YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Täähän alkaa mennä ihan mahottomaksi näinä loppukierron päivinä, kun täytyy täällä koneella pari kertaa käydä tarkistelemassa kaikkien kuulumisia. Kovasti jännittää teidän kaikkien puolesta jotka olette loppupäässä kiertoa. =)
Itse olen jo asennoitunut että ei varmaan tärpännyt...Mulla on niinku lieviä menkkakipuja ollut koko tämän päivän. Yleensä ei kyllä ole kuin vasta korkeintaa ed.päivänä eikä silloinkaan.
Aamulla mun lämpö oli romahtanut tonne 36.4 mutta nyt illalla se on taas 37,6 !!!
Tulin tunti sitte pelaamasta että tietty sekin saattaa nostaa lämpöä, mutta oli se mulla päivälläkin tuon 37.5. Että en nyt sitte siitäkään mitään voi päätellä. Täti pitäis tulla kylään lauantaina, ja viimeistään maanantaina.
Tietääkö kukaan että voisiko testata jo hieman aiemmin, siis näyttääkö plussaa?? Vai kannattaako? Mitä mieltä olette. Olisiko se vaan rahan haaskuuta?
Niin ja voimia kaikille parisuhteessa painiville. Kyllä meilläkin oli semmosta vääntöä tässä taas pari päivää että....No, lopputuloksena päädyttiin sitten siihen että molemmat menivät itseensä ja lupasimme yrittää vastaisuudessa toimia viisaammin. Meikäläinenkin on kyl aika mahoton inttäjä kun sille päälle sattuu :D

Ai niin, ja sitte oon jo aivan varma et mulla on PMS- oireita ku pinna on niin kireellä :kieh:
Näin sitä ihminen valmistautuu mahdolliseen pettymykseen...En tiedä...Kaikki vaan olisi ollut tällä kierrolla niin kohdallaan, ovulaatio, pupuilut, rentoa oleilua koko viikonlopun, ei stressin häivää, että jo on kumma jos en tullut raskaaksi!! Ei vaan jaksais näitä muutamia päiviä enää odottaa ennen testailua.
++++++++++++++++++++++++++++++++++kaikille!!!!

ennen nukkumaan menoa :heart:

Pitelen peukkuja yölläkin pystyssä, että meitä kaikkia onnistaisi kierrossamme, kyllä alkaa olla jo plussien aika, eikö? :flower:

Aloitan huomisaamuni siis ovisjahdilla :p , tosin tuskin se vielä huomenna näyttää, mutta kuitenkin :heart:

Torpeedolle onnea, että masuasukki siellä valtaisi jo tilaa samoin kaikille muille, keillä päivät nyt kohdillaan! :heart: +++++++++++ :heart:

Otan kiinni tiiun plussista myös :D

Heippa ja ihanaa unta kaikille, vaikka pienistä kesävauvelikääröistä :heart:

=) , :wave:

PÄIVITYSTÄ 19.9.-07

Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 4 lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
amati 35v/pojat 17v. 13v. 10v. ja 1v.11kk ja tyttö 3.5v 6.s haaveissa

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

sinitär1.............. 1/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... 2/28-(34)40 ...yk 15. 2. toiveissa.......Kantahäme
amati..................6/?..................yk 2..6.s haaviessa
Hibiscus..............9/37.................1. yhteinen
mimmimamma.... 10/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 11/29.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen) Karpalo67..........15/28.................2 toiveissa
senjuska........... 15/27 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Mimuli.................18/28.................4.s haaveissa
vilmaville.............20/30......................9.s haaveissa
Nuusku..............21/20-28...........4.s toiveissa
ebony................21/28-30...........6.s toiveissa
päppä..........kp. 24/26-30 ............. yk.6
tuohu tenava.... .25/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Lumi-Marja.........25/28-32....6.toiveissa 2.yhteinen
tiiu64.................25/28....................2. haaveissa
torpeedo........... 26/26.................6.s toiveissa
kriisi...................26/26.................5.s toiveissa
Jane70.............. ?/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
Anttuli................55/21.................5.s toiveissa
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa
Fenix....................?/?....................5.stoiveissa

PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

Hämy71 :heart: , :flower:
Puella :heart: , :flower:

Päiviä kertynyt runsaasti jo niin monelle, oi , että toivon , että tässä kierrossa saisimme myös plussia pinoomme! :heart:

Nyt töihin taas, heippa :wave:

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Plussakimppuja lopuksi viskone vielä kaikille! =) , :wave:

