YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Nonnins, jopas sattui että meidän talon joku mikälie keskusyksikkö pragas juuri kun aloin tänne palstalle kirjottamaan, enkä ole joutanut minnekään kirjaston koneille. Mutta nyt on taas yhteys kunnossa =)
Joku kysyi vielä niistä ovulaatiotesteistä... Mä käsitin että sen takia ei saa tehdä aamvirtsasta että silloin on niin paljon sitä hormoonia että voi olla epäluotettava, ja sitte lakanajumppa olisi ajoitettava seuraavan vuorokauden sisään siitä tummasta viivasta. Tein ite sen apteekin clearplan-testin ja se nyt oli helppokäyttöinen, vaikka meinasin persauksilleni lentää kun kuulin hinnan :eek:

Tässä vielä mehuja keittelen ku huomasn että mulla on ollu raparperit jääkaapissa jo kohta viikon ja olen vaan lykännyt sitä mehunkeittoa |O Hyväähän se sitten on ku saa aikaseks ja olen saanu sillä pidettyä flunssat loitolla. Tai ainakin se blacebo-vaikutus toimii mulla jos ei muuta :D
Aamulämmöt olleet mulla koholla nyt koko ajan 37.3 aamulla siis ja nyt illalla 37,7 ja 37,6, just äsken mittasin, eikä varmana ole flunssaa meikäläisellä!!!Jotain tää nyt ehkä tarkottaa, mutta mitä?? Yleensä tähän aikaan kierrosta mulla on ollu rinnat niin kipeenä että on tarttenu käyttää urheilurintsikoita tavallisten päällä vielä mutta nyt ei ole mitään. Vaikutan varmaan ihan pöhelöltä ku jatkuvasti painelen rintojani jotenkin poissolevalla katseella, tarttee varmaan vähän rajoittaa, ainakin yleisillä paikoilla. Kummastuttaa vaan että mitens nyt näin. Samaan aikaan sitte kauhistuttaa että APUA mitä jos mä nyt sitte tulenkin raskaaksi, ihan tosissaan. Mitens työt ja ja kaikki, ja että onko tää nyt sitte kuitenkaan ihan järkevää enää tässä iässä. Ja kuitenkin mä tiedän että eniten maailmassa mä haluaisin sellaisen perheen jossa olisi enemmän lapsia kuin tää yksi. Ja sitte haluaisi niin paljon antaa miehelle oman lapsen kun hänellä ei vielä omia ole vaikka tuota ikaa on miltei saman verran kun meikällä, eli 42.
Aaargh tää on nyt tällasta keskiyön tilitystä mutta antaa mennä...
Mulle tuli mieleen että onko kenelläkään tietoa liikunnan merkityksestä raskaaksi tulemiseen tai että vaikuttaako??
Ite harrastan salibandyä ja siinä tulee reviteltyä niin paljon ja syke nousee aivan infernaalisesti että tuli vaan mieleen että pystyyko siinä höykytyksessä minkäänlainen munasolu kiinnittymään yhtään mitenkään vai plumpsahtaako ulos mennen tullen.
Olisin erittäin kiitollinen mielipiteistänne.
Kaikille tosi paljon plussausonnea++++++++++ :flower: :flower: :flower:
ja täällä jännitysmomentti tiukasssa noususuhdanteessa. Ihanaa että joku muukin tunnustautuu testifriikiksi, itse olen myös sellainen :)
 
Nappaan nopsaan mimmimammalta yhden plussalähetyksen varoiksi loppukierroksi mukaan, kiitos! :flower:

Itse en tiedä miten urheilu vaikuttaa, mutta ainakin aion liikkua edelleen.Ainakin sinä suhteessa ilm hyvä, että jos paljon ylipainoa, toisilla saattaa olla vaikeuksia tulla raskaaksi.
Kuopuksen aikaan ja ennen itse kävelin paljon. Nykyään teen myös kuntosalijuttuja välillä, mutta kuullut , että jos odottaa, ei kannata vatsaliikkeitä painoilla paljoa tehdä, ainakaan suoria vatsalihaksia, vinoja voi vähän harjuuttaa.Meillä tallíssa kuntosalivehkeet, joten helppo tehdä silloin kun huvittaa.

