YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

oltiin valuttu alaspäin. Eihän se sovi. Aktiivista väkeä täältä löytyy...
++++ tuulia ei sentään plussa rakeita niin kuin venäjällä. .....
hmmmm......hetkinen.............Voisi olla aika helppo ottaa koppia, jos sellaisia plussapalloja heittelisin. Eli plussapallot sittenkin jakoon
0+0+0+0+0+0+0+0+0+0+0

:heart: mimmimamma :heart:
 
PÄIVITYSTÄ 11.9.-07
mimmimamma.... 2/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 3/29.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen)
Karpalo67..........7/28.................2 toiveissa
senjuska........... 7/27 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Mimuli.................10/28.................4.s haaveissa
vilmaville.............12/........................9.s haaveissa
Nuusku..............13/20-28...........4.s toiveissa
ebony................13/28-30...........6.s toiveissa
päppä..........kp. 16/26-30 ............. yk.6
tuohu tenava.... .17/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Lumi-Marja..........17/28-32....6.toiveissa 2.yhteinen
torpeedo........... 18/26.................6.s toiveissa
kriisi...................18/26.................5.s toiveissa
sinitär1.............. 19/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... 25/28-40....yk 14.2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70.............. 32/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
Hibiscus..............37/30.................1. yhteinen
Anttuli................47/21.................5.s toiveissa
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa
Fenix....................?/?....................5.stoiveissa


PLUSSANNEET:

Hämy71
Puella
 
Pikkukömmähdys, en ollut huomannut päivittää mimmimammaa :ashamed: ,harmi, että täti sinnekkin tuli ja et kai vielä sentään marraskuussa siirry pois seurastamme, vaikkei vielä plussaa tulisikaan? :hug: !

Hibiscuus, *huhuilee*, toivottavasti olet edelleenkin ilman menkkoja, ja alkaa olla mahdollisuus testaamiseen, *voi kun toivon, että saisit Plussan! :heart: , Onnea testaamiseen jos sen aika on! =)

Nukuttua tuli melko hyvin, edellisyö vielä paremmin..

Lämpötila on ulkona 5,9*aamun sää* :kieh:

heippati ja illalla tavataan! :wave:
 
|O Huomenta... |O Tosi kirpakka ilma tuolla ulkona +0,5C ja aamulla oli miinuksen puolella, kertoi isäntä, kun lähti töihin. Eihän tässä sitten osannut enää aamuhalien jälkeen nukkua, joten tähän koneelle sitten! =) Nappaan heti alkajaisiksi plussapallot mimmimammalta ja kopitan niitä etiäpäin!! O+O+O+O+O+O+O+O+O+O :flower: :flower: :wave:

Tänään, jos jaksaisi, ajattelin pestä parit ikkunat! On sitten talvea varten pestyt kaikki ja verhoja vaihdan myös! Heti täs miettimässä mitä tänään tekis... :headwall: Niin ja tytön lelulaatikot selata ja järjestää! Niin, niin täti tuloo... :headwall: Mutta on tässä semmonenkin juttu, että ihan oikea tätönen tulee tällä viikolla kyläilemään, niin pitää siksikin siivoskella! =)
Sen ventovieraan tädin yritän ohjata johonkin asumattomalle metsänreunamalle ojanpenkalle miettimään tekosiaan! :kieh:

Tuli tässä mieleen, kun loppuvuotta kohden mennään, niin jokos olette alkaneet :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: tonttuilla siis??? Sieltä se tulla jolkuttaa ja riemua, ahdistusta sekä kiirettä joillekin mukanansa tuopi! :eek: :xmas: Laulelen jo Petteri Punakuonoa...

Kp25/28-40 ja nyt jo ihan olen varautunut jo tiivisteillä ynnä muilla, jotta hanat vuotaa! :headwall: Alkaisivat sitten pian, niin ei tarvitsisi piinailla liian piiiiiitkään! =)

Nyt kahvinkeittoon! Touhukasta tiistaita kaikille! :flower: O+O+O+O :flower: Vielä näitä riittää!! :wave:
 
Halit kaikille joille täti on saapunu kylään.

