Hakutulokset

1. AnniSofii

YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Heippa vaan, en ole oikein ehtinyt mihinkään tässä parin viikon aikana. Olen käväissyt vain lueskelemassa hieman teidän juttujanne.:ashamed: No, mulle tuli eilen täti kylään, joten tänään on kp2. Olen jatkossakin aika kiireinen, mutta koitan jossain välissä käydä täällä kurkkailemassa mitä...
  2. AnniSofii

Heipä taasen, olen ollut hiukan pimennossa täältä ja paljonhan täällä on tapahtunutkin tällä välillä. Uusille kuumeilijoille tervetuloa mukaan.:wave: ZouZou voin kuvitella vain, kuinka piinava tilanteesi on, toivon todella, että asiat on kunnossa! :hug: Tädin yllättämille suuret...
  3. AnniSofii

Minä en nyt muutamaan päivään täällä käy, joten toivotan mukavaa loppiaista kaikille!!:wave:
  4. AnniSofii

Höh, heti tuon postauksen jälkeen voi minulle päivittää kp1. :D Ei haittaa ollenkaan, parempi näin, sillä tulikin biletettyä joulun ja uuden vuoden aikaan välillä aika rankasti.
  5. AnniSofii

On se mullakin kroppa jotenkin sekaisin, kun ei menkat oo vielä alkaneet, mutt en raskaanakaan ole. Ei tosiaan oo minkäänlaisia tuntemuksia että olisin. Kerran teki saman, joskus viime syksynä, et menkat tulikin noin 3 pv myöhässä...
  6. AnniSofii

Minkä kokoisia vaatteita lapsenne käyttävät ja ikä?

12-vuotias tyttö, ja käyttää 130 cm.
  7. AnniSofii

Kiitokset uudeta pinosta Sinnalenalle :flower: *Justiina* mikä on FertilityFriend?
  8. AnniSofii

YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

Hei ja hyvää uutta vuotta vain kaikille! Pahoittelut ja :hug: kaikille tädin yllättämille. ON: Olen ollut pari päivää hieman lämmön kourissa, eilen illalla ja tänä aamuna oli rinnat aivan hirmuisen kipeät. Näinköhän se on, että nämä enteilevät kuukautisoireet vaan pahenevat iän myötä...
  9. AnniSofii

Tervetuloa mukaan ilona, itse liityin takaisin tähän pinoon pitkästä aikaa jälleen. Sama meillä, itselläni omia kolme lasta, vanhin 17 ja nuorin 12. Olen monesti miettinyt, että jos nyt saisimme tämän oman yhteisen vauvan, niin sitähän on aika vanha jo kun lapsi täyttää 18v. Mutta toisaalta...
  10. AnniSofii

Hei taas. Minä en ole mikään testailija, en käytä ovistikkuja tms. mut nyt oon alkanyt miettiin, et oisko niille sittenkin käyttöä. Lueskelin eilen läpi noita vanhoja ketjuja ja tulin siihen tulokseen, et varmaankin se kannattaisi. =) Puutun tuolta listalta, joten minutkin voisi sinne lisätä...
  11. AnniSofii

Lämpimät onnittelut happihypylle :flower::heart: Muistelen, että kirjoittelit tänne jo silloin, kun vielä roikuin mukana. Ihana uutinen todellakin. :heart:
  12. AnniSofii

Heippa kaikille ja mukavaa jouluaaton aattoa:heart: Olen vanha palstailija, kirjoittelin joskus pari-kolme vuotta sitten tänne viimeksi. Vauvakuumetta on podettu välillä enemmän ja välillä vähemmän. Ehkäisyä ei ole käytetty, eikä vauvaa ole kuulunut. Nyt sitten eilen päästiin IVF-jonoon...
  13. AnniSofii

YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Samantien AnniSofii poistuu palstoilta. Elämässä on miljoona muuta asiaa tällä hetkellä setvittävänä kuin vauvanodotus. Silti, jään kaipaamaan juttujanne, ja seuraan aktiivisesti keskustelua, vaikken kommentoikaan kuin joskus kenties :) Neeanäiti :hug: Aurinkoista kevään odotusta kaikille...
  14. AnniSofii

Mä en ees osaa yksityisviestiä laittaa, olis ollut Neeanäidille kirjoiteltavaa meidän pikkuneidistä, joka on jo 10v.!! =) Ei sen puoleen, pitää mennä nyt nukkuun, kun töihin pitää aamulla taasen jostain kumman syystä herätä. :)
  15. AnniSofii

Miten tämä voi olla mahdollista enää?? :'( :'( :'( :'( En voi sanoin kuvata kuinka pahalta minusta tuntuu nyt puolestasi, elämä koettelee todellakin nyt teidän perhettä. :'( :'( :'( Itselläni nyt kp 3, joten ei ensi joulunakaan ole nyyttiä hoidettavana. Olen ollut itse todella...
  16. AnniSofii

YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

:heart: :heart: :heart: :heart:
  17. AnniSofii

Kp3 täällä, eikä fiilikset ole muutenkaan korkealla. Elämässä aika rankka viikko takana, joten en ole jaksanut tänne kirjoitella. Onnea plussanneille, mulla on jo toivo hiipunut senkin suhteen ihan totaalisesti, elämä paiskoo kunnolla meidän perhettä tänä vuonna, on tapahtunut paljon ja isoja...
  18. AnniSofii

:heart: :heart: :heart: Tervetuloa uudet kuumeilijat mukaan tähän mukavaan porukkaan!! =) =)
  19. AnniSofii

Neeanäiti :heart: :heart: :heart: Ymmärrän sua niiin hyvin. Keskimmäisen tytön takia jouduin ambulanssilla suoraan OYS:aan, viikkoja oli 32+5. Paikat olivat auki 5 cm. Eli eri asia siis kuin sinulla, mutta se sairaalassaolo. Tosiaan hyvää siinä on se, että saa levätä, rankkaa on muksujen...

Yhteistyössä