YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

Moi!

Halaukset tädin yllättämille :hug: Että se noita-akka jaksaa pyöriä nurkissa...

Olin viikonlopun poissa netin äärestä, mutta eipä tänne ihmeitä kuulu. Ovisaika kai lähestyy ja aktivoitua pitäisi täälläkin...kuka tässä kaamoksessa jaksaa edes mamboilla!? :eek: Vaan ehkä sellaiset pienet tonttuleikit voisivatkin piristää :xmas: :heart: :xmas:

Meinasin jo unohtaa tikuttelut, mutta lääkäri kannusti kovasti oviksen tikutteluun. Ajoitus on kuulemma kaikkein tärkein juttu...jooh. Voi huokaus. Eiku labra pystyyn taas veskiin...tänään ei vielä ollu ku hailakka viiva tikussa...ihan negaa siis. No hiukan aikaista siihen vielä oliskin. Jokos Siirillä on labra käynnissä?? ;)

Mua kans kiinnostaa noi vyöhyketerapia-jutut. En ole ikinä käynyt, mutta vaivoja löytys vaikka minkälaista...mitähän niistä pitäs ekana hoitaa...Taidanpa surffailla hiukan netissä ja etsiä noita terapeutteja. Jospa vaikka itselleen joululahjaksi sellaista kokeilisi. Kertokaa lisää kokemuksia...mitä se terapeutti oikein tekee eli mitä se hoito on käytännössä??

Pinkkis

 
Täällä keskusteltu vyöhyketerapiasta. Mää kans uskallan rummuttaa sen voimaan. Meillä nimittäin tahkottiin neljättä pientä puolitoista vuotta. Yli vuoden mulla alko tuhrut aina ennen tätiä, joten luteaalivaihe jäi mielestäni aina liian lyhyeksi. Kävin marras-ja joulukuussa vt:ssa ja tuhrut hävis! Positiivisen testin tein sitte seuraavana juhannuksena. Mää tosiaan sanoin terapeutille tästä tuhruongelmasta ja hän aiko paneutua siihen.

Suosittelen vyöhykettä lämpimästi.

Täällä edellään kituviikkoa. Perjantaina tai lauantaina ois kulunu pari viikkoa oviksesta...
 
Taikakuu ja Annemaarit :hug:
Äiti-Kengu ja Neeanäiti Täällä ilmoittautuu yksi onneton rääpäle flunssailija, "vasta" viides päivä räkimistä ja kuumeilua. :x Voimat aivan menny...! Mistään kuumetta alentavista lääkkeistä tai luontaiskeinoista (auringonhattu-uute ) ei tunnu olevan apua, eikä tästä oikein saa positiivista mielialaakaan revityksi :eek: Joten koetamme sinnitellä!

SiiriS
Kiitos vyöhyketerapiatiedoista :heart: Mun piti varata aika tänään, mutta tämä flunssailu on vesittänyt suunnitelmat. Pitäis varmaan olla kunnolla terve, mutta kun ei tiedä, koska tää loppuu...Tuntuu olevan sitkasta lajia! Mutta kyllä mua tuo tosissaan kiinnostaa. Vaikka vauvailuun v-terapia ei auttaiskaan, niin kyllä täälläkin riittää ikistressiä yms. vaivaa paranneltavaksi :whistle: Nyt alkoi kyllä mietityttää, löytyykö täältä meidän kaupungista hommaan erikoistunutta terapeuttia. Yritin googlailla, mutta kenenkään nettisivuilla ei ainakaan mainittu lapsettomuudesta mitään (? ). Sen sijaan löysin homeopaatin, jonka sivuilla luki yhtenä hoitoalueena "lapsettomuus" :eek:. Käsittääkseni homeopaatti ei edes hiero, joten en ymmärrä, miten jostain värikkäiden nappien nielemisestä voisi olla apua :xmas: Annemaarit ja PinkkisEiköhän oteta ja kokeilla, ei v-terapiasta voi mitään haittaakaan olla! Joidenkin nettisivuilla oli hintoja, vaihtelivat 35-55 euron välillä per kerta. Ei mitään lapsettomuushoitoihin verrattuna... :headwall: Mitään käsitystä mulla ei kyllä v-terapiasta ole sen tarkemmin. Sen olen kuullut, että nilkassa sen luuklumpun alla on jokin piste, jota v-terapeutti painelee ja se sitten aktivoi munasarjojen toimintaa. Mutta tämä on kuulopuhe. :xmas:

Mutta kaikki konstit kehiin nyt vain, ei masennuta! =)
 
No niin, päästiin mieliaiheeseeni:

vyöhyketerapeutteja on sitten monenlaisia (olen käynyt, tiedän), joten täytyy olla tarkka kenelle menee. Siis että on koulutukset kunnossa ja myös siis tuo lapsettomuusasia siellä listoilla. Ainakin Tampereelta löytyy useampikin.
Vyöhyketerapeuttini käsittelee päänahkaani, korviani, käsiäni ja jalkojani (pohjia, pöytää ja pohkeita) painellen/rapsuttaen/hieroen erilaisista heijastepisteistä. Ja ne pisteet sitten liittyy niihin kremppoihin (mitäköhän se paineli sen vi**maisen pomon kohdalla? :LOL: ) eli hoito kestää sellaisen 1 h - 1,5 h ja maksaa ainakin minulle 45 ?. Käyn kerran kuussa, menkkojen aikaan (varmaan sen takia etten olisi ainakaan raskaana hoidon aikaan)

Jos löydätte jonkun vyöhyketerapeutin nettisivut tai jotain niin laittakaa mulle vaikka yv, niin hieman tsekkaan. En todellakaan usko olevani mikään asiantuntija, mutta muutaman pettymyksen jälkeen tiedän kyllä mitä katsoa.

Homeopatiassa kerrotaan koko elämänkaari/tilanne ja sitten saadaan homeopaattista tuotetta kotiin nappailtavaksi. En ole kuullutkaan että niillä voitaisiin lapsettomuutta hoitaa, mutta nyt kun tarkemmin miettii niin voisihan sitä olla jokin tuote joka vaikka hormooneja tasailisi tai jotain. Ystäväni opiskeli homeopaatiksi joitakin vuosia sitten, joten siksi tiedän tästäkin jotain.
 
Voi SiiriS mitä meinaat? Siis hakea huomenna testejä... Mää sain just itteni suggeroitua oottelemaan viikonloppuun, vaan nyt tekis hulluna mieli sännätä kans Cittarin testihyllyä silmäileen :p

Muistelen muuten vt:sta että hyvä hetki käyä hoidossa vauvautumisen kannalta oli menkkojen ja oviksen väli. Oviksen jälkeen ei saanu missään nimessä mennä ettei mahollisesti hedelmöittyneen muniksen kiinnittyminen vaan mee pieleen vt:n takia.

Voi voi, miehellä sopivasti huomenna vapaapäivä ja ollaan menossa käymään keskustan kaupoissa. Miten saan itteni käveleen testien ohi :p B) ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinderella:
Voi SiiriS mitä meinaat? Siis hakea huomenna testejä... Mää sain just itteni suggeroitua oottelemaan viikonloppuun, vaan nyt tekis hulluna mieli sännätä kans Cittarin testihyllyä silmäileen :p

Muistelen muuten vt:sta että hyvä hetki käyä hoidossa vauvautumisen kannalta oli menkkojen ja oviksen väli. Oviksen jälkeen ei saanu missään nimessä mennä ettei mahollisesti hedelmöittyneen muniksen kiinnittyminen vaan mee pieleen vt:n takia.

Voi voi, miehellä sopivasti huomenna vapaapäivä ja ollaan menossa käymään keskustan kaupoissa. Miten saan itteni käveleen testien ohi :p B) ;)
Ovistestejä darling, ovistestejä (kävin tässä välissä hakemassa, sittariin 5 min matka). Ei muuta. Sinä saat vielä hetken odottaa :) Turhaa niitä testejä vielä tuhlaat.
:hug: :hug:
Ja oikeassa olet tuosta vt:stä. Niin se mennee...
 
