Hakutulokset

1. E

YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Joku kysy niistä Cittarin hinnoista niin se raskaustesti on plussa-kortilla 4,40 ( norm. 4,90 ) ja ovulaatiotesti 8,90 ( norm. 9,90 ) En tiedä miksi tuossa mainoksessa lukee ovulaatiotestin norm. hinnaksi tuo 9,90,,,meidän Cittarissa hyllyssä oli 13 vai 14,- mutta kyllä se kassalla otti vain...
  2. E

Kaikkea sitä voikin sattua !!! Lämmin hali Lumi-Marja :hug: ...ja Nuuskulle :hug: myös tädin tulon johdosta... Eikös näissä marketin RFSU-raskaustesteissä ollut se kuuluisa "viivanpaikka" ? Minä kun tänä aamuna hätäisenä 5:den aikaan tein jo testin niin olin sellaisen saavinani, eli kyllä...
  3. E

Niin ja Lumi-Marjalle paljon PLUSSA TUULIA ja TARRA SUKKIA että siellä masussa olisi pieni ihmisen alku kasvamassa :heart: :heart: :heart: !!! Me jännäämme mukana :wave: !
  4. E

Kiitos torpeedo tiedosta !!! Menen tänään VARMASTI ostaa niitä testejä...kai nekin näyttää jos on raskaana, vai onko ne miten varmoja ne "marketti testit" ? Myönnän kyllä, että hölmöä näin aikaisin testata, mutta jos ei turhut ala huomiseen mennessä, niin varmasti aamupisusta testaan...Onhan...
  5. E

6. E

Voi vitsi kriisi :heart: kylläpä sulla on jännät paikat !!! Minun tekisi niiiiiiiin mieli jo testata, mutta kun sen tuloksen jo arvaa aika ennalta, niin kannattako sitä itseään kiusata ?! Mutta se ennakko TUHRU ei olekkaan vielä alkanut, niin siksi tässä jo niin "täpinöi"...ja on sydän...
  7. E

Mukavaa maanantaita kaikille :wave: Ja touhis iso :hug: sinulle...Minäkin olen JO nyt alkanut sitä tätiä jäänäilee ja tekisi mieli JO NYT testata, kun minulla on se "tuhru" taipumus...eli se alkaa jo pari päivää ennen tätiä, niin silloin jo tietää että on ihan turha edes testailla...
  8. E

Hei,,,,mähän osasin !!!!!! Tässä on kyllä eri tausta kuva, kun tuossa edellisessä....mutta me olemme mieheni kanssa tallaneet tuulessa ja tuiskussa joten ei nuo haitanne/häiritse nuo taustan vaihdot ;)
  9. E

siis :laugh: :laugh: :laugh: Ei voi olla totta !!! Miten mä noin sen tohon sain !!! :laugh: :laugh: :laugh: No jos joku haluu kattoon mun "hienoa" mittaria niin klikkaa tota osoitetta =) . Siis pakko kokeilla vielä uudestaan...
  10. E

http://t2.lilypie.com/Q2egp3.png -NO niin, heti aamusta yrittämään =) Kotiäidin aivojumppaa ;) ----onnistuukohan tämä nyt-----
  11. E

...niin ja älä nyt vielä luovuta Lumi-Marja !!! Eihän sulla ole vielä kuukautiset edes myöhässä !!! :wave: Tiedän HYVIN, että nuo viimeiset päivät ovat piinallisia... :kieh: =) Mutta PIDETÄÄN PEUKKUJA SULLE !!! :heart: :flower:
  12. E

Hei nyt tää tyhmä kysyy taas :headwall: Sain sen jutun vihdoin tehtyy ( kiitos MANTANA ) mutta miten sen saa tallennettua ?! Klikkasin siihen valmiiseen juttuun että kopio, mutta kun tulin tänne niin se ole johki hävinny matkalla, eikä enään tullut valikkoon sitä kohtaa että "liitä". Myönnän...
  13. E

Siis APUA, olenko minä näin tyhmä vai meijän kone ??? ( no kone tietenkin :laugh: ) Mutta en pääse tekemään sitä mittaria...siis mihin menen siitä aloitus sivulta...eli mihin klikkaan...? Olenkohan edes oikeilla sivuilla ? Neuvotteko tarkemmin miten sinne mennään ? :headwall: Juu, minäkin...
  14. E

Nyt on tämä mamma taas ihan sekaisin :headwall: Eikö se ollut niin, että oviksen jälkeen piti tulla ns. KUIVAKAUSI ??? Niin muistelin jostain lukevani... :snotty: No minähän olin niin bongaavineni sen oviksen n. kp. 16 niin nyt tänään huomasin paksun liman tulevan ???!!! ( anteeksi tämä...
  15. E

Ai kun oli kannustava viesti tähän ketjuu Lumi-Marja !!! Nyt minustakin tuntuu, että onhan tässä aikaa vielä kuumeilla,,,vaikka välillä tuntuukin kaikki ihan utopistiselta. Mutta totta se on, että RYHMÄ / VERTAIS tuki on YLLÄTTÄVÄN tehokasta. Juu, ja tämä mukana jännääminen ;) - täällä on...
  16. E

Minäkin pääsin viikonlopun jälkeen koneelle... =) Nyt on ilmeisesti ovikset olleet ja menneet...ainakin ne testitikut loppui, niin voi jo pissiäkkin rauhassa :laugh: -No se on sitten korkeamman taholla se, mitä tuleman pitää :heart: ...Vettä on satanut täällä koko päivän ja niin pimeää ollut...
  17. E

Nappaan heti plussa-kimppusi Lumi-Marja ja jään odottamaan ukkoa töistä....Huoh, vielä monta tuntia,,,vastahan tuo sinne lähti :laugh: ..... :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: tässä kimppuja muillekkin viikonlopun varalle, ettei kesken lopu ! :heart: :heart: :heart: :heart:
  18. E

Kiitokset [/i]kannustuksesta =) Tänään taas vasten "sääntöjä" testasin AAMUpissistä sen ovis-testin. (Kuten aiemmin mainitsin, tämä pissan pidättely kun ei ole vahvimpia lajejani...) Niin testiin tuli TOSI vahva plussa !!! =) Eli nyt se testi viiva oli huomattavasti vahvempi kun kontrolli...
  19. E

On tämä sitten hyvä palsta kun olin juuri tulossa kirjoittamaan siitä "ovis-testin pisuajasta" niin johan täällä oli tekstiä siitä :D . Eli sitä olisin vielä kysynyt, että oletteko huomanneet miten "täsmällisiä" sen pidätys ajan kanssa tulee olla...eli onko ihan pakko olla vähintään 4 tuntia...
  20. E

Mukavaa että täällä on keskustelua juuri tuosta OVIS-tikuttelusta ! Minä nimittäin ensimmäistä kertaa "vakavissani" yritän bongata sitä ovista... :/ :o Mutta on kanssa pari päivää jomotellut mahaa vasemmalta, mutta TIKKU EI NÄYTÄ OVISTA !!! Eli olen nyt pari päivää tikutellut, ja vain yksi...

Yhteistyössä