Huomenta... |O Kp2/28-(31)40 ja olo on tosi haikea. :'( Kyllä ne pettymys tunteet tulee, vaikka kuinka yrittäisi kohentaa jo etukäteen mielialaansa! :ashamed: Tuo laskuri on muuten kiva, kun se tosiaan etenee päivissä! Laitoin siihen tuon pituuden 31 päivää, joten saas nähdä sitten pysyisikö kierron pituus suurinpiirtein semmoisena. :)
tiiu-64 itse olen päättänyt, että yhtään aikasemmin en tee testiä.. kerran täs tein hailakan plussan ja seuraavana päivänä alkoi menkat. :headwall: Kyllä se kannattaa odotella ainakin ne kp:t ja sitten testata. Peukut pystyssä!! =)

Heheh... istun tässä tomaattisavinaamio naamas ja alkaa pian kiristämään, taidan pian suihkuun mennä. Onneksi tämä ei ole kuvalähetys... :LOL: Vois viel joku säikähtää!
Meillä tänään kerhopäivä! Heräsin valtavaan putouksen solinaan ja pakko oli rientää veskiin! Tosi runsasta tämä alkuvuoto, kun yleensä menee reippaasti sen vuorokauden, ennenkuin isompaa vuotoa! Ainakin kolme päivää tätä ja sitten toivottavasti jo kuivuu tämä puro!! :headwall:
Nyt suihkuun ja plussa onnea :flower: + + + + + + + + :flower: meille kaikille!! :hug:

Huomenta. Kovaan vihlaisuun havahduin aamuyöstä, kun käänsin kylkeä. Se kipu oli kuin olin puukolla tökätty, ja sen jälkeen kuumotti. Öisistä vessareissuista alkaa tulla jo tapa ja sekös ottaa päähän. Kaikki oireet paikallaan, paitsi vilutus on vähentynyt, tai sitten mulla vaatekerroksia alkaa olla vuoden aikaan nähden riittävästi :LOL:

Sain illalla kuulla, et mun 10v nuorempi pikkusisko on plussannu ja sitä hän niin iloisena hihkui puhelimes, et minäpä pillahdin itkuun. Siinäkös sitä oli selittelemistä, että miksi ja hän vielä kuuli äänestäni, että en ollut niin iloinen kuin olisin voinu. Mokomakin... Olenhan minä iloinen, että heidän kahden kierron yritys palkittiin, mutta miksi me täällä taotaan päätämme seinään yhä uudelleen ja uudelleen :headwall: Heille lapsi on toinen ja hieno asiahan se on, että saavat toisen. Kyseli vain, onko minulla tallessa mammavaatteita yms. kun hän voisi niitä tarvita. Mitäs tuohon nyt sanomaan, että empäs anna siskoseni, kun haaveilen vielä käyttäväni niitä, mutta on aivan eri asia milloin. Ehtiikö jopa siskon vauva syntyä ennen, kun minä edes raskaudun :headwall:

Monella näkyy olevan kierto jännässä mallissa, joten kurjasti plussaonnea ja ovisaikoihin bongaustuuria. Varovsti tarjoon jo muutaman pikkuisen parin tarrasukkia, ihan vain siltävaralta, että joku niitä tarvii :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: +++++++++++++++ :flower: :flower: :flower:

Meikäläiselle iski kauhea masennus siitä toissapäiväisestä ohjelmasta. Ei pitäisi moisia edes katsoa. Toisaalta itse olen kakkosen saanut 38-vuotiaana ja kolmosen 40-vuotiaana, mutta nyt on jo usko loppunut kun perjantaina pärähtää 42 mittariin :'( No, ehkäpä tämän vuodatuksen voi laittaa keltarauhashormonien piikkiin.
Lumi-Marja, ymmärrän ihan täysin tuon sinun tunteesi siskosi raskautta kohtaan. Älä kuitenkaan luovu mammavaatteista jos kuitenkin niitä vielä joskus tarvitsisit :)
Mukavaa päivää kaikille.

Kiitos Nuusku :) En tuomitsisi sen ohjelman perusteella ketään. Nuorimmat sisarukseni äiti on saanut ollessaan 37, 39, ja 43v. kaikki mennyt hyvin ja ongelmitta. Terveitä tyttöjä ja nyt nuorin siskoni on vuotta nuorempi kuin oma tyttäreni. Heillä on itseasiassa vuosi ja kaksi päivää ikäeroa niin, että täti on nuorempi. En ikinä ole ajatellut, että olisi ollut luonnotonta, että aiti odottaa ja saa vauvan. Se oli oikein ihana asia.

