YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Kylläpä täällä oli huonoja uutisia :ashamed:

Rouva Pikkumyy olen todella pahoillani ja surullinen puolestasi :'( Oikein iso voimahali sinulle :hug: ja jaksamista tämän surun keskellä :heart:

kuumetta osanottoni ja iso :hug: myös sinulle.

Liikaa murhetta ollut nyt tässä pinossa... :'(
 
Huomenta!

Ihanaa yöllä on tullut lisää lunta..Toivottavasti pysyis jouluun asti ja ylikin..Tyttö meni Helsinkiin Sunnuntaina ja tulee tänään..Oli eilen tyttöporukalla (jonkun yhtyeen jonka nimeä en nyt muista) keikalla. Ihanaa tänään vapaapäivä ja lähdenkin tässä muutaman tunnin päästä joululahjaostoksille..Huomenna yhteen töihin (13.00-19.30).

Voimia kovasti Rouva Pikkumyy! Olet ajatuksissani! :hug: :heart:
 
Kiitos kaikille osanotoistanne! :heart: :flower:
en kokonaan osaa olla tulevaisuudessakaan poissa pinostanne, vaan vierailen aina välillä.

Tänään sain ajan kampaajalle, vielä uskallan mennä loppuviikolla olisikin jo toisin.

Kuumetta: Pahoittelut sinulle myös keskenmenon vuoksi! :hug: :hug:

Alamme rakentaa elämää toisella tavalla, siihen ei kuulu yhteistä lasta, mutta paljon muuta mukavaa, uskon siihen kuuluvan. :heart: Toisiamme tukien/kanustaen/arvostaen selviämme tästäkin koitoksestamme ja siitä, että yhteistä vauvaa emme saa.

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Voi Rouva Pikkumyy, olen todella pahoillani ja voimahalaus sulle :hug:


Tänään tosiaan kävimme lääkärin juttusilla lapsipolilla. Tyttö kasvanut hyvin, nyt jo painoa 2590 g ja pituutta 47,9 cm. =) Virkeä ja eloisa ja jäntevä ja ruokahalut suunnattomat. ;) Sain neuvolatädiltä ma käydessään ohjeeksi, että voin mennä imetyksellä yöt, ei pulloa tartte ja päivälläkin ensin rinnasta ja sitten pullosta, jos jää vielä nälkäiseksi. Kasvaa hyvin.
 
Täälläpä on ollut hiljaiseloa, itsekään en ole pariin päivään käynyt. Kaipa nuo huonot uutiset ovat kaikki hiljentänéet :ashamed:

Neeanäiti :hug: Onneksi saitte kuitenkin odotettua parempia uutisia ja tyttö kasvaa ja syö hyvin :heart:

Itsellä alkaa jännät ajat, menkkoja sunnuntain-maanantain aikana odottelen ja tietysti taas kovasti toivon, että jäävät tällä kertaa tulematta.
Onko täällä muita loppukierron jännäilijöitä? :wave:

Halauksia :hug: kaikille tarvitseville ja kaikesta huolimatta mukavaa loppuviikkoa!
 
Jooo..kaipa tässä joku masennuskausi on nyt menossa. Kaamos ja murheelliset uutiset on vetänyt mielet matalaksi :ashamed:

Minä kävin tuubien aukiolotutkimuksessa..kaikki ok eli tuubit on auki. Kun vaan siellä jotain liikkus ja tapahtus. Nyt on ainakin vuosikymmenien pölyt ja hämähäkinseitit sieltä huuhdeltu eli ois aika ruveta tapahtumaan. Kyllä niin uskomattomalta tuntuu...toistaiseksi ei mitään vikaa löytynyt ja silti ei vaan nappaa. Onko se sitten vaan ikä eli munikset on vaan jo sutta ja sekundaa tai sit kiinnittyminen ei jostain syystä onnistu. Miehelläkin on niin hirmuiset simpat et johan mun pitäs pamahtaa paksuksi kun sen kalsareita pesen...on tää niin väärin :headwall:

Mutta koitetaan tarpoa läpi näiden pimeiden aikojen..joulun valot ainakin alkaa jo loistaa :xmas:

Iiiiisot lämpimät halit kaikille täältäkin suunnasta :hug:

Pinkkis
 
Noinikkää. Päivitin listan jo huomiselle. Mulle tää päivä on nyt niin ohi. Hillitön väsymys iskenyt, kai se on tämä syyslukukauden loppu joka väsyttää sekä aikuisia että lapsia tuolla koulumaailmassa. Enää viikko joululomaan.