Tiiu aivan samanlaisia mietteitä minulla oli heinäkuun-elokuun alussa.nyt en yhtään ihmettele, miten töissä reagoitaisiin vaan oikein odotan ja toivon, että olisi joskus totta että minä raskaana ja 20:n työkaverin ollessa paikalla jossain palaverissa *saisin heittää pommin*..silloin pitäisi olla piilokamerat paikalla.Meillä kun kaikilla melkein vaihdevuodet, siis muilla työntekijöillä :D ..sitä sipinää ja supinaa varmaan riitttää selän takana moneksi kuukaudeksi;=)))..Monet kun heistä jopa nukkuvat eri huoneissa miehensä kanssa :LOL: *meillä ihana yhteinen makuuhuone*

Niin silleen ymmärsin, että ovulaatiokipujen jälkeen menee noin vrk kun munasolu irtoaa, toiv tällä kertaa sen huomaan kun alan niitä digitaalisia mittareita käyttämään 7kpl maksoi netissä33 euroa, kallis kai, mutta jos se tuo onnen mukanaan niin silloin kyllä halpa;=) :heart:

Nyt alan päivittämään listaa :wave:

Plussatuulahduksia kaikille! :heart: +++++++++++++++++ :heart:
 
PÄIVITYSTÄ 16.9.-07

Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 4 lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä...............................................4.s haaveissa
Fenix................................................5.s haaveissa
tiiu64................................................2. haaveissa
vilmaville..........................................9.s haaveissa

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Hibiscus..............6/37.................1. yhteinen
mimmimamma.... 7/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 8/29.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen) Karpalo67..........12/28.................2 toiveissa
senjuska........... 12/27 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Mimuli.................15/28.................4.s haaveissa
vilmaville.............17/30......................9.s haaveissa
Nuusku..............18/20-28...........4.s toiveissa
ebony................18/28-30...........6.s toiveissa
päppä..........kp. 21/26-30 ............. yk.6
tuohu tenava.... .22/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Lumi-Marja.........22/28-32....6.toiveissa 2.yhteinen
tiiu64.................22/28....................2. haaveissa
torpeedo........... 23/26.................6.s toiveissa
kriisi...................23/26.................5.s toiveissa
sinitär1.............. 24/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... 30/28-40....yk 14.2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70.............. 37/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
Anttuli................52/21.................5.s toiveissa
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa
Fenix....................?/?....................5.stoiveissa



PLUSSANNEET: :heart: + :flower:

Hämy71 :heart:
Puella
:heart:
 
Juu, vielä täsmennys tuohon omaan kysymykseeni liikunnasta. Eli siis tarkoitan lähinnä sellaista liikuntaa jossa pompitaan ja rytyytetään oikeen sielun kyllyydestä! Palloilulajit taitaa olla just semmosia ja sitten esim. ratsastus. Kuntosali, pyöräily ja kävely sun muut "nk.rauhallinen" hikiliikunta on varmaan vaan tosi hyvä kun silloin solut saa happea ja siinä sitten se mahdollinen pieni ihmisalkukin :)

Ja asiasta viidenteen, mun ostamat ovulaatiotikut maksoivat 25 euroa 5kpl apteekissa, merkki oli muistaakseni clearplan. Ajattelin kans sitte että pieni rahahan se on siihen verrattuna mitä esim. hedelmällisyyshoidot kustantaa... Yks tuttava sanoi että pelkkä munatorvien aukileikkaus maksoi vanhaa rahaa yli kymppitonnin :eek: , eikä se sitten kuitenkaan auttanut, saivat muilla keinoin sitten lapsen kyllä.

Ja vielä iso kiitos pikku myylle listan päivityksestä, täähän on niinku lottoarvontaa jännäisi...Ja siltähän se vähän tuntuukin... On se kumma että nuorempana sitä pelkäsi hulluna että jos vaikka tulee vahingossa raskaaksi ja nyt sitte vanhempana hulluna pelkää että jos ei vaikka tulekaan :LOL: ....ja puhun nyt vain ja pelkästään itsestäni =)
 
Tervetuloa minunkin puolestani kaikki uudet kuumeilijat.

Tulin hetki sitten shoppailukierrokselta. Olin vanhimman neitosen kanssa kahdestaan; pikkumies on käynyt koko viikon niin ylikierroksilla, että oli pakko päästä hetkeksi lepuuttamaan hermojaan ja korviaan.