Tätini on raskaana ja ikää 44, joten ei mitään hätää. Ekan vauvan sai ollessaan 38, joten se niistä kovista munista :) Mummoni on setäni saanut 46 vuotiaana, joten jos vauva on tullakseen, niin se tulee.

Joten tsemppiä kaikille ja onnea yritykseen ikään katsomatta :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Ai kun oli kannustava viesti tähän ketjuu Lumi-Marja !!! Nyt minustakin tuntuu, että onhan tässä aikaa vielä kuumeilla,,,vaikka välillä tuntuukin kaikki ihan utopistiselta. Mutta totta se on, että RYHMÄ / VERTAIS tuki on YLLÄTTÄVÄN tehokasta. Juu, ja tämä mukana jännääminen ;) - täällä on sama, kun tiiu-64 jo mainitsikin, että on pakko tulla vähän väliä kurkkaamaan kuulumisia, ja katsomaan onko joku jo uskaltanut testata. No täällä kanssa vain palellaan, mutta se varmaan johtuu ihan tuosta koleasta sateisesta säästä...ja kahvikin öklötti aamulla, mutta sekin varmaan johtui siitä että eilen join ihan LIIKAA kahvia...niin nyt tökkii :headwall: Ja kierto päivähän on vasta 21 niin eihän vielä mitään oikeita oireita:kaan voi olla :x . Mutta, pirteää päivää kaikille joka tapauksessa ja tässä jälleen plussa tuulia kaikille ++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :heart:

Minäkin olen joka päivä käynyt kurkkaamassa, josko sitä jo pääsisi onnittelemaan :flower:
Mulla on ollut kirjautumisongelma; aina kun olen yrittänyt kirjautua tänne on yhteys katkennut. Tänään homma näyttää toimivan.

Meillä elellään surullisissa tunnelmissa. Lasten mummu; puolisoni äiti kuoli launantain ja sunnuntain välisenä yönä. Hän oli kovasti iäkäs ja sairasteli pitkään joten mikään yllätys se ei ollut. Siitä huolimatta on halju olo. Itse suren enemmänkin puolison ja lasten puolesta. Itselleni anoppini jäi vieraaksi; näimme aika harvoin ja hän dementoitui jo lähes kymmenkunta vuotta sitten.
Niinkuin joskus aiemmin olen kertonutkin niin hän sai nuorimmaisensa 40, 42, 44 ja 47 vuotiaana. Terveitä lapsia kaikki; oma puolisoni on toiseksi nuorin.

Minä olen onneksi päässyt tässä vauvakuumeessa sellaiseen vaiheeseen että vaikkei meillä (niinkuin todennäköisesti käy) enää tärppäisikään ei se olisi maailmanloppu. Syynä on tämä meidän lapsimäärä lisättynä kovasti hoidettavalla erityispojalla. Sitäpaitsi tuntuu aika kohtuuttomalta vaatia elimistöltään, että se jaksaisi vielä tässä iässä vetää koko rumbaa läpi.
Mutta hyvää kannattaa yrittää vaikkei sitä saisikaan. Ovistikkuun tuli selvä plussa maanantaina ja surustaan huolimatta puolisoni on jaksanut keskittyä minuunkin :heart:

Terkuin teidän plussaamistanne odotteleva Vilmis

......oli pakko heti rynniä palstalle kun huomasin vilmiksen käyneen!!!!! :wave: :wave: :wave: Sillä täällä kovasti olen odotellut josko olis tullut yv:llä tietoa niistä oppikirja-asioista. :attn: :attn: :attn: Meinaan kun tässä alkaa itsellänikin vähitellen olla ainakin osa pakollisista hankittavista kirjoista tiedossa ja tietty on lisäksi tullit niitä "olisi hyvä lukea kirjoja" useampia tietoon. Vaan kun en niit kaikkia tosiaankaan meinaa itselleni ostella eikä kaikkia saa kirjastostakaan. Niin voisin joidenkin ostoa harkita mikäli edeuuisesti löytyisi.

Mut hei mä tuun kohta teille lisaa kirjoittelemaan->käyn vain ensin lukemassa teidän kuulumisianne, tää viesti oli siis oikeastaan vilmikselle. Mut jos jollain on sosiaali- ja terveysalan kirjoja myydä niin mulle yv:tä niistä saapi laitella. :D

Tulen kohta takaisin.............

-touhis-

Tere!

