YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

kirjoittelin kuulumisia tuonne viikko 38 kohdalle, sieltä voi kurkata jos haluaa. Ei mitään uutta, nyt keskityn eilen paistettuihin possufilepaloihin, yöllinen nälkä yllätti ku tulin töistä. Lihaa!!!!
++++++++++++++++++++++++kaikille, palaan huomenna astialle...

moi kaikille :hug:
olen ollu koko viikon aikasen väsynyt enkä ole siis aamulla kerinny kirjoittelemaan.
minä kun en ole mittaillu ovista enkä lämpöjä tällä kierrola vaan yritetty joka toinen päivä systeemiä.
mieliala onkin välillä tosi herkkä.
mut voin myös tunnustaa että olen ollu kuukauden tupakoimatta :wave:
harmittaa kun olin niin typerä et aloitin uudelleen tytön syntymän jälkeen :kieh:
neitikin sai alkunsa kun olin tupakoimatta kuukauden saa nähdä onko nyt hyvä tuuri.
mun kaveri odottaa kesävauvaa toukokuuksi :heart:
olisi kiva päästä seuraksi :D
kivaa päivän jatkoa kaikille ja +++++++ :flower:

PÄIVITYSTÄ 20.9.-07

Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
amati 35v/pojat 17v. 13v. 10v. ja 1v.11kk ja tyttö 3.5v 6.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
sinitär1.............. 2/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... 3/28-(34)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
amati..................7/23-26.............yk 2..6.s haaviessa
Hibiscus..............10/37.................1. yhteinen
mimmimamma.... 11/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 12/29.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen) Karpalo67..........16/28.................2 toiveissa
senjuska........... 16/27 ............... 5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Mimuli.................19/28.................4.s haaveissa
vilmaville.............21/30.................9.s haaveissa
Nuusku..............22/20-28........... 4.s toiveissa
ebony................22/28-30........... 6.s toiveissa
kuumetta ..........23/ n. 22-25, yk 12. ensimmäinen toiveissa
päppä..........kp. 25/26-30 ............. yk.6
tuohu tenava.... .26/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Lumi-Marja.........26/28-32.... .......6.toiveissa 2.yhteinen
tiiu64.................26/28....................2. haaveissa
torpeedo........... 27/26.................6.s toiveissa
kriisi...................27/26.................5.s toiveissa
Jane70.............. ?/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