Tuolla muistaakseni mantana kyseli mitä ovistikkuja käytän ja niitä marketin hyllyn RFSU ovisyikkuja tuossa nyt paketti on. Tais vaan ovis mennä ohi tältä erää, kun eedelliset loppu ja eilen vasta hain uuden paketin. Viiva oli himmeä ja jos himmenee tälle päivää niin sinne meni sit tämän kuun ovis. Jos Oili kävi vkl aikana, niin toiveet olis korkeella ajoituksen suhteen B)

Plussatuulia yritän seurata ja kummastelen tätä menkkamaista jomotusta jota pari päivää ollut. Oon yrittäny seurata omia kehon merkkejä oviksen suhteen ja sen perusteella se olis ollu jo viime perjantain aikoihin. Joskus kun mun kierto on vain 24-25 päivää. Ja se tikun eilinen viivakin oli tosi hentoinen. Tiedä sitten. Sitä vaan niin kovasti toivoo plussausta, että alkaa tuntea jos joitakin oireita. Rintoja nippailee aina ennen tädin vierailua melki pari viikkoo joten siitä en enää mitään päättele.

Saatiin vihdoin läppäri huollosta, joten saatan itekkin päästä koneelle useammin :)

Plussahenkäyksiä kaikille :flower:
 
pikkumyy42 kyseli kierukan poiston jälkeisestä vuodosta, niin mulla ekat kuukautiset kierukan poiston jälkeen oli TOSI runsaat ja kestivätkin yli viikon verran!! Ja mulla kun oli just pari viikkoa aiemmin ollut kierukan poiston jälkeinen "tyhjennysvuoto" sekin tosi runsasta ja kesti myöskin toista viikkoa, aattelin että tässähän vuodetaan ihan kuiviin ja mistä tuota vuodettavaa riittääkin!! :LOL:
 
Nostellaanhan tätäkin vähän ylemmäs. Alamassun nippailu ja kummallinen kuumotus jatkuu...

Mulla kans kierukan jälkeen oli oikein megavuoto. Jotain aivan käsittämätöntä ja liki kaks viikkoo eka vuoto ja toinenkin reilu viikko, kun normaali 4-6 päivää. Nuorimman jälkeen en kierukkaa laittanu, kun jäätiin siihen mielen tilaan, et toinen yhteinen tulee kun on tullakseen ja nyt 11 kierto menossa kovaa yritystä.
 
Kiitos Senjuska.
Poika syntyi 02/06.
Viikonloppuna oli ovis ja mies yövuorossa eli se siitä sitten, yritimme kyllä ennakoida ennen sitä, joten toivotaan että joku pitkäikäinen olisi päässyt perille. :LOL:
Pikkumyylle :hug: jatketaan yritystä.
 
Heippati taas;=), tulipa töissä sitten vuotoa oikein kunnolla, miulla on sellainen tuulta ja sadetta pitävä ulkoilupuku, kun kerkisin vessaan 10.30, oli side pettänyt :/ ja housuissakin verta, onneksi pitävät"sateen" näköjään toisinkin päin :kieh: *tuli testattua*...Nyt helpottanut vähän vuoto ja en ole ennää niin kalpea =)

Ihanaa kun alkaa taas uusi harjoittelu"ei nyt vielä, mutta muutaman pvn päästä" =) ..
Ei tässä hätiä ole mitään, mielin positiivisin etiäpäin vain :flower: , :heart:

Keillä kaikilla ovistikut käytössä?*en ole itse koskaan käyttänyt* :ashamed: ..jos harjoittelis? :D

Heippatiheissan ja hellät tunteet

++ o o oo o o o o oo o ooo oo o o o o++++

Ohos tuli plussa kaksoset ja yhdet kolmosetkin =)

Kaikille paljon onnea kiertoon! :heart: + :heart:

Minulla alkaa tanssitreeniit*jeeeee* :wave: Kuubalaisia vääntelen =)
 
Olen uusi kirjoittelija enkä oikein tästä meileilutouhusta ole perillä, niinpä aloitin epähuomiossa uuden keskustelun otsikolla "vauvakuumetta 43v lasissa". Mutta tämähän taitaa olla se oikea osasto.
Mulla siis vauvatoiveita kovasti, yksi 7 vuotias jo on mutta toinen lapsi olisi erittäin tervetullut.
Clomeja olen tämän kierron ajan nappaillut ja nyt odottelen innolla tuloksia :)
Kirjoitelkaahan, olisi todella mukavaa kuulla miten nopeasti tällainen ikäneito mahtaa tulla raskautetuksi. Ehkäisyä ei olla käytetty n.5 kk ennen kuin hankin ne clomit, joten ehkä en ihan ole tyyppiä "aivastuksesta raskaaksi tulevat". Ensimmäinen lapsi antoi odotuttaa itseään, nyt tosin olen uudessa suhteessa että sekin saattaa vaikuttaa...
 
