Heipä hei pitkästä aikaa!
Empä ole vähään aikaan ehtinyt kirjoittelemaan vaikka olen yksi niistä joka on "valittanut" pinon hiljaisuudesta - antakaa anteeksi :ashamed:
Yksi syy tosin löytyy siitä, että ulkona on ollut jo monta päivää aivan upeat ilmat ja päivät on menneetkin siellä eikä illalla sitten viitsi ainoita "vapaita" hetkiä miehen kanssa istua koneella... Nytkin meidän mittari näyttää varjossa 22 astetta
Olen ihan hukassa taas neidin nukkumisvaatetuksen kanssa kun ei ole vielä kesä, mutta ei kuitenkaan kylmäkään ja meidän likka palelee melko helposti...
Täällä oli kirjoiteltu kaikennäköistä, yritän nyt kommentoida niihin mitä muistan:
Arvista. Mulle ei tässä raskaudessa ole niitä toistaiseksi ilmaantunut, tai ainakaan en ole huomannut (tosin en ole tarkkaan tutkinutkaan... ), mutta esikosta tulikin kiva seepraraidoitus joka näkyy selvästi edelleen, tosin vaalenneena. Muistaakseni arvet tulivat silloin vasta joskus rv 30 jälkeen kun olin jo huokaissut että selvisin ilamn niitä, että voihan niitä nytkin vielä tulla... Tosin ei vät ne minua mitenkään erityisemmin haittaa kun en käytä esim. bikineitä tai mitään napapaitoja muutenkaan.
Neuvolalääkärissä ei ole ollut vielä kertaakaan kun kävin silloin yksityisellä varhaisultrassa rv 8+ ja siellä tutkittiin tuo kohdunsuun tilannekin. Eka nvlalääkäri oiskin sitten huomenna ja se on eri neuvolassa missä minä käyn kun heillä ei siellä kuulemma ehtivää lääkäriä :| Kaiken lisäksi "minun" neuvolani suljetaan koko HEINÄKUUKSI! :headwall: Mutta jos oikein käsitin niin sama neukkatäti siirtyy toiseen neuvolaan myös jolloin olisin edelleen hänen "potilaansa" joten ei se sinänsä haittaa...
Supistuksista ei mulla edelleenkään tietoa onko niitä ollut vai ei
:ashamed: Kuitenkin tuo
alavatsan kipuilu jatkuu edelleen ja pahenee aina varsinkin iltaa kohti, esim. sängyssä kääntyminen tuottaa hankaluuksia :/ Myös
alaselkää särkee jonkin verran ja minulla olikin esikkoa odottaessa iskiastyyppistä vaivaa... Meinaan huomenna tuosta mahan kipuilusta lääkärille sanoa.
Jokos teillä on paljon
turvotusta? Mä olen nyt huomannut parina aamuna, että sormissa on vähän ja iltaisin sukista on jäänyt pienet painaumat. Yritän sitä nyt seurailla ja kun isäni ostaa lähiaikoina verenpainemittarin niin käyn taajaan tahtiin siellä sitten mittailemassa
Sitä raskausmyrkytystä pelkään, niin haluan saada ensimerkit sitten ajoissa jo kun esikon kanssa se meni jo aika karseaksi... Tosin eihän se välttämättä nyt tule ja kätilö sanoi, että se on kuulemma ensisynnyttäjien vaiva enemmäkin.
[/b]Koirista
oli myös juttua. Meillä on sellainen 3-4kg painava kääpiökoira jolla on TO-DEL-LA iso ego, mutta ei ole kyllä koskaan koittanut hyppiä esikon silmille. Lähinnä alistuu osaansa ja väistyy yleensä ajoissa jos näkee neidin saapuvan ja haluaa olla rauhassa. Muille lapsille tuo meidän karvaturri ei aina ole yhtä armollinen joten usein pyydänkin että antavat koiran olla omissa oloissaan...
Silloin kun esikko syntyi niin ei tuo koira ollut oikein millänsäkään, välillä tuntui ettei se edes tajunnut että meille oli tullut joku uusi lisää Ainoastaan sitä sai vahtia ettei jättänyt vauvaa yksin makaamaan mihinkään sängylle/lattialle/sohvalle kun tuo koira loikki (ja loikkii edelleen ) miten sattuun niin ettei mennyt sitten päälle... Mutta siis mitään ongelmia ei ole ollut enkä usko (ainakaan koiran kanssa, esikko onkin eri juttu ) tulevan nytkään...
Entä esiintyykö muilla hikoilua
? Mulla se alkoi jokin aika sitten kun tuli lämpimät ilmatkin, koko ajan jotenkin tukahduttava olo ja aina kainalot märkinä :headwall: |O :ashamed: :/ Rasittavinta on se kun täytyy aina yrittää etsiä jotain tummia paitoja ettei näy kainaloissa läikät :ashamed: Tiedättekö te jotain hyvää deorodanttia joka pitäisi kainalot kuivina? Minun kohdalleni ei vielä ole sattunut, nyt olen käyttänyt pitkään rexonan tai doven stickiä...
Missäs vaiheessa teillä on nimivalinnat
? Mulla olisi pojalle kaksi ihanaa, mutta mies ei vieläkään ole lämmennyt kummallekaan Ja minä kun en halua mitään massanimeä ja mukava olisi jos nimi alkaisi L-kirjaimella - hankalalta tuntuu löytää...
Mitäs vappusuunnitelmia teillä on?
Me mennään perjantaina vanhempieni kanssa yhteen ihanaan pihviravintolaan ja vapputorillakin pitäisi käydä - mies saa ostaa kyllä sekä tytölle, että mulle vappupallot Tivolissakin pitäisi viikonlopun aikana joku päivä käydä... Kotosalla varmaan myös grillaillaan perheen kesken.
Eipä kai tässä muuta, mukavaa viikon alkua! =)
LEAL & Poju 28+2