Islamvastaisuus?

vierailija
Miksi muuten vahvojen arvojen kannattajat vastustavat niin voimakkaasti islamia? Itse olen lähinnä esoteerinen ja synkretistinen fasisti, mutta tunnen vetoa myös militanttiin islamilaisuuteen, koska se jakaa voiman ja väkivallan kunnioituksen. Itse arvostan etenkin Saudi-Arabiaa, jossa islam on säilynyt puhtaimpana. Suorastaan kadehdin sitä, kuinka missään - oli puhe pukeutumissäännöistä tai teloitustavoista - ei jousteta ikivanhasta traditiosta. Modernisaatiolle ei tule antaa periksi, muuten kansat menettävät sielunsa!
 
Miksi muuten vahvojen arvojen kannattajat vastustavat niin voimakkaasti islamia? Itse olen lähinnä esoteerinen ja synkretistinen fasisti, mutta tunnen vetoa myös militanttiin islamilaisuuteen, koska se jakaa voiman ja väkivallan kunnioituksen. Itse arvostan etenkin Saudi-Arabiaa, jossa islam on säilynyt puhtaimpana. Suorastaan kadehdin sitä, kuinka missään - oli puhe pukeutumissäännöistä tai teloitustavoista - ei jousteta ikivanhasta traditiosta. Modernisaatiolle ei tule antaa periksi, muuten kansat menettävät sielunsa!
Rauha maassa, venäläinen Moskovassa ja Muhammed Mekassa.

Ei Suomessa.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
On muuten hauska lukea siitä kun vaikka esim.Afrikassa Isis kurittaa porukkaa, niin aina välillä joku mus-limi siellä löytää Jeesuksen. :)
Se tapahtuu islamilaisessa maailmassa usein suoraan Jumalalta näkyjen ja unien kautta, koska evankelistat on usein päänsä menettäneitä.
 
vierailija
On muuten hauska lukea siitä kun vaikka esim.Afrikassa Isis kurittaa porukkaa, niin aina välillä joku mus-limi siellä löytää Jeesuksen.
Se tapahtuu islamilaisessa maailmassa usein suoraan Jumalalta näkyjen ja unien kautta, koska evankelistat on usein päänsä menettäneitä.
Aika köyhää iloitsemista sillä afrikka kääntyy islamiin vauhdilla.
 
vierailija
Halla-aho on sanonut olevansa siionisti.

Onko teloittajan oma sielu vielä hänen ruumiissaan lukuisten teloitusten jälkeen?

Islam ei siedä naisten hakkaajaa.
Mene aloittaja hoitoon väkivaltafantasioistasi.
 

Yhteistyössä