Ovistesteista on ollut juttua. Itse olen käyttänyt ihan näitä halpoja, markettitestejä. Ne tehdään aamupissasta, mikä on mulle tosi hyvä systeemi; päivisin meillä on senverran hulinaa, etten millään ehtisi kyttäämään kellosta että milloinkas sitä viimeksi kävikään veskissä.
Ne ovat mulla toimineet todella hyvin; niissä ovisaikaan tuleva viiva on niin selkeä ettei sitä tarvitse sen kummoisemmin tiirata.
Tässä kierrossa vaan ovista ei tada tulla; testaan vielä huomisen mutta huonolta näyttää.

Niin, mulle voi päivittää kierron pituudeksi n.30 päivää. Nyt viimeiset kierrot ovat olleet vähän pidempia: jännä nähdä palautuuko se normaaliksi kun noin kuukauden päästä lopetan migreeninestolääkityksen.

Meillä vauvakuumetta potee minun lisäkseni neiti pian 18v. Itsekin sairastuin vaivaan ihan saman ikäisenä. Saa nähdä kuinka pian minusta tulee mummi!
Eli tässä suhteessa voin ihan vapaasti ihailla vauvantarvikkeita ja ostella aina jotain pientä mukavaa.

Lähden leipomaan piirakkaa ja päästän neitoseni koneelle.

 
eilisen päälle;=)...siellä se mantana,jane ja anttuli ovat pitkällä.Toivottavasti kaikki saisivat plussaa, eikä se ilkiä täti tulisi kenenkään mein luo!*hus,hus täti mene kauemmaksi*

Kivat oli tyttären synttärit. Sitten illalla he vielä tulivat meille avomiehensä kanssa. Toivottavasti heilläkin on vauvakuumetta! :heart:

Mukavahan se olisi jos molemmilla tärppäisi! :D , :heart: , samoin kuin vilmaville edellä kirjoitti.. =)

Itselläkin tuleva viikko toivottavsti näyttäytyy oviksen kanssa =)

Kumma kun sitä vapaapvnäkin herää aikaisin, tain mennä vielä nukkumaan, kun mieskin nukkuu =)

Tässä kierrossa olen mitannut joka aamu lämpöni heti noustuani ja 35,8-35,9 on ollut, eli aika hyvin lämpöni ovat nousseet oviksen jälkeen, ainakin viime kierrossa , kun oli yli 37:kin.

No nyt nukkumaan..

heippati ja plussasia pinoomme!

:flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower:

:heart: , :wave:
 
Heräsimme 8:n jälkeen miehen kanssa, täällä sataa vähän vettä. pyykit tuli koottua siis puhtaat*kaappiin viikattu * ja uus koneellinen taas pyörimässä, ompelin/korjasin vanhimman pojan lahkeen suita.Siivoilin ihan vähän. Tänään vietetään Turun päivää ja siellä kaupat auki, joskom menisimme sinne..

Kiva kun huomennakin vielä vapaapäivä =)

Mukavaa pvn jatkoa Kaikille! :heart:

Plusatuuletuksin Myy :heart: ++++++++++++++ :heart: , :wave:
 
Juu,hengissä ollaan, vaikka kirjoittelemaan ei ehdi.Luen kyllä joka päivä teidän ihania kirjoituksianne =)
Niin,Turun päivä tosiaan,ehkä törmätään Pikkumyy Turun keskustassa :D Ajattelin käydä, kun pari lasta on synttäreillä ja pienimmät urheiluhallissa Lastenliikunnan ihmemaassa.Se on tosi kiva paikka,ilmainen,koko urkkahalli käytössä,iso pomppumatto,saa reuhoa vapaasti 2,5 tuntia.....käymme joka sunnuntai!
Meillä on huomenna hääpäivä,ollaan oltu 13v.naimisissa ja tapanamme on aina juhlia sitä Turun päivänä.Silloinkin ilotulitettin, kun meidät oli vihitty lauantaina,vähän niinkuin koko Turku olisi bilettänyt meitä =) :heart:
Mukavaa sunnutaita kaikille ja plussia jokaiselle :)
 
hääpäivän johdosta Torpeedo! :flower:

Laitoin juuri sämpylätaikinan kohoamaan =) , voi kun päivät taas kulkisivat vähän nopeammin, edes ovis aikaan asti :D *vähän malttamatonko olen?* =)


plussatuulista jatkoa jokaiselle!! :heart: ++++++ :heart:

