Tervehdys! Jos täs pikkasen kerkeis kirjottaa, kun vauva leikkii kerrankin iha rauhas ittekses. Meillä ollaan taas kipeitä, ja oon nukkunu ihan tosi huonosti ny pari päivää, kun neiti on kuumeessa, ja ähisee vaan nukkuessas ja on sit tietty muutenkin kauhee kitinä.. Mulla on vointi parantunu taas suht normaaliksi, aamusti on paikat puutunu, mut muuten ei oikeen mitään oireita täl hetkel. Supistelee tietty välillä, eikä ol kiva, kun nää supistukset on oikee kipeitä, ko viimeks ei tuntunu just ko pelkkii kovettumisii. Nyt tuntuu reisissä ja selässä asti, kunha ei ny kovi paljoo mitää tekis viäl vähään aikaan.. Mut kyl täs ilmojen lämmetessä alkaa pikkuhiljaa toivoo, et vauva tulis jo, tai et ainaki menis aika nopeesti! Vaik tietty sit olis taas kesä ohi, ja sitä mä en kyl taas haluu, ko kaks vuotta joutunu odottaa kesää..
Kela oli päivittäny päivärahat nettiin sentäs jo, pikkasen nousi viime vuodesta. Ihan hyvä vaan, kun oon muutenki ollu niin huonolla palkalla töissä, et enpä mittään huimia summia kuukausittain nauti. Nyt vaan venailen, et tulee paperit postissa, ni meen sitte sin verotoimistoon kans käymään.. Äitiysavustus maksetaan ens viikolla, sil ostettiin etukäteen toi neitin sänky jo
Ja postista tuli uus vaipparoskis, kun vanha oli ihan p***a ko heti sain sen viime vuonna rikki, ja siitä lähtien ollu ain ajoittain ihan mukavat tuoksut tääl meen lastenhuoneessa. Toivottavasti toi uus on nyt sit parempi.. Ostin samanlaisen sil mun siskolleni, ko saa (tai saa ja saa, mut la on ens kuun lopussa..) kans vauvan kohta. Ihan kätsä vauvalahja! Mist tuli ny viäl mieleen sanoo, et mun kaveri oli saanut viime yönä pojan
Kyl tää aika melko nopsaan on menny, ko just sekin vasta kerto mulle (elokuus), et pissas positiivisen!!
Annora, mul tuli tos synnytyksen jälkeen ihan kauhia akne (mikä oli tosi kiva, ko mentiin syyskuussa naimisiin..not!), ja koska en voinu mitään pillereit tietty alkaa syömään, ni kaveri suositteli hakee apteekista Basironia. Kävin kyl ihan ihotautilääkärilläkin, mut niist lääkkeist ja aineista ei ollu mitään hyötyy mulle.. Mut Basiron tasotti kyl aika äkäseen, ja vieläkin käytän sitä jos jotain tulee! Taas pientä mainostusta
Nyt tarvii nousta koneelta kyl jo enneks mies tulee töistä kotiin, ettei se taas meinaa, et oon ollu koko päivän koneel!!
Vointeja kaikille!
Ämpee 27+5 (vasta, puuh..)