Heippa! Työpaikalla on taas imetty meikästä mehut niin, ettei meinaa pystyssä pysyä, mutta kaipa se on vähän omakin vika, kun ei tule kuntoiltua... Olis sitten ehkä töissäkin enempi virtaa, kun vähän lenkkeilis :headwall:

Tänne pitää kumminkin aina tulla kurkkimaan kuulumisia :D


Pikkumyy42
Surkiasti kävi, eli menkat paukahti :(. Monta päivää myöhässä! Ehdin jo pikkuisen toivoa elätellä, mutta turhaksihan se osoittautui. Hyh, kuinka tympiää. Nyt sitten avasin alkuvuodesta jääneen Clomi-purkin ja nappailen yhtä nappia per päivä. Tämä siis omin päin. Näin ei varmaan saisi tehdä, mutta ei kai yhdestä napista voi kauheasti haittaa olla.
Lääkäriaika on varattuna, ja aion pyytää uudet Clomi-kuurit. Siinä pisteessä ollaan, etten usko enää raskautumiseen muilla keinoin. Alkuvuodesta tärppäsi Clomeilla heti, mutta silloin se oli tuulimuna :eek:

mantana
: Olen kyllä ihan kauhea joulufani, mutta yleensä joulukuume alkaa vasta marraskuun lopulla :heart: Silloin virittelen jouluvaloa ikkunoihin, vaikka joidenkin mielestä se on silloin todellakin liian aikaista :D Toivottavasti rättitäti kiertää talonne kaukaa =)

Lumi-Marja ja pikkumyy ja kaikki muutkin - Noista ovistikuista... Minen ole onnistunut niillä tikuilla bongaamaan ovista ainoatakaan kertaa :eek: Suutuin niihin ihan tosissani :headwall: Ilmeisesti haaleakin viiva voi merkitä ovista? No, nyt aijon tilata netistä digitaalisia ovismittareita. Ne on kalliita, mutta viimeksi kun niitä käytin, oviksen bongaaminen oli tosi helppoa. Ei tarvinnut tulkita. Näyttöruutu pamahti tummaksi, jos oli ovis, ja jäi vaaleaksi, jos ei ollut, ja se oli sitten siinä! Suosittelen :whistle:

Voimia ja jaksamisia kaikille! Ja taas paljon ++++ :whistle:
 
Hei vielä...tänne nyt jäin näitä viestejä lukemaan ja huomasin että oli muutama viesti noista tikutusasioista. Itse käytin nyt ekaa kertaa ovulaatiotikkuja kun söin noita clomejakin ja SUURI oli yllätykseni kun huomasin että tikku näyttää eri aikaa mitä kroppani sanoo. Olen aina nimittäin kuvitellut että silloin kun jommalla kummalla puolella munasarjojen kohdalla tuntuu kipua niin se on sitte se ovulaation paikka. Mutta hämmästyksekseni siis tikku ei silloin vielä näyttänytkään plussaa vaan vasta kahden päivän päästä tästä kipuilusta.
Nyt sitten ajattelen että olenko jo silloin kun ekan mieheni kanssa yritettiin niin pitkään tuota ainokaistani, ollut aina "väärään aikaan liikkeellä", että senkö takia se raskaaksi tuleminen niin kauan kesti.
Tulkitsin niiden tikkujen käytön jälkeen että se kipuilu johtuukin ehkä sitten siitä että ne munasolut siellä valmistuvat ja turpoavat mutta eivät vielä irtoa. Nyt tämä tämänkertainen vauvan lähtöönsaattaminen meni ovistikkujen mukaan ja muutama päivä molemmin puolin siihen vielä ekstraa, niin että saas nähdä että tärppääkö, vaikka onhan tuota ikää jo aikaslailla...
 
moikka :wave:
tervetuloa uudet :flower:

minä itse käytin pikku neitin aikaan apteekin ovistikkuja ja viime kierrolla noita marketin,ova halvempii.
saa nähdä tuleeko ostettua tällä kierrolla.