Mantanaaa...mitä kuuluu*onhan täti poissa vielä!* minäkun ainakin husutin sitä pois pinostamme! =)

heippatiheissan taas! =) , :wave:
 
Sauvakävelylenkki tehtynä, saunottu on....ja ruokaa syöty :p , peittoja pöllytelty :D , paljon olemme kerenneet;=)



Torpeedo, onko sinulla jotain olotiloja jo kun pvt lähellä kriitisiä hetkiä? :heart:

Kertokaa nyt joku jotain mukavaa =)

=) , :wave:
 
varovaisesti tässä mietin,että mulla on ihan kummallinen olo.En odottaisi raskautta, kun ovulaation aikaan oli hiljaista yritysrintamalla, pikkuinen kovin kipeenä.Mutta mutta, viluttaa ja olo on ihan ontto.Tuntuu vaan kummalliselta,en osaa sen tarkemmin eritellä.Eikä ole tuhruvuotoa, joka yleensä tässä kohdin alkaa.Kuitenkin raskaus olisi lähinnä ihan outoa, kun ajattelee ovulaation aikaa.Hei,jos näet huomenna minut Myllyssä pikkuisen tytön kanssa niin vedä hihasta,mennään kaffelle =) ajattelin nimittäin käydä siellä aamulla etsimässä verkkareita itselleni......luin jostain ketjusta että sullakin oli aikomuksia sinne mennä. =) =)
Kaikille ++++++++ :heart: :heart:
 
huomenta kaikille taas on maanantai.
eli kyllä päivät menee nopsaan.
ollaan tällä kierrolla harrastettu tota lapsen tekoo joka toinen päivä .
vaikka vähän sitä haudattiinkiin :(
nyt en siis ostanut ovistestejä niin tuu pano stressiä miehelle :laugh

olin eilen pikku neitin kans siskon ja isän luona kahdestaan.
olin suuttunut miehellä ku meni mölättämään et minä vaan makaan telkun ääressä viikolla töihin jälkeen
ehkä makasin ku särki joka lihasta toi töihin aloittaminen :kieh:
mut kun tulin kotiin niin mies pyysi anteeksi et oli ollu tyhmä elämänsä naiselle :heart:
käytiin viellä illalla toisessa mummolassa kävellen
ja tietty kuumaa sovintoseksiä :p

tiiu64 :wave:
mun mielestä tuolla liikunnalla ei ole väliä tossa alkuvaiheessa yleensä
ei se munasolu pompi ku pallo vatsassa.
mut jos herkempi saamaan keskenmenon niin sit on syytä raskaaks tulon jälkeen välttää tota rajua liikuntaa.
muuten alkio pysyy mukana ;)

minä itse jouduin pikku neitin alku viikoilla jäämään sairaslomalle kahdeksi viikoksi ton tuhruvuodon takia .

mut pajon++++++++tällä viikolle :wave:
 
Huomenia! Vettä sataa!! |O Vkl meni tosi nopiaan ja täti kävi, mutta onneksi ihan oikea sellainen!! :LOL: Heheh. Eli kp31/28-(34)40 ja olo on ollut tylsän odottava, alavatsa kipuillut, tisut arat ja pientä lämpöä. Unia näen toooosi hölmöjä, pelottaviakin ja härskejä! :snotty: Päätäkin särki, jotta eilen nukuin 3 tunnin päikkärit tytön kanssa! |O

Meillä oli myös vkl netti tönkis eli kaapelissa ei yhteyttä, vasta sunnuntai iltana alkoi toimia! :headwall:

Ihana tuo pikkumyy42 ovismittari! Itsekin olen yhdellä sivulla samantapaisen avannut, mutta paljoa en ole siellä sivuilla kirjoitellut tästä vauvaprojektista. :ashamed: Shoppailtiin lauantaina ja kylläpäs olikin paljon porukkaa liikkeellä! Itselle en oikein mitään löytänyt (taas), mutta tytölle sitten kaikenlaista! Talvi tuloo, niin välihousuja ym semmoista tarpeellista hankittiin hoitopaikkaakin ajatellen. =)

Jeps, tänään menen hampulääkäriin jälleen. :eek: Jospa sitten ei tarvitsisi vähään aikaan käydä! :D

