Hakutulokset

1. AnniSofii

YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

Tuntui kyllä aivan uskommattomalta tuo neuvolatädin soitto! Ihana uutinen, olen niin onnellinen puolestasi :heart: :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower: :flower:
  2. AnniSofii

KP15/27.. laskin uudelleen kierron, joka on mielestäi 27 eikä 28 päivää pitkä.. Olen ensimmäistä kertaa ottanut avukseni ovistikut, jotka mieheni kävi hakemassa apteekista. Testasin tosiaan toissapäivänä ja tänä aamuna. Viiva oli hailakka molemmilla kerroilla. Varmaankin huomenna testaan...
  3. AnniSofii

Ihana ollut tänään lukea teidän kaikkien juttuja pitkästä aikaa. Olen ollut nettipimennossa koko kesälomani ajan, mutta nyt taas eilen aloitin työt, joten "on aikaa" lukea näitä. Mulla menkat oli ja meni, nyt eletään aikaa 13/27. YK on varmaan jo 5 tällä palstalla, muuten voisi laittaa vaikka YK...
  4. AnniSofii

YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

:hug: :hug: Halauksia kaikille tädin yllättäneille, niin minullekin taitaa tässä kierrossa käydä, raskaustuntemuksia ei siis minkäänlaisia. Meillä on ollut tosi kiirettä nyt alkukesän kaikenlaista piha ym. projektien kanssa, joten en ole kerinnyt juuri kuin lukaista teidän juttuja silloin...
  5. AnniSofii

Sunnuntaina saapui täti kylään, ei tällä kertaa niin harmittanut, jotenkin tiesin sen jo etukäteen. Tilaan huomenna ovistestit ja tällä kertaa pupuillaan sitten kunnolla. =) ja toivotaan että oikeaan aikaan. Tällä kertaa täti tuli vain aiemmin kuin yleensä?? Odotin sen tuloa vasta eilen tai...
  6. AnniSofii

Moi kaikille! Itse täss lueskelen näitä teidän tuntemuksianne milloin mistäkin tilasta. Itselläni menossa 23/28, ei kyllä minkäänlaisia tuntemuksia raskaudesta. Tosin kuvittelin eilen illalla rintsikoita riisuessani, että onpas nämä muka suuret, mutta kun peilin eteen menin, niin aivan samat...
  7. AnniSofii

kanella :hug: :hug:
  8. AnniSofii

a-alisa sinulle halauksia ja voimia eteenpäin. :hug: Me kävimme tänään ensimmäisellä lääkärin vastanotolla kuuntelemassa mitä meille suunitellaan, jos ei luomusti onnistu. Miehen simppojen liikkuvuus oli hidastunut ja määrä vähentynyt. Tupakanpolton lopetus auttaisi asiaa. Miehelleni...
  9. AnniSofii

Heippa vaan.. Kierron 15.pvä 28:sta menossa. Huomenna on jännittävä päivä, menemme ensimmäisen kerran lääkärin vastaanotolle tuonne OYS:aan. Saa nähdä mitä siellä sanotaan hoitovaihtoehdoiksi, jotenkin tuntuu siltä, että muuten ei kyllä raskauduta. Yritystä on takan jo parin vuoden ajalta...
  10. AnniSofii

Hei, minutkin voisi lisätä tuohon kp-listaan. Nyt menossa 11/28. Mitä tuo esim. yk7 tarkoittaa? Varmaan ihan tyhmä kysymys.. :snotty: Onko ne ovistestit kalliita ostaa suoraan kaupasta? Ehdotin miehelleni, että ostettaisiin niitä nyt ensimmäisen kerran. Yritystä meillä jo kahden vuoden...

Yhteistyössä