Hakutulokset

1. AnniSofii

YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Lumi-Marja Kyllä kaikki vielä kääntyy parhain päin, usko vain tulevaan!! :heart: :heart: Meidänkin perheellä on kaikenlaisia koettelemuksia takana, mutta aina niistä on selvitty. Ymmärrän tunteesi, ja nyt ei varmaankaan olo ole mitä varmin, mutta luottavaisin mielin katse eteenpäin...
  2. AnniSofii

Taikakuu , jospa se vuoto olisi vain alkuvuotoa, mitä saattaa tulla raskauden alussa, toivon niin :hug: :hug: Neeanäiti molemmat tyttöni syntyivät kolme viikkoa etuajassa, mutta kuitenkin siis täysiaikaisina. Vanhempi tyttö painoi 3080g ja oli 47cm pitkä ja tää nuorempi siis oli paljon...
  3. AnniSofii

Neeanäiti minun nuorimmaiseni (nyt 10v) painoi syntyissään vain 2435g ja pituutta oli 44 cm. Tosin siinä hauskaa oli se että kätilö arvioi ennen synnytystä painoksi noin 3500g!! Kun sain lapsen syliini, ajattelin, että eihän tämä mitenkään voi olla samankokoinen kuin esikoispoikani (3480g)...
  4. AnniSofii

Hei pitkästä aikaa ja ensitöikseen onnea :heart: Hibiscukselle ja oliko niitä muitakin plussanneita vielä?? No, kaikille mukavaa maanantaipäivää kuitenkin. Eilen saatiin haravoitua koko piha, tuli ainakin 25 säkkiä lehtiroskaa, meillä on pääosin kaikki puut lehtipuita, joista 2 tosi isoa...
  5. AnniSofii

:heart: Hei vaan kaikille, minä päätin tulla sitten tänne takaisin :heart: Olen seurannut koko ajan mitä täällä tapahtuu, joten ei täältä voi olla poissa, tämä on kuitenkin ainoa paikka minulle missä voin jakaa vauvakuumeisen pääni ajatuksia =) =) Oma kiertoni on nyt vaiheessa 8-9 /27-28...
  6. AnniSofii

Ihanat lapset teillä!!! :hug:
  7. AnniSofii

YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

Levolle laskeun luojani, armias ole suojani, sijaltain jos et nousisi, taivaaseen ota tykösi.
  8. AnniSofii

Tänä yönä näppis on täynnä kyyneleitä.................... Olen ihan sanaton luettuani sun kotisivujasi Rva Pikkumyy :hug: :hug: :hug: En voi edes sanoin kuvata, miltä minusta tuntuisi juuri nyt sinun sijassasi. Mä jäin pois ringistä, mutta aina tämän tästä silti koukkuun jääneenä luen...
  9. AnniSofii

Just päivitin tuon äskeisen, kyllä mä ajattelin jättää nämä haaveet nyt, vaikka mies syö niitä hormooneja. Antoivat näet ymmärtää OYS:ssa silloin, että me ei olla edes tärkeitä hoidettavia, koska minulla on jo lapsia, vaikka yhteisiä eivät olekaan.... Joten siitä päätellen, en usko että kovin...
  10. AnniSofii

Kävin katsomassa Lumi-Marja sun kotivujasi. Tosi mukavat!! Ihania kuviakin sulla siellä. Annetaan olla se 27 päivää. Taidan kuitenkin liueta kokonaan täältä palstoilta joksikin aikaa. Katsotaan miten käy meidän vauvahaaveiden nyt. Hoidossahan sitä ollaan, mutta jonot ovat pitkiä OYS:ssa...
  11. AnniSofii

Kp1/27 :'( Kaipa tuo kierto on sitten nykyään tuo 27 päivää. :'(
  12. AnniSofii

Hei taas... =) Sain nukuttua hyvät yöunet.. Parempi mieli kuin eilen. Sai itkettyä miehellenikin näitä turhautumisiani. Hän kannusti mua jälleen ja valoi toivoa tulevaisuuteen :hug: Ihana mies mulla :heart: :heart: (huvittaa itseäkin nämä mielialan vaihtelut, toisinaan aivan kamalaa...
  13. AnniSofii

Voi ei.. tämä tästä vielä puuttui. Kirjoittelin tuossa jo tovin aikaa, ja yhtäkkiä koko teksti hävis! Meni koko teksti hukkaan... ei jaksa enää. Huomenna musta päivä jälleen, menkkamaiset kivut tänään tulleet jo, joten eipä juuri arvailujen varaan jää että ne viimeistään aamulla ovat alkaneet...
  14. AnniSofii

mimmimamma :hug: Taitaapi se vanha kierron pituus 28pv pitää sittenkin paikkaansa, kun ei vielä menkat tulleet. Yleensä mulla on ollut tasan 28 päivää, mutta nyt pari kiertoa oli 27. Joten tässä rauhassa (onneksi fiilikset ovat tosiaan rauhoittuneet :saint: ) tätiä odotellaan.
  15. AnniSofii

Iltaa :flower: :flower: Täällä ollaan oltu ihan hermona koko viikonloppu, tulevat huomiset menkat ottaa jo valmiiksi päähän. Mitään raskausoireita ei ole eikä kuulu, joten huomenna koittaa taasen kuukauden synkin päivä tiedän sen etukäteen. Muutenkin huono päivä tämä maanantai aina kun...
  16. AnniSofii

Iltoja kaikille yhdessä ja erikseen :heart: :heart: :heart: On ihana kun täällä saa vuodatella tuntemuksiaan ihan vapaasti. Minä kävin tänään mieheni kanssa iltalenkillä tytön tanssitreenien aikana, (ei aina jaksa mennä vain shoppailemaan siksi aikaa kaupunkiin). Tuli niin mukava mieli...
  17. AnniSofii

Mikä on dpo :ashamed: ?? Mulla ne "raskausoireet" hävisivät kun eiliseen päästiin, kuten arvelinkin nestettä vain kertynyt viikonlopun syömingeistä. :headwall: Menkat tulee ihan varmasti ens viikolla.
  18. AnniSofii

Nyt on siis 20/27 ja raskausoireita yritän metsästää. Pupuiltu ollaan ahkerasti viime viikolla, ja vielä oviksen jälkeenkin. Eilen oli kovasti rinnat kipeinä, mutta niin on monesti viikonlopun jälkeen, kun tulee grillattua suolaista ruokaa, eli nesteet vain kertyvät kehoon. Illalla kävin...
  19. AnniSofii

:hug: :hug: Lumi-Marja Voi kuinka sitä voikaan olla pieni, arka ja avuton juuri silloin kun sitä oikein toivoisi olevansa rohkea ja turvallinen, johon voisi nojata silloin, kun ystävää on kohdannut suuri suru ja järkytys. Nyt ajatuksissani kiedon käteni ympärillesi, puristan sinua...
  20. AnniSofii

:'( masentaa. Jotenkin tuntuu niin toivottomalta. Eilen ovistikku näytti niin vahvaa viivaa, että pupuiltiin. Siinä touhutessa en yhtäkkiä halunnutkaan pupuilla, vaan keskeytin koko homman, tuntui niin toivottomalta. Juttelimme mieheni kanssa tilanteesta... Vaikka hän syö clomeja, ja minä...

Yhteistyössä