AnniSofii: kannattaa testata ovista ainakin muutamasta kierrosta. Itselläni ovis ainakin on kovin huomaamaton ja ihan siksikin olen testannut. Kyllä se ainakin antaa lisää tietoa omasta kierrosta ja täällä kyllä viimeistään huomaa, että yksilöllistä vaihtelua on. Oma juttunsa vaan on sitten ovistestien tulosten tulkinta... Voinkin samantien lisätä sinut tuohon pinoon. Merkitsen nyt vaikka sitten yrityskierroiksesi ~2 v. + 1, jos tuo 1 tarkoittaisi täällä palstalla kuumeiltua kiertoja. Sano, jos haluat tapaa muutettavan tai päivitä halutessasi seuraavaan listaan.
Seuraavaksi jännätäänkin sitten täätaas:n kanssa... Vielä olisi kiva saada plussia tähän ketjuun tälle vuodelle... Paljon plussatuulia sinne ja muille myös!
Jääräpää näytti saaneen tytön joulukuun alussa :heart: - merkitsin syntyneiden pinoon. Olen vasta niin vähän aikaa kuumeillut tässä ketjussa, etten oikein ole seurannut jo pidemmän aikaa sitten plussanneiden kuulumisia. Jos vaan joku tietää heistä, niin noita pinoja voisi varmaan päivittää.
On: eilen oli jo aika vahva viiva ovistestissä ja tänään oli ihan yksiselitteisesti ovisplussapäivä.
Seuraavaksi jännätäänkin sitten täätaas:n kanssa... Vielä olisi kiva saada plussia tähän ketjuun tälle vuodelle... Paljon plussatuulia sinne ja muille myös!
Jääräpää näytti saaneen tytön joulukuun alussa :heart: - merkitsin syntyneiden pinoon. Olen vasta niin vähän aikaa kuumeillut tässä ketjussa, etten oikein ole seurannut jo pidemmän aikaa sitten plussanneiden kuulumisia. Jos vaan joku tietää heistä, niin noita pinoja voisi varmaan päivittää.
On: eilen oli jo aika vahva viiva ovistestissä ja tänään oli ihan yksiselitteisesti ovisplussapäivä.