tällä hetkellä olen kuin jyrän alle jääny,joka paikkaa kolottaa toi töihin paluu :kieh:
mulla on noita meka vuoto ollu pari vuotta,johtuukohan tuosta ettei käytä ehkäisyy.
otappa selvää meinaisko sitä raskautuu mut ei sit vaan kiinnity :'(

täällä ollaan ritiriitaisin tuntein tota toista vaavia nyt mietitty ku ei tahdo toi raha riittää mihinkään :kieh:
ehkä mietitään muuttoa pienempään tai jossa ois pienemmät asumiskustannukset :|
sekin vähän ottaa pattiin

mut siis kuintenkin annettaan vauvalle kuitenkin mahdollisuus =)
 
tsemppiä kaikille, joilla ei vielä tärpännyt. Kyllä se vielä onnistaa.
Itse sain vihdoin tänään kuulla, että raskaushormoniarvoni olivat laskeneet lähemmäs sataa, joten kaikki näyttäisi nyt olen ok siltä osin ja nyt sitten vain odottelemaan niitä ekoja kuukautisia, jotka olen päättänyt odottaa ennen uutta yritystä.
Raskaustestit näyttävät edelleen minulle plussaa, mutta näin voi kuulemma jatkua viikkojakin...mitenköhän sitten tuo uusi mahdollinen raskaus testillä varmistuu... no se on sen ajan murhe.
Työt pitävät kyllä koko ajan mielen liikkeessä, mikä on tässä tilanteessa ihan hyvä, ei ehdi turhia surkutella.
Syksykin tuntuu ihan mukavalta, kun pimeneviä iltoja voi valaista kynttilöillä - romanttista.
Mukavia unia kaikille!
 
:heart: PÄIVITYSTÄ 12.9.-07 :heart:

Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 4 lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä...............................................4.s haaveissa
Fenix................................................5.s haaveissa
tiiu64................................................2. haaveissa




Hibiscus..............2/37.................1. yhteinen
mimmimamma.... 3/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 4/29.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen) Karpalo67..........8/28.................2 toiveissa
senjuska........... 8/27 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Mimuli.................11/28.................4.s haaveissa
vilmaville.............13/........................9.s haaveissa
Nuusku..............14/20-28...........4.s toiveissa
ebony................14/28-30...........6.s toiveissa
päppä..........kp. 17/26-30 ............. yk.6
tuohu tenava.... .18/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Lumi-Marja..........18/28-32....6.toiveissa 2.yhteinen
tiiu64....................18/28....................2. haaveissa
torpeedo........... 19/26.................6.s toiveissa
kriisi...................19/26.................5.s toiveissa
sinitär1.............. 20/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... 26/28-40....yk 14.2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70.............. 33/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
Anttuli................48/21.................5.s toiveissa
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa
Fenix....................?/?....................5.stoiveissa



PLUSSANNEET:

Hämy71 :heart: , :flower:
Puella
:heart: , :flower: :heart:
 
Illalla paremmalla ajalla muokkailen..mitä kiertopäiviä tiiu elelee?, voisin laittaa päivitykseen jos haluat?


Mitä ja mihin ovat terolutit? ja clomit?*kysyy tietämätön* =) :flower:


Heippa taas ja hibiscukselle :hug: , tädin tulosta*harmi kun ei osannut pysyä poissa!!!*Mutta tänään onneksi jo kp2 ja uusi alkaa taas!Samoin kuin miun kävi, ja nyt taas mennään jo neljättä kp:tä.

Töissä aika kuluu nopsaan

Ihanat oli tanssitreenit, oli paljon myös uusia kasvoja =)

ooo++++++++++++++ooooooo++ooooooo :heart:

:wave: , =) paljon plussaonnea pinoomme edelleenkin! :heart:
 
|O Heräsin klo 6.44 ja olen aivan kamalan väsy!! Nukuin sikeästi, kuin tukki, mutta sekavia unia näin taas! :eek: :headwall: Piti niskojakin jo venytellä, kun aivan jumissa hartiat! Ja pian kerhoon.... |O Tyttö varmaan pian heräilee myös, joten puuro hautuu kattilassa. :heart: =)