Pitääkin lueskella noita teidän juttuja! Heti jää tietopaitsioon, kun kone ei toimi!! Pian on monellakin jännitystä, kun kierrot lähenee loppupuolta! Peukut pystyyn, jotta plussa kasan saisimme tänne pinoon!!!! :flower: :flower: + + + + + + + + + + :flower: :wave:
 

PÄIVITYSTÄ 17.9.-07

Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 4 lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Hibiscus..............7/37.................1. yhteinen
mimmimamma.... 8/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 9/29.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen) Karpalo67..........13/28.................2 toiveissa
senjuska........... 13/27 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Mimuli.................16/28.................4.s haaveissa
vilmaville.............18/30......................9.s haaveissa
Nuusku..............19/20-28...........4.s toiveissa
ebony................19/28-30...........6.s toiveissa
päppä..........kp. 22/26-30 ............. yk.6
tuohu tenava.... .23/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Lumi-Marja.........23/28-32....6.toiveissa 2.yhteinen
tiiu64.................23/28....................2. haaveissa
torpeedo........... 24/26.................6.s toiveissa
kriisi...................24/26.................5.s toiveissa
sinitär1.............. 25/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... 31/28-(34)40 ...yk 14.2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70.............. ?/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
Anttuli................53/21.................5.s toiveissa
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa
Fenix....................?/?....................5.stoiveissa



:flower: PLUSSANNEET: :flower: + :heart:

Hämy71 :heart: , :flower:
Puella :heart: , :flower:
 
Tänä aamuna miulla on ollut tytär tasan 21 vuotta, aika on kulunut todella nopeaan, vaikka paljon niihin vuosiin mahtuu iloja ja suruja;=)

Laitoin herätyskellon soimaan eilen 5.30, mutta heräsin vasta 6.35, eli se ei ollutkaan soimassa :D , miehen piti ehtiä 7:ksi töihin, pikkunen kiireen poikanen siinä tuli, mutta onneksi evääy oli valmiina, kahvin keitto vain ja se oli siinä =)
Mulla se vapaapäivä nyt, kiva!

Senjuska , joo joskus sitä pahoittaa mielensä toisen sanomisista, mutta loppu hyvin kaikki hyvin, kuten teilläkin! :)

Mantanaa*huhuilee*..tuleppa kertomaan kuulumisia, oliko kiva vkloppu, kun oli vieraitakin.

Monella tämä viikko näyttää olevan jännityksen viikko, ettei täti vaan tulisi käymään!*hus, hus täti pois kauaksi* =)

Mulla taitaa ne ovismittarit saapua tänään tai huomenna, jos niillä sitten vähän leikkisin.

Täällä vähän sateisen näköistä, mutta eipä tuo haittaa, kun on vettä ja tuulta pitävät vaatteet =)

Ihanaa tätä päivää kaikille! :heart:

:flower: , :wave:

 
25.8.07 11:02
jane70
juu ja täti tuli pari päivää myöhässä ja nyt oottelen sitten vaan kiltisti loppuvuotta kun kystan poisto on ensin syyskuussa.

Otin Päiväsi pois , laitetaan takasin, kun olet leikkauksen jälkeen palaamassa, tervetuloa Jane 70 takaisin heti kun mahdollista! Ja onnea leikkaukseen, ellei jo jopa ole ollutkin!

Heippahei kaikille taas! :heart:

Ja plussakimppuja kaikille tämän viikon jännäilijöille ja muillekkin jo valmiiksi!

:flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower:

:heart: , :wave:
 
muokkasin päivitystä ja en ollenkaan huomannut, että samalla olit kirjoittanut! :D ..Oi kauhia teillä mautonta kahvia, toivotaan, että se enteilee jotain, olisi se niin kiva, menisit töihin ja saisit pikku salamatkustajaa samalla kasvatella! :heart: *istuu peukut pystyssä* :flower:

Jane70 vähän muokkasin, kun toisessa pinossa oli kirjottanut leikkauksesta-


Ihanaa plussasateista päivää kaikille edelleenkin! :heart: ++++ :heart:

=) , :wave:
 
Niinpäs... ensi viikon torstaina on gyneaikakin. Pitäisiköhän taas varovasti kysyä, jotta saisinko ne clomifeenit?! Nyt on mieslääkäri tutkimassa, olisko eri mieltä niiden aloituksesta... naislääkärin mielestä kierto ei niin sekava, että niitä tarvitsisi! :ashamed:

