Minä sitten negasin ekasta hoidosta, mutta surut on jo pyyhitty ja eteenpäin mennään. Yhden päivän tietysti nyyhkin peiton alla, oikein pohjamutia kynnin, mutta kyllä se siitä sitten taas! Pakastimeen jäi pari hallaukkoa, niitä sitten nostellaan sieltä tammikuussa ja katsellaan paremmalla onnella. Tosin en kovin kauheasti noihin PAS-touhuihin usko. Pitäisköhän. Onhan sitä kuulemma uskon voimalla vuoriakin siirretty
Mutta hyvältä tuntuu, että on tää joulunalusaika, saa ajatuksetkin kokonaan muualle näistä kuumeilujutuista. Eikös se hyvää tee välillä itse kullekin
Pinkki69 En tiennytkään, että vaikka tuubeissa olisi tukos, niin asialle ei sitten tämän ikäisinä mitään enää tehtäisikään!
Siis sähän olen nuori vielä muhun verrattuna! No, olisko sitten niin, että siitä operaatiosta vois olla enemmän haittaa kuin hyötyä (?). Toivotaan nyt lujasti, että tuubit olisivat auki ja valmiina toimintaan! Meillä tämä keinohedelmöitys on ikäni takia nyt ainoa ja viimeinen keino, jos mahdollisuuksiaan haluaa edes vähän parantaa. Aikaa mitataan nyt kuukausissa, ja epätoivon ja toivon välimaastossa keinutaan koko ajan. Hormonimyräkkä on ollut hirmuinen, mutta nyt menkkojenkin alettua olo on tasaisempi. Tämä kertookin jo varmaan jotain: PMS-oireet on aika pientä verrattuna hormonihyrskyihin
Mutta siis... Kallistahan tämä tosiaankin on. Eka hoitokierros tuli lääkkeineen maksamaan lopulta muutaman tuhat euroa. Koska olen yli 43, ei saada Kelalta mitään korvauksia. Sitä nuoremmat saavat. Lääkkeiden kohdalla se on iso kakku. Lääkekattohan on jotain 650 euroa, sen jälkeen lääkkeet on käytännössä ilmaisia alle 43-veelle. Mulla ekan kierroksen lääkkeetkin oli jo likemmäs tonnin. Niin, että motivaatiota ja hullun hurmahenkeä tarvitaan :$ --- Sekin on totta, että hyvin yksityiselle alueelle hoidoissa mennään, mutta kumman äkkiä siihenkin tottuu. Aluksi teki häijyä jopa hakea lääkkeitä apteekista. Yksi farmaseutti ei katsonut edes päälleni. Mutta toinen samassa apteekissa oli myötäelävä ja empaattinen (nuori nainen ). Nyt eivät muitten asenteet enää kiinnosta. Alakerran ronkkiminen taas on ihan arkipäivää, ei tunnu missään kun ei asiaa ajattele.
Mutta en minä tätä kellekään toivo, vaan niitä isoja ihmeitä, luomuonnistumisia!! :heart:
Pikkumyy Lämmin voimarutistus, jotta jaksat tämän päivän! :hug: Toivon sydämestäni ihmettä, että kaikki olisi hyvin! :heart:
mantanalle Toivotan mukavaa äitiyslomaa, rohkeutta ja voimia! Ja aivan näitä samoja asioita myös jo äitiyslomalla olevalle
Neeanäidille ja suloiselle tyttövauvalle! :heart:
Ja kaikille muillekin valoa ja voimia alkavalle viikolle! :wave:
JK.
amati kyllähän nuita kadonneita lampaita saa aina välillä "kyliltä" metsästellä. Täälläkin haettiin neitiä kahtena yönä peräkkäin kavereitten luota. Onneksi oli ihan viatonta, alkotonta meininkiä
Vuokraleffoja ja popcornia...