Kp26/28-(34)40 eli laitoinpa tuohon väliin edellisen kierron pituuden, mutta sitä ei pikkumyy42 tarvitse päivittää noin. :wave: Mietin vaan, kun tulossa se gynetarkastus, niin clomien käyttäjiä oli täällä ainakin tiiu64 ja samalla sinulle TERVETULOA joukkoon ++++ Onnea!! :flower: :wave:
Elippäs clomeista... millainen kiertosi oli, kun ne sinulle määrättiin? Terolutti kuurin kirjoitti aikanaan minulle gyne, kun kierto oli tosi piiiitkä ja sekava. MUTTA onneksi tein silloin raskaustestin, ennenkuin alotin kuurin! Olin nimittäin raskaana ja kultamme nyt 2v10kk!!!! :heart: =)

Niin minulle sanoin helmikuussa gyne, että eivät ole niin pitkät tai sekava kierto minulla, jotta ei vielä aloiteta clomikuuria!! Saas nähdä mitä nyt sitten sanoo tohtori... nyt eri lääkärikin. :ashamed:
Jotta eikös nuilla juuri tasoiteta kiertoa ja saada jopa aikaan se ovulaatio, jos on häiriötä?? Vai mitenkäs se on? :wave:

senjuska Tsemppiä sinne teille! Tässä hoitovapaalla on kyllä tajunnut, ettei rahaa ole ylenmäärin ja samoja asioita on mietitty, mutta hyvin on pärjätty yhden lapsen kanssa, niin mikseipäs myös kahden kanssa! Samaan puurokattilaan useampi annos.... taloudellisempaakin!! :D :wave:

Nyt sanon hei ja valmistaudun kerhoon! lämmöt +36,9C nousee päivisin ja normaalisti +36,5C! Huomenna hampulääkäri!! :eek: Lohkes paikka, joten korjattava se on! Tämmöistä... välillä ongelmaa ylhäällä tai alhaalla! :LOL:

:hug: tädin piinaamille! Tsemppiä!
Plussa Onnea kaikille!!!! O+O+O+O+O+O+O+O+O+O+O :flower: :flower: viskelen plussapalloja!!!! =) :wave:
 
Voi hyvän tähren ku sataa lujaa vettä :| Suunnittelin, et olisin neitin kans lähteny aamupäivästä kävelylle, mutta mitä vielä. Se siitä ulkoilun riemusta :headwall: Tuota painoa olen tarkkaillu varmaan puolielämää ja meinaa sateiden takia lässähtää koko ulkoilu. Eilen olis ollu hieno ilta, mut se meni istuessa eskarien vanhempainillassa.

Tänään meinaan vielä tikuttaa ovista, mut jos vieläkin viivaa näyttää, vaihdan RFSU:n tikut seinään ja testaan isännällä, että näyttääkö silläkin viivaa :LOL: Ei ku, ennemmin on vaan ollu aika selkee milloin alkaa viiva vahvistua ja sit kunnon viivat. Seuraavana päivänä aivan hailakka ja toisena oviksesta ei mitään. Nyt kropan merkeistä ajateltuna ovis on ollu pe-la aikoihin. Apteekin testit on ollu kyllä huomattavasti helpommin tulkittavissa, samoin aconin.

Joko alkaa vaivata PMS tai mielikuvitus, mutta aivan kuin olis jotain erilaista ilmassa kuin edellisinä kuukausina. Tuo kuumotus ja nippailu vattas ei ainakaan vielä tunnu kadonneen ja se yksi nipukka siellä jossain on kova ja korkeella. Kavi ei laskenu ja muutnekin typerä olo. Kuumeinen olo vaikka en tidennäköisesti ole kuumees (mittari kadoksissa) ja tukkoinen olo. Illalla alko tuntua rinnois herkkyyttä ja tässä istuessa se on muuttunut pieniksi nipistelyiksi. Tai sit PMS pahenee ja tekee elämästä entistäkin hauskempaa :LOL:

tiiu64 tervetuloa mukaan, vaikka itsekkin olen vielä ihan vihreä täällä, niin on ollut mukava tulla mukaan.