Vai ovistestejä, mää jo luulin että niitä toisia B) Joo, oikeessa oot, tää rouva istahtaa ny vähäksi aikaa lumihankeen tai käy kylmässä suihkussa nii laantuu tää höyryäminen. Viikonloppuna sitte jos tarvii =)
 
Siiri kiitos jälleen tietoiskusta B) Oikeasti hyödyllistä tietoa esim. tuo ajankohta, ei oviksen jälkeen...!

Omalta paikkakunnalta en löytänyt kuin kolmet nettisivut, loppuja ei voi edes kuvitella, kun ei niistä tyypeistä ole missään mitään tietoa puh.numeroa lukuunottamatta! Kahdella diplomit, joten kai se jo jotain kertoo (? )... Tuosta homeopatiasta... Yhden homeopatiakeskuksen sivuilla yhden homeopaatin erikoistumisalueeksi mainitaan "lapsettomuus". Löytyy googlaamalla aika helposti. :xmas: Jotain nappia kai ne sitten työntävät... Tässä vaiheessa kehityksen sitä on aika valmis kokeilemaan kaikki konstit! :D

Vai löytyy Sittaristakin ovistestejä...Uutta mulle! Olen nähnyt vain r-testejä. Täällä palaa netistä tilattuja halpistikkuja taas, tyyliin 3 päivässä, ja hailua viivaa vaan pukkaa jo ties monettakko päivää :headwall:

Bai tö wei - en osaa ketjuttaa tänne, mutta täälläkin ja lapsettomuus-puolella oli joitakin vyöhyketerapia-ketjuja. Jos on kärsivällisyyttä, niin tutkikaa. Itse sain niistä ketjuista lisää intoa tähän! :heart:
 
iltaa!

yritämpä tässä jotain kirjoittaa pikku-ukko sylissä sätkyämässä :LOL:

oli ukkeli tässä muutaman päivän kiukkuinen ja eilen illalla huomasin ikenistä että on näköjään hammas tuloillaan pintaan... viime yö meni pitkälle kätskytessä, vaille kolme lopulta nukahti. aamulla uudemman kerran tarkistin suun, oli jo puhjennut hammas pintaan
:D nyt ei enää niin äksyä..
muutenkin viime yö meni heräillessä. pikku-ukon kun olin saanu nukahtamaan, nukuin jotenkin pinta unta ja hikeä pukkasi. Sitten puoli viisi alkoi kumina kuulumaan poikien huoneesta... piti nousta tarkistamaan mitä ne siellä oiken siihen aikaan meinaa... Olivat olevinaan lähdössä kouluun :LOL: oikea herätys aika kun on klo7, olivat vähän aikaisessa. käskin painua takasi maate ja kattoa sitä kelloa vähän tarkemmin tästä eteenpäin ;)

nyt tää ukkeli vinkurehtaa siihen malliin ettei kirjoituksesta meinaa mitään tulla..

tänään alkoi tuhru vuoto, eli kp 1
:wave:

ps: en ole käyny ikuna vyöhyketerapiassa niin en osaa sanoa juuta enkä jaata....mutta hyvää vaan oon kuullu :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja amati:
iltaa!

muutenkin viime yö meni heräillessä. pikku-ukon kun olin saanu nukahtamaan, nukuin jotenkin pinta unta ja hikeä pukkasi. Sitten puoli viisi alkoi kumina kuulumaan poikien huoneesta... piti nousta tarkistamaan mitä ne siellä oiken siihen aikaan meinaa... Olivat olevinaan lähdössä kouluun :LOL: oikea herätys aika kun on klo7, olivat vähän aikaisessa. käskin painua takasi maate ja kattoa sitä kelloa vähän tarkemmin tästä eteenpäin ;)


tänään alkoi tuhru vuoto, eli kp 1
:wave:
Vautsi mikä yö ollu Amatilla! Hiukan aikasessa teiän pojat olleet lähössä :LOL:

Tätipahoitteluja vielä :hug:

 