Kierron päivätkin olis siinä, että tarttis alkaa ovista pongaileen, mutten taida taaskaan jaksaa. Ollaan nyt sitten ihan tjot-meiningillä tämä kuukausi. Mieskin on kyllä niin väsy, että meitin vaakamambot on jääneet ihan sikavähiin, yritän sitä nyt viikonloppuna vähän liehitellä ;)

Lämpimiä ajatuksia kaikille. Uusi vuosi alkaa kohta ja meillä uudet kujeet. Eikös niin!!
 
Pitihän sitä täällä taas pistäytyä. Kamalaa flunssa poden ja matalapainetta on muutenkin, mutta eikö se tästä :headwall: Mutta hipihiljaista täällä on kuin huopistehtaalla, Myyn poissaolo kyllä vetää tunnelmia apeiksi. :ashamed:

Siiri Liehitellä pitäisi täälläkin viikonloppuna, semmoista epätoivoista luomuyritystä hoitojen väliin :whistle: Pitää välillä piristää vähän makuuhuone-elämää, jonka päällä lepää jo kuukausien seitit. Hoitojen aikana ei nimittäin tule pahemmin mamboiltua |O Joten eiköhän koeteta jaksaa nyt vaan aktivoitua, jospa se siitä sitten iloksi muuttuis :LOL:

Pinkkis Tosi hyvä juttu, että tuubit on auki! Yksi este vähemmän! Olen kyllä aivan varma, että teillä vielä jonain kauniina päivänä se käärö on sylissä. Äläkä siitä iästä nyt ala vaan marmattaa :xmas: Juuri yksi hyvä ystävä plussasi, ja hän on 43-vuotias! |O Eihän tässä hommassa ikä ole se ainoa määräävä tekijä, eihän. Kaikki on niin kovin yksilöllistä. Sulla on kaikki kunnossa, ja siltä osin hyvät mahdollisuudet. Joten toivosta ette saa missään nimessä luopua! :hug:

Sitä olen kyllä mielessäni miettinyt, miten raskautumisen mahdollisuuksia voisi parantaa. Siis muuten, kuin noilla keinotekoisilla hoidoilla. Onko kukaan kokeillut vyöhyketerapiaa? Siitä olen lueskellut netistä, ja jotkut ilmeisesti on avun saaneetkin...? Huuhaata vai ihan oikeasti tehoavaa? Ehkei siitä ainakaan haittaa olisi... :heart:

Annemaarit Toivottavasti punainen Ferrari kiertää pihanne kaukaa! :heart:

Neeanäiti Ihanaa, että vauva-arki sujuu hienosti ja tyttö kasvaa! :heart: Kunpa täältä pian perässä tultaisiin!

Nyt ei muuta kuin kaikille hyvää, rauhallista joulunalusaikaa! :heart:

Ps. Pikkumyy Sinulle erityisen iso energia :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hibiscus:
Sitä olen kyllä mielessäni miettinyt, miten raskautumisen mahdollisuuksia voisi parantaa. Siis muuten, kuin noilla keinotekoisilla hoidoilla. Onko kukaan kokeillut vyöhyketerapiaa? Siitä olen lueskellut netistä, ja jotkut ilmeisesti on avun saaneetkin...? Huuhaata vai ihan oikeasti tehoavaa? Ehkei siitä ainakaan haittaa olisi... :heart:
Pikku hiprakassa täältä vastailen (tämäkään ei onnistuisi jos olisi raskaana :LOL: ) . Mähän käyn vyöhyketerapiassa. Ja vyöhyketerapeuttini on sitä mieltä että hyötyä on. Mulla ainakin lymfanesteet on kuulemma kulkeneet alunperin tosin huonosti, mutta nyt 4 hoitokerran jälkeen kulkee paremmin. Olen siis käynyt alunperin siellä stressin, selkäkipujen, unettomuuden etc hoidoissa ja nyt viimeiset neljä kertaa aina menkkojen aikaan hoidattamassa nestekiertojani. Jos jossain vaiheessa tärppää niin syytän kyllä vyöhyketerapiaa.