Jos tuo sademäärä olisi plussapisaroita, niin soisin sen satavan jokaisen kohdalla kohisten :heart:
 
Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani!!!!
meikäläinen on nyt viikon verran bongaillut ovista eikä viivaa vaan ilmesty :( Täytyy varmaan varata aika gynelle jotta sais clomit avittamaan. Tero-kuurin aloitan huomenna. Olen ymmärtänyt, että tk (yleislääkäri) lääkäri voi määrätä terolutit mutta clomi-reseptiin tarvitaankin jo erikoislääkäriä. Korjatkaa jos olen väärässä.
Mukavaa syyspäivää kaikille :wave:
 
Mukavaa että täällä on keskustelua juuri tuosta OVIS-tikuttelusta ! Minä nimittäin ensimmäistä kertaa "vakavissani" yritän bongata sitä ovista... :/ :eek: Mutta on kanssa pari päivää jomotellut mahaa vasemmalta, mutta TIKKU EI NÄYTÄ OVISTA !!! Eli olen nyt pari päivää tikutellut, ja vain yksi viiva näkyy :kieh: :( . Mutta sitten laskin että nythän on vasta kp. 14...että tulossa kai se ovis sitten vasta on...Joo, on tämäkin romanttista puuhaa...kun pitää TIKUSTA katsoa milloin miehen sänkyyn houkuttelee :LOL: . Ei vaisinkaan, ihan tyytyväinen olen, kun ei ole vielä "viivaa" näkynyt...ukko ollut niin ylitöissä että ei tuolla makkarissakaan ole mitään tapahtunut. Tänään ajattelin sadepäivän kunniaksi järkätä koko makuuhuoneen uudelleen ja vaihtaa siellä järjestystä...että tulee piristystä sinnekkin :heart: ihan vinkiksi vaan :heart: - siis ukko-kullalle ;) . Meillä pitäisi tuo nuorin ( siis kohta 3 v. ) siirtäää omaan huoneeseen, mutta minulle tuli kauhea HAIKEUS -sanoin ukolle , että en halua että se "muuttaa" meidän huoneesta pois !!! Haluan että se tuhisee siinä viereisessä sängyssä, siis minun vieressäni :heart: =) . Sitten kävi heti mielessä että: niiiiiiiiiin, jos vaavi ilmoittaisi tuloaan, niin sitten voisi jo harkitä tytön siirtämistä toiseen huoneeseen :whistle: ...eli pitäisi olla vauvan sängylle paikka meijän makkarissa =) . < juu että tuollaisia piilohaaveita täälläkin on....Pitäkääs nyt peukkuja, että meikä mamma löytää kanssa sen ovulaation,,,,muuten alan selibaattiin :'( ....No,,,sanon vaan,,,ei sitä kumminkaan pystyisi ;) .

Mutta kovasti taas plussia teille kaikille +++++++++++++ ja kimput perään :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: !
 
Mulla samansuuntaisia jatuksia tytön siirrosta toiseen huoneeseen kuin ebonylla :) Lastenhuoneet vaan alkaa olla sen verran asutettuja, että pojat varsinkin laittaa vastaan asiassa, että heidän huoneeseensa muuttaisi pikkutyttö. Vanhimmainen ei taas halua pikkuveljeä huoneeseensa eikä ainakaan vuotta nuorempaa siskoaan. Vanhimmat siis ysillä ja kasilla koulussa. No, sopu sijaa antaa tai ainakin melkein.

Yäk mikä olo. Väsyttää ja viluttaa, päiväkahvi jäi juomatta. Löysin kuumemittarin ja 37.1 näytti lämpö. Joko oon tulossa kipeeks tai nämä on jotain oireita jostakin tai sit vaan vanha tuttu PMS extra oireilla. Jos ovis oli silloin kun sen ajattelin olevan, on tämä kierto lyhyempää mallia. No, aika näyttää... (pahus kun se vaan kulkee kuin etana)
 