Ei tahdo voida sanoiksi pukea, miten pahoillani olen. Elämällä on jokin tarkoitus tähänkin, vaikka emme sitä ymmärrä ja näe. Tulevat vuodet, päivät ja hetket sen näyttävät ja auttavat kulkemaan elämänpolkua eteenpäin. Vain elämällä uutta huomista, voimme ymmärtää eilisen tarkoituksen. Kaikkea hyvää Sinulle ja perheellesi toivon. Silloin, kun elämässä on rakkautta, on kaikki mahdollista :hug:

Lämpimin ajatuksin, Lumi-Marja
 
Nettipimennosta päivänvaloon. Täällä on ollut hyvää ja positiivista luettavaa ja suruakin mukana. Neeanäiti tuolla kyseli, joten täällä ollaan. En meinannut tänne "julkiselle" puolen mitään itsestä edes ilmoitella, mutta tuo Pikkumyyn juttu otti niin sydämeen, että pitihän sitä muutama rivi laittaa.

Meillä elämä alkaa pikkuhiljaa kulkea uusilla urilla arkirutiinien täyttämänä, joten kaippa se joulu meillekkin löytää. Mieli on vain niin herkkä kaikelle mahdolliselle, että mieli on myllerrysten vallassa. Tässä on tapahtunut yhtä ja toista ja kolmatta, joten arki saakin jo tulla. Jotain ihanaakin oli hetken, mutta tädenlentohan se vain olikin. Tai vain pelkkä uni, josta ei olisi haunnut herätä. Kierron alkua odotellessa....

Leppoisaa ja tunnelmallista joulunalusaikaa kaikille, Lumi-Marja
 
Täällähän on noi vyöhyketerapiat herättäneet enemmänkin keskustelua.
Kiitos Siiri kun meitä asiasta valistat ja kiva oli kuulla Sinderellan positiivisista kokemuksista. Täytyy jossain välissä löytää aikaa tuolla netissä surffailuun ja vyöhyketerapiaan paneutumiseen. Täällä pääkaupunkiseudulla ei luulis terapeuteista ainakaan pulaa olevan, kunhan tuolta vain osaisi sitten hyvän valita, jos siihen ratkaisuun päätyy. Joten saatanpa vielä Siirin asiantuntemusta joutua hyödyntämään...

Niin hassua kun se onkin, niin tässä ollaan jo niin vauvakuumeisia, että jopa nuo amatin kertoilemat hampaiden tulot ja yövalvomiset herättävät ihme haikeuden mieleen vaikka melkoista piinaa välillä olivatkin. No, toivottavasti noista pääsee vielä joskus "nauttimaan" :LOL:
 
Heissan taas, pitäähän sitä poiketa näkyvillekkin, kun Sinderella kovasti aikoo plussata! :heart: :flower: Onnittelut, kyllä se siitä vahvistuu! :heart:

Lumi-Marjalle: Kiitokset lämpimistä sanoistasi jälleen kerran! :heart: :flower:

Kaikille mukavaa piinailua, kierron kaikkiin kohtiin! :heart:

Täällä selvitty vuodosta, eli jälkitarkastusta odotellessa...tosin sitä ennen tulee joulu ja UudenVuoden aatto juhlineen. :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Mitämitämitä Sinderella! Tuohan on plussa! :kieh: Nyt toit kyllä valon pinoon! :hug: Onneaonnea! Ihanaa kuulla myös teistä, Pikkumyy ja Lumi-Marja !

amati Muttamutta, tuohan on ainoastaan hyvä merkki, että poijat on noin innokkaita kouluun lähtijöitä :LOL: Tosin vähän vähempikin into riittää :xmas:

Nyt tänään vain näin lyhyt viesti, loppuilta mennee yhden naisen viihdytysjoukoissa ;)

 
Kiitos onnitteluista Hibiscus. Toivottavasti tuo viiva vielä vahvistuu...

Mää olin illalla niin täpinöissäni etten yhtään muistanu sanoa Rva Pikkumyylle että mukava kun kävit kirjottamassa kuulumisia. Samoin kuin Lumi-Marja.
 

Yhteistyössä