Ei muuta tähän iltaan, en uskalla enempää kirjoittaa tässä olotilassa :headwall:
 
Ei hemmetti Siiri =) Nyt kyllä varaan heti maanantaina ajan v-terapeutille. Eihän siitä mitään haittaakaan voi olla! Oletko puhunut terapeutille vauvahaaveesta? Varmaankin olet :xmas: Ajattelin, että se varmaan kannattaa kertoa... :heart: Eipä sulla nyt niin hirveitä promillemääriä ole voinut eilen veressä olla, koska kirjoitusvihreitäkään et oo tehny! :LOL:
 
Apua! Mitä tämä tarkoittaa? Ihmettelin tuota vähäistä vuotoa ja ihmellistä ruskeaa vuotoa,joka nyt sitten loppui..Niin tuossa vähä aika sitten testasin huvikseni ovistestillä että mitä se näyttää tähän aikaa kierrosta (kp29).Niin tuli vahva haamu..(Ei ole kontrolliviivaa vahvempi,mutta tosi vahva haamu).Mitä tämä oikein tarkoittaa??
 
Pinkkis hienoa, että tuubit auki, ei ainakaan siitä ole kiinni, nyt vaan kovasti yritystä peliin ja yritä pitää mieli positiivisena.

Taikakuu mä olen kuullut, että toisilla voi toi ovistesti näyttää myös raskauden, mutta että toisaalta voi myös näyttää lähestyvät menkat :headwall: Mutta kaivahan nyt ihmeessä raskaustestit esiin ja tule kertomaan miten kävi!

Itse testasin aamulla puhtaan negan ja menkkoja siis huomenna tai maanantaina odottelen :ashamed: Ihmeen vähän tällä kertaa toi nega masensi, mutta katotaan nyt iskeekö se päälle kun menkat alkaa. Vaikka kyllä vähän pahalta tuntui, kun tänään vietiin vauvatavaroita lainaan yhdelle kaverille jolla laskettu aika tammikuun alussa. Meidänhän piti itse tarvita noita vaunuja ym. jo parin kuukauden päästä :'(

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hibiscus:
Ei hemmetti Siiri =) Nyt kyllä varaan heti maanantaina ajan v-terapeutille. Eihän siitä mitään haittaakaan voi olla! Oletko puhunut terapeutille vauvahaaveesta? Varmaankin olet :xmas: Ajattelin, että se varmaan kannattaa kertoa... :heart: Eipä sulla nyt niin hirveitä promillemääriä ole voinut eilen veressä olla, koska kirjoitusvihreitäkään et oo tehny! :LOL:
Varaa vaan Hibiscus aika. Mutta varaa sellaiselle terapeutille joka on erikoistunut lapsettomuushoitoihin, kaikki ne ei suostu raskautta suunnittelevia edes hoitamaan. Ja todentotta pitää kertoa siitä vauvahaaveesta. Mun vyöhyketerapeutti ei suostunu ekalla kerralla mua hoitaan kunnolla kun ei ollu menkat alkanu ajallaan. Siis ei suostunut "rapsutteleen" munasarjoja. Ne kun tekee eri juttuja eri asioiden takia. Mutta mä olen oikeasti saanut avun stressiin, unettomuuteen, niska-hartiavaivoihin, allergioihin, iho-ongelmiin, vi#&¤maiseen pomoon :LOL: , joten voisin kuvitella, että jotain hyötyä ko. käsittelystä on. :LOL:

Eilen oli kyllä ihan tarpeeksi romilleja, luin vain tekstin ehkä kaksisataa kertaa ja korjasin kirjoitusvirheet ennen lähettämistä. Promilleissa minusta tulee viilaaja :saint:
 
Heippa!

Rouva Pikkumyylle tsemppi halit!

Just kun itse aloin taas virkistyä niin taas alkoi sairastelu meillä...