Juu, laita vaan päivitykseen että täällä tiiu elelee 18/28 päivää. Tuo on päivitetty lista on mielestäni tosi hieno, kiitos että jaksat tehdä sitä.
Tuntuu aivan mahtavalta että tätä jännitystä saa jakaa muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Kuten sanottu olen aika vihhreä näiden keskustelupalstojen kanssa ja tää oli iloinen yllätys että yli 35 vuotiaita yrittäjiä ja yli 40 on näinkin paljon.
Clomifenejä sain yksityiseltä lääkäriltä kun vaan lampsein sisään ja selitin tilanteen, kierto säännöllinen 28 pvä, kesto n.5. En kyllä sitte ottanut kuin kolmena ensimmäisenä päivä sen kaksi tabua kun tuli niin kamala päänsärky ja painentunnetta silmiin. Sitten kun loppupäivät otin yhtä päivässä mitään oireita ei enää ollut. Mutta silti tunsin tosi voimakkaasti jomotusta molempien munasarjojen kohdalla kierron keskivaiheilla, että kyllä niillä vaikutusta oli! Ja ovulaatiotikut näyttivät ensin vaaleaa viivaa kolme päivää ja sitten yhtenä päivänä tosi tumman ja sitten taas vaalean. Se vaan siinä sitten jäi ihmetyttämään että tikut näyttvät tosiaan aivan eri tulosta mitä se jomotus kropassa antoi ymmärtää...Sitä tuolla jo aiemmin ihmettelinkin. Jälkikäteen ajatellen, ensimmäinen lapsi tuli kun yritimme raskautta noin vuoden verran ja hän sai alkunsa todella kummalliseen aikaan, jos ajattelee kuukautiskiertoa. Siis tarkoitan että minun laskujeni mukaan ovulaatio olisi pitänyt olla ja mennä jo ajat sitten mutta eipäs vaan kun tulinkin juuri silloin raskaaksi :eek:
Tässä tämänhetkisessä tilanteessa nyt sitten on erilaisia tuntemuksia, liekö jännityksestä johtuvaa vai mitä. Lämpöä on nyt 37.9 astetta, eli reippaasti koholla, korvakuumemittari on tässä mainio ja nopea apu. Flunssaa ei kyl muuten ole tulossa että olisko tuo liian rohkeeta ajatella että nyt nappasi. Jostain luin että lämpö nousee ovulaation yhteydessä ja mikäli hedelmöitys tapahtuu, lämpö pysyy koholla =)
Karmeeta että kyllä nyt tuntuu 10 päivää pitkältä ajalta, siis se aika joka pitää odottaa jolloin ne mahdolliset kuukautiset alkaa.Tsemppiä kaikille muillekin jännäilijöille. Menemme tänään katsomaan kaverille syntynyttä 1kk ikäistä vauvaa. Toivon että jospa sen aiheuttama tunnehormoonimyrsky saisi harhailevan ja mahdollisesti hedelmöityneen munasoluni ankkuroitumaan pysyvästi tuonne kohdun uumeniin :D Kuulemisiin :flower:
 
Yritin taas päivitellä ja "mokista saapi huomauttaa, niin korjailen kyllä"" :heart:

Täällä ei satanut oikeastaan ollenkaan koko päivänä =) , menin pyörällä vaikka mies tunki autoa miulle, että olisin ekaks hänet jättänyt matkan varrelle ja jatkanut töihin ja takastulles taas kaapannut hänet mukaani;=))

Meillä töissä ihmettelee työkamut ja mummoasiakkaat tätä pitkänmatkan pyöräilyinnostustani :kieh: 14km yhteen suuntaan, mutta siinä aivot tuulettuu :LOL: , eikä kilot ehdi tarttua niin helpolla kiinni, ja eilinen tanssi oli kyllä kuumaa touhua, hiki virtasi ja arvatkaapa?

Yks nainen sanoi moi..ollaankin oltu samalla luokalla 5-9 luokilla :LOL: , ihan samannäköisiä olimme tietenkin ,kuin silloin ennenkin;=)tanssi on ihanaa ja rentouttavaa.

Kiva nyt olikin clomeista ja teroluteista juttua, eli clomiko kypsyttää munasoluja vai saa ne helpommin irtoamaan ????ja terolut tekee mitä?

Kyllä nuo ovisjutut kutkuttaa, mikä sellainen digimittari on kertakäyttöinenkös`?netistä tilattu vai apteekista ostettu?

Juuh greippimehulasillisen olen juonut, jos joisin nyt joka aamu yhden lasin huvikseni :ashamed: , *Voin vakuuttaa , että pahanmakuista on* :/ , mutta mitäpä sitä ei tekisi pinen käärön syliin saamiseksi :D

Heippati ja paljon onnea plussaukseen taas niille ,joilla nyt ne päivät lähellä!!!!! :heart: + :heart: = :flower: ..

Kaikille muillekkin onnea tähän meneillään olevaan kiertoon
:heart: +++ :heart: , :flower: ++++++++++++++++ :flower:


:wave:
 

Yhteistyössä