti nähdä. Tohtori yritti kovasti ravistella toista vaihtamaan...
  6. T

Hei, Täällä päivät menevät nopeasti työn touhussa. Pienoinen potkiskelee ihan innolla. Edelleen taitaa viihtyä enimmäkseen pää ylöspäin, kun potkiskelee tuota alakertaa ihan mojovasti. Vessakäynnit on taas yleistyneet, ilmeisesti painaa virtsarakkoa sen verran. Huomenna mennään...
  7. T

Neuvolalääkärissä tuli käytyä viime viikolla, silloin oli 27+1 viikkoja. Pieni oli kovin rauhallinen, mutta liikkeistä kuitenkin ++. Majaili ultraushetkellä pää alaspäin. Painoarvio oli 813g. en tiedä onko tuo nyt sitten pieni vai iso, alle keskikäyrän jää. Sf mitta oli 24. Edelleenkään ei...
  8. T

<3 HEINÄMASUT Maaliskuussa <3

Aurinkoista torstaita! Viime perjantaina oli neuvola. Kaikki oli siellä kunnossa. SF mitta oli 21, verenpaineet korkealla, mutta onneksi teen kotimittauksia, kun minulla on tuo valkotakkiverenpaine. Huvittavaa, kun kotimittauksessa on 120/77 ja terkkarilla 140/90. Enkä edes luule jännittäväni...
  9. T

<3 HEINÄMASUT Maaliskuussa <3

Unettomuus on tuttua. Heräilen ainakin kerran yössä, ellen sitten valvo yli puolenyön, kun aamuherätys on kuuudenlta tai seitsämältä. Siirryn nyt jo automaattisesti sohvalle, kun siinä puoli-istuvassa asennossa saa uudelleen unenpäästä kiinni vähän paremmin. Potkuja tulee ihan kiitettävästi...
  10. T

<3 HEINÄMASUT Helmikuussa <3

Hei kaikille! Kiva olla lomalla, vaikka se tarkoittaakin pyykinpesua yms. kotihommien hoitoa joita ei kertakaikkiaan töiden jälkeen jaksa tehdä. Kävimme maanantaina rakenneultrassa. Näkyvyys oli huono, sillä vaavi piilotteli etuseinässä olevan istukan takana ja vielä selkä meihin päin. Osa...
  11. T

<3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

Täällä Hesassa kun säästellään, niin mulla on ollut vasta yksi neuvola kaheksannella viikolla ja toinen tulee vasta viikolla 22. Niin erilaista eri paikoissa. Välissä on ollut np-ultra ja muutaman viikon päästä rakenneultra. Niin ja ekaa vasta odottelen. Mahaa koittelen katella, mutta kun on...
  12. T

<3 HEINÄMASUT Tammikuussa <3

Hei kaikille, tervetuloa uusille odottajille. Minulla loma on ohi ja paluu arkeen ja töihin oli tänään. Loma aikana pahoinvointi väheni huomattavasti, ehkä osansa silläkin etä sai torkkua ja syödä milloin halusi. Saa nähdä mitä tämä työaikataulu tuo tullessaan. Toivottavasti kuitenkin...
  13. T

Heinäkuun helistäjät Joulutunnelmissa <3 <3 <3

Minutkin voi lisätä listalle. Eka lapsi tulossa, itellä ikää 34, naistenklinikalle menossa ja LA 7.7. Menossa siis rv10+4. Eka neuvola takana, np ultra tulossa 22.12. juuri sopivasti ennen joulua :) Tänään kävin labroissa. Viikon päästä voin soitella tuloksia.
  14. T

Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

Tervetuloa uusille! Mulla oli eka neuvola tänään, ja papereiden täyttelyähän se oli. Sairaala piti päättää, ja naistenklinikalle olen menossa. Lisäksi otettiin paino ja verenpaine. Verikokeisiin sain lähetteen kahden viikon päähän. Yllätykseni oli suuri, kun seuraava neuvola onkin vasta...
  15. T

Mama muu, toiveikkaita ajatuksia täältäkin päin, että kaikki olisi kuitenkin hyvin. Hienoa, että on monta, jotka odottelee samoihin tahteihin :) Itsellä on jatkuvaa lievää etomista ja yritänkin mussutella jotain aina vähintään tunnin-parin välein. Neuvolan sain tilattua, ja on jo 26.11...
  16. T

luovutettu siittiösoluhoito pariskunnilla

Joo, kannattaa sitä toivoa. Kyllähän se kova paikka oli ekan inssin jälkeen, kun ne menkat sitten alkoivatkin, kun oli mielestään tuntenut vaik sun mitä tuntemuksia. Kyllä siinä tippa tuli linssiin, mutta kuitenkin tuli myös ajatus, et ehkä se oli sit vain treenausta siihen tärppikertaan. Ja...
  17. T

Tänään oli alkuraskauden ultra. Kaikki oli hyvin ja pieni öttiäinen siellä on kasvamassa. Oli ihan oikean kokoinen ja oloinen, ja sydänkin löi. Olihan se aika jännä kokemus nähdä. Nyt sitten pitää ihan oikeasti uskoa et asukki massussa on. Neuvolaankin pitänee varailla aikaa. Olen Skorppan...
  18. T

Meilläkin tanskalaiset. Nyt se sitten on omin silmin nähty, et kyllä siitä suhteellisen pienestä toimenpiteestä oikeasti voi tulla tulosta. Tänään oli siis se alkuraskauden ultra. Kaikki oli hyvin ja pieni öttiäinen siellä on kasvamassa. Oli ihan oikean kokoinen ja oloinen, ja sydänkin löi...
  19. T

Toka kertahan se oli.
  20. T

Pidän sulle peukkuja jastu, että kaikki menee hyvin. Jännnitystä piisaa nyt sitten pariksi viikoksi. Minulla on ylihuomenna ultra, ja sitten nähdään ketä siellä asustelee, vai asusteleeko ketään. Jännittää. Rv7 alkaa huomenna.

Yhteistyössä