Niimpä siinä nin kävi, että kiertopäivää 1/28 tässä elellään. Päivällä aikaistui, kun yleensä on kovinkin tarkkaa, mieluummin menee yli kuin ali. Tulipahan taas sellainen luovuttajafiilis, että kuin hakkaisi päätään seinään uskottelemalla itselleen jotain muuta. Johan tässä on kaks vuotta ja rapiat päälle ilman tulosta. Saas nähä, että annan tän vuoden loppuun sitä armonaikaa, ja sitten se ompi loppu. Vaikka sitä ei mielestään stressaa, niin onhan se ovisaikaan sellaista karusellia kun tuolla päässä pyörii. Ja totesin eilen itsekseni, että noinkohan sitä enää jaksaisi tuota äidiksi tuloa.

No mutta hiljenen täältä muutamaksi päiväksi, kun se vain vetää vähän maihin nää kierrospäivät. Mutta jaksakaa ja jatkakaa muut mammat, ja toivotaan että jollekkin tässä kuussa vielä plussa pärähtää.

Että morjesta nyt hetkeksi. :wave: :wave: :wave:

Hei mullehan tuo "laskuri" näyttääkin jo sitä tietoa koska voisi testailua alkaa miettimään. :whistle: :p No, en ala tuommosia mietiskellä sillä melko lailla takuuvarmasti se kutsumaton vieras saapuu paikalle viikonlopulla. :kieh:

Vaan juu niin hän me Lumi-marjan kanssa käsi kädessä näytetään kulkevaan niin kierron suhteen kuin senkin et molemmat haaveilee kuudenesta pikkuihmeestä. :D Näyttääpä muuten lasteiätkin menevän aika lailla yksiin; Mulla vaan on tuo kuopus jo 3v. ja vanhin kyl jo 16v täyttänyt.

Kaikille :hug: :hug: :hug: lähetän jotta mielenne piristyisivät, sillä näin sateisina syyspäivinä tuppaa nassukat useammilla oleen tälläisia :(

Mut hei nyt saa nauraa, siis mulle. Meinaan arvatkaas mitä kävin istelleni ostamassa. :ashamed:
No, kuravaatteet siis ihan oikeat kurahousut ja -takin, jotta saan lätäköissä lasten kanssa pompppia ja nauttia syksyisistä ulkoiluhetkistä. Joo joo vaan oli mul muitakin syitä nyt sateenpitävät vaatteet ostaa. Sillä usein kuljen polkupyörällä ja eilenkin kun vettä taivas tuuppas alas runsain mitoin, niin kastuihan siinä sitten kaikki vaatekerrokset alushousuja myöden. Niin ja olenhan minä menossa päiväkotiin opitojeni työssäoppimisjaksolla töihin ja ammattinäytönkin yhden osan suoritan siellä. Joten onhan ne varusteetkin sitten asiaan kuuluvat oltava. :D :LOL: :p

Mut nyt on taasen muihin hommiin siirryttävä ja illalla onkin sitten koulunpenkkejä oltava kuluttamassa.
Joten plussia jakoon tuonne sateen sekaan huitelen leijumaan->ottakaa kiiiiiiiiiiiiiniiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!
+++++++++++++:wave: :wave: :wave: :heart: +++++++ :heart:

-touhis-

viime yönä, että täti tuli ja olin aamulla ihan pettynyt,kun luulin että täti tuli oikeasti.Mutta ei tullut, kp26/n.26.Oireita on, mutta voivat olla ihan jotain muutakin.Siis olo on huonohko,nenä tukkoinen, vähän huippaa välillä, mutta muutenkin joskus.Ei menkka-oloa, mutta raskautuminenkin tuntuisi uskomattomalta.Vai tapahtuuko se just silloin, kun sitä vähiten yrittää ja ajoittaa :eek: :eek: .
En kyllä testaa vielä, mutta 20.9 eli huomenna tasan 9v.sitten testasin plussan ja tuloksena oli perheemme kolmas lapsi,minikokoinen poika 2,5 kg ja 45 cm :heart: :heart: :xmas:
Ehkä testaan huomenna tai viimeistään lauantaina,ellei tätiä näy.Onneksi Cittarissa on raskaustestit plussakortti-tarjouksena 4e/ 2kpl :LOL:

Lapsukaiset on jo pojat 17v. 13v. 10v. ja 1v.11kk ja tyttö 3.5v

Ukko oli jo kerinny kysellä että onko siellä mahassa asukkia,ja oon joutunu toteamaan että eipä nyt taida olla. Oli se ihan pettyny että eikö se ottanukkaa...

Mukaan vaan amati niin saan seuraa touhiksen kans tuonne kuutoskasaan:) meillä on näköjään kolme samanikäistä, noi keskimmäiset. Meillä tyttö ei ihan vielä tuota 1,11v, mut viimeinen tätä kuuta tulee se täyteen.

Tilasin mammaksilta kolme erittäin herkkää testiä ja niitä nyt kuumeisesti odottelen. Olo olis vähän sellainen, että vois ollakkin, mutta en uskalla sen enempää asiaa pohtia. Kuinkahan kauan oikeesti menee, ennen kun ne tulis. Luvattiin 1-4 päivän kuluessa, makoisn verkkopankissa. Tulis nyt tällä viikolla, niin pääsis tästä miettimästä näkyykö taas nega. Tai sitten se myöhäinen plussa joskus milloin liekkään. Sekoilen jo puheissakin, kun nää päivät alkaa näyttää tuolta.

Nappaan plussakimppuja sylillisen ja nakkaan kans toisia kimppuja muille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: =)

minua sieltä kuutoskasasta, viisihän jo meilläkin =) .Tiukkoina hetkinä tuntuu,että hullua haluta vielä yhtä kääröä, kun nytkin on vilinää riittämiin.Se vauvakuume vaan vie voiton ja onhan suurperheessä paljon paljon ihanaakin :heart: , kunhan vaan muistaa heittää turhat stressit pois.Itse olen oppinut kantapään kautta ottamaan asiat rennosti,sairastuin nimittäin kolmannen lapsen kohdalla synnytyksen jälk.masennukseen, oikein rajuun.Nyt olen opetellut nauttimaan hetkestä just nyt =) ,vaikka se on ollut välillä vaikeaakin.

Lumi-Marja Minäkin tilasin mammaksilta niitä herkkiä liuska testejä, tilasin ne sunnuntaina ja maksoin kans samalla niin ne tuli tiistaina ( tilasin 3 mutta tuliki 4 ) :D
Mullakin ne alko poltteleen kaapissa ja testasin sitten negan edellisenä päivänä kun sitten alko tuhruuttamaan :( mutta uutta yritystä vaan peliin...

Meilläkin kun tätä kuudetta toivon niin enpä ole pahemmin sukulaisille kuulutellu kun pitävät hulluna kumminkii...Äitini jo kehotti kuopuksen tehtyäni että lopettaisin jo kun niin vaikeaksi menee tuo oottaminen ( raskaus diabetes )
nuorimmaista siskoa ( 24v ) kehottelin jo alkamaan vauvan teon että olisi sitten saman ikäistä kaveria jos meille sellainen vielä tulisi
;) Hermoja kyllä kyselee välillä tämmöinen suurperhe mutta olen ottanu sen siltä kannalta että sitä vartenhan täällä ollaan että niitä tehdään ja kasvatetaan ( ei uskonnollista taustaa )
On ne pikkiset sitten niin ihania!! :LOL:

Pahoittelut sinittärelle tädin saapumisesta, tervetuloa amati joukkoomme koko ajan kasvavaan :flower:

Kiva työpäivä takana, aamulla ei vielä mittarissa(ovis) plussaa ollut, mutta ruuan jälkeen pöllyttelimme kyllä lakanoita, Mies on tosi reippaana hoidellut osuuttaan! :heart:

Torpeedo, sinähän taidat olla helposti vauvautuvaa sorttia!*toivotaan, että nytkin plussa pärähtää! =) , Mittasitko ovulaatiota vai vaan sillointällöin menetelmällä? :D

Me ollaan nyt joka toinen pv systeemiä ja vielä on ollut ihan kiinnostusta pöyhyttelyyn*ettei mene pakkopullaksi* :kieh:

Monia jo jännittää ja kutkuttaa raskaustestien tekeminen, nyt en kehoita ketään tekemään, koska kerrasta tulin itse varovaiseksi!*vanhakin oppii* :ashamed:

Minulla ei vielä aamulämmötkään ole nousseet, aika roimasti kyllä viime kierrossakin pomppasivat 35,8.....37 asteeseen. Nyt ollaan vielä 35,8 asteessa.

Hei torpeedo, onko sinulla lämpöä tai muilla ketkä yli ovisajan jo ovat?

Tsemppia jokaiselle kiertoon ja paljon ihania pikkuisia kesävauvoja aikanaan vuonna 2008 :heart:

Nappaan plussista kiinni ken niitäjakelikin! :flower: , kiitos.

heippa taas!! :heart: , :wave:

Yhteistyössä