Perjantaina piti käyttää isoa poikaa lääkärissä sormea näyttämässä ja röntgenissä, ei onneksi ollu murtumaa...( tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ) :LOL:
Samalla reissulla äitini soitti ( pienemmät hoidossa siellä ) että varata aika myös tytölle kun huutaa korvaansa.. oli korvatulehdus :/
Itelleni wilwn tuli tissi kipeäksi ja vähän ajan kuluttua alkoi nostaa kuumetta..otin disperiinin,ei tehoa. Jonkun ajan päästä ukko antoi panacodin, sealkoikin tehoamaan paleluun ja tärinään :whistle: mutta tulikin pää kipeäksi. Nukuin jonkun aikaa ja vessaan oli mentävä, alkoi huippaamaan ja kiireellä oli mentävä makuulle kun tuntui että nyt lähtee taju :| kylmä hiki puski ja ihmeellinen turina varpaissa ja sormissa :eek:
Saunaan en jaksanu lähteä. Muu porukka katsoi videon samalla kun makasin olohuoneen sohvalla ja nukuin lisää... oikein unessakin huimasi ja tuli pahaolo että piti pyytää sankko varuiksi viereen. Ei onneksi mitään tullu kuitenkaan.
Ennen puolta yötä sitten selvisin elävien kirjoihin... sain todeta että pojan paistamaa pizzaa ei oltu jätetty yhtään minulle :(

Katellaan ja odotellaan mitä viikko tuo tullessaan jos on tullakseen täti rintamalla..... :whistle: kun kirrto voikin olla jotain muuta kun odottaisi oleva ;)

Plussatuulia kaikille ++++++ :whistle:

ja lohdutus halit :hug: tarvitsijoille!

:heart:
 
Taikakuulle Toivotaan että ovistesti näyttää raskauden nyt. Pidän peukut pystyssä, että olet pieniin päin. :)

Meillä menee ihan mukavasti pikkuneidin kanssa, nukkuu 2-3 h syötön välit ja herää itse syömään ja päivällä jo seurusteleekin jonkin aikaa.

Vasen silmäluomi vieläkin turvoksissa ja saimme siihen tipat. On silmälääkärillekin tulossa aika, kun lääkäri meinasi että luomivako on kapeampi kuin toisessa. Toivottavasti ei mitään vakavaa, kun pitäisi saada silmä kokonaan auki, että näkö kehittyisi normaalisti, ettei silmä laiskistuisi. :/

Tänne nettiin en enää meinaa oikein keretä kun on niin paljon lasten kanssa touhua, mies on vielä ollut kotona, mutta kohta aloittaa työt ja sitten onkin tohinaa. Kotityötkin tuntuu vievän enemmän aikaa kuin normaalisti. Ruoanlaitosta puhumattakaan.

Meille iski flunssa ja ensin sairastui mies, sitten Neea sitten poitsu ja minä. Mulla menossa neljäs päivä ja yskää vielä aika lailla. Yskää, nuhaa ja kurkkukipua, lapset säästyneet onneksi kurkkukivulta.

Pienimmällä ei onneksi ole flunssaa, turisee vain kun imee lujaa ja menee maitoa nenäänkin. Sitä tyhjäilläänkin usein. Samoin sisaruksillaankin ollut.

Kaikkea hyvää teille, en kerkee kommentoida. Käyn aina välillä täällä jotain turinoimassa. Kyselisin vielä Lumi-Marjan perään, oletko paikkeilla? Laitan sulle yv:ta kun ilmaannut paikalle. :)

Plussatuulia ja oikein mukavaa joulunodotusta! Meidän joulupaketissa piisaa käärimistä ja paketoimista. :D Hoitelen tyttöä tottuneesti, vaikka pienikokoinen, onhan oma ihana suloinen pikkuprinsessamme. :heart:

Öitä toivoo: Neeanäiti ja Netta pian 4 vkoa :heart:
 
Voi PikkuMyy ja Kuumetta :hug: Lämmin osaanotto ja voimia teille...Tulin ihan varta vasten kurkkaamaan mitä tänne "kuume" rintamalle kuuluu, -niin tuli tosi haikea mieli :ashamed:
Muistan myös rukouksissa teitä.... :heart:
 
Taikakuu :hug:
Minut myös täti löysi eilen eli tänään kp 2

Pikkumyylle myös oikein iso voimahali :hug:

amatille jaksamista sinne sairastelun keskelle.

Siiri ja Hibiscus nyt alkoi kyllä itseäkin tuo vyöhyketerapia houkuttamaan. Vaivaahan löytyy vauvakuumeen lisäksi jos jonkinmoista :LOL: Taitaa vaan olla aika kalliita noi terapeutit ja eikös siellä yleensä useamman kerran pidä käydä?

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille. Toivottavasti saadaan vaihteeksi jo hyviäkin uutisia tähän pinoon.
 

Yhteistyössä