Jeps, tytteli heräs, joten puuuuuroaaaa! :heart: =)
 
Senjuska, kiitos vastauksestasi, voin siis ainakin muutaman viikon vielä pelailla vapaasti, sitten varovaisemmin, siis jos olen raskaana.
Mulla on ihan kauhea olo :(
Ensinnäkin sen takia että niillä synttäreillä tuli otettua muutama olut, että miten ihminen tässä iässä ei sen vertaa pysty ajattelemaan, kuitenkin noi clomit tässä kierrossa päällä ja kaikki. VArmaan olen sitte aiheuttanut jonkun sikiövaurion....Toisekseen mulla on ihan fyysisestikin tosi huono olo! Siis oksettava. Ja lämpö edelleen koholla, heti aamulla mitattuna 37,4 ja ei siis flunssaa, joten tilanne vaikuttaaa mielenkiintoisesta. Millään jaksais vaan odottaa viikonloppua. Lauantaina tai viimeistään maanantaina tätiä odottelen ja saattaa olla suuri pettymys jos sitten niin käy että menkat alkaa.
Mantana, mitä lääkäri sanoi sinulle Clomeista??eikö haluaisi kirjoittaa reseptiä? Miksi?. Ai niin, joku kysyi että oliko ultraus clomien käytön aikana. Tarkennus: Lääkäri ultrasi siinä vastaanotolla ja katsoi kohdun ja munasarjat ja totesi niiden näyttävän normaaleilta ja myös limakalvo normaali kiertoon nähden. Mitään seurantaultraa ei sovittu, kun oli sitä mieltä ettei ole tarvis.
 
Kamala taas paikkas kaks reikää!!! Hymyillään, vaikka hampaat irvessä... :D Onko teillä muuten raskausaikana karies lisääntynyt? Itsellä paheni ja muutenkin huono hammasluusto! :ashamed:

tiiu-64 Kysyin silloin gyneltä, jotta voisiko ajatella clomeja, kun niin sekavat kierrot ja jos olisi apuja tärppiin, ikääkin jo... eli ei antanut reseptiä! Nyt kysyn kyllä sitten uudestaan. Mitenkähän olisiko tuosta toisessa munasarjassa olevasta kystasta siinä haittaa?? Pysynyt kyllä ihan samankokoisena, jotta ei ole kasvanut ja sitä seurataan tutkimuksissa. Oli jo silloin, kun tyttöä odotin!

Kuulostaa muuten lupaavilta nuo sinun oireet tiiu-64 , kohta pääset testailemaan... peukut pystyssä... :flower:
Itsekin join saunajuoman vkl ja en kyllä tunne mitään moraalista tuskaa. Pitäisi juoda paljon runsaammin ja jatkuvasti, jotta aiheuttaisi jotain kamalaa sikiölle! Vaikka varovainen pitää ollakin esim. lääkkeissä olen erittäin tarkkana, ettei aiheuta mitään vaurioita mahdolliselle sikiölle! Taidankin nyt soittaa sinne yksityiselle ja tilata ne helmikuiset lääkärinlausunnot mukaan seuraavan gynen luettaviksi! :wave:
 
Myllyssä tuli käytyä, ostin hiusvärejä 2 kpl, meikkejä eli värivoiteen ja ripsivärin... Ja eikun miun oli pakko mennä yläkertaan*huom syy! vauvan vaatekauppoja* :D

Noo ihan väkisin tarttui kiinni vaaleanpunainen potkupuku, yöpuku(ei vaaleanpunainen;=)ja pienen pieni lakki!..Oi kuinka ihanaa!! :heart:

Pikkumyy on hassuna vauvojen-lasten vaatteisiin :heart:

Niin ja näkyiköhän se Torpeedokin siellä? En ehtinyt vetästä hihasta;=) Onko siun pikkutyttärelläsi vaaleat luontuvat hiukset? ja itselläsi ruskeahkot? ja farkut jalassa?..Teillä oli niin kiirus, tosin minäkin nopsaan vaan käväsin =)

Heippati taas, nyt vähän lepoa, ennenkuin mies taas tulee :heart:

Täällä kova tuuli tänään :headwall:

Heippatiheissan ja onnea edelleenkin kiertoomme jokaiselle!
:heart: + :heart:

=) , :wave:
 

Yhteistyössä