Taikakuulle Toivotaan että ovistesti näyttää raskauden nyt. Pidän peukut pystyssä, että olet pieniin päin.
Meillä menee ihan mukavasti pikkuneidin kanssa, nukkuu 2-3 h syötön välit ja herää itse syömään ja päivällä jo seurusteleekin jonkin aikaa.
Vasen silmäluomi vieläkin turvoksissa ja saimme siihen tipat. On silmälääkärillekin tulossa aika, kun lääkäri meinasi että luomivako on kapeampi kuin toisessa. Toivottavasti ei mitään vakavaa, kun pitäisi saada silmä kokonaan auki, että näkö kehittyisi normaalisti, ettei silmä laiskistuisi. :/
Tänne nettiin en enää meinaa oikein keretä kun on niin paljon lasten kanssa touhua, mies on vielä ollut kotona, mutta kohta aloittaa työt ja sitten onkin tohinaa. Kotityötkin tuntuu vievän enemmän aikaa kuin normaalisti. Ruoanlaitosta puhumattakaan.
Meille iski flunssa ja ensin sairastui mies, sitten Neea sitten poitsu ja minä. Mulla menossa neljäs päivä ja yskää vielä aika lailla. Yskää, nuhaa ja kurkkukipua, lapset säästyneet onneksi kurkkukivulta.
Pienimmällä ei onneksi ole flunssaa, turisee vain kun imee lujaa ja menee maitoa nenäänkin. Sitä tyhjäilläänkin usein. Samoin sisaruksillaankin ollut.
Kaikkea hyvää teille, en kerkee kommentoida. Käyn aina välillä täällä jotain turinoimassa. Kyselisin vielä
Lumi-Marjan perään, oletko paikkeilla? Laitan sulle yv:ta kun ilmaannut paikalle.
Plussatuulia ja oikein mukavaa joulunodotusta! Meidän joulupaketissa piisaa käärimistä ja paketoimista.
Hoitelen tyttöä tottuneesti, vaikka pienikokoinen, onhan oma ihana suloinen pikkuprinsessamme. :heart:
Öitä toivoo: Neeanäiti ja Netta pian 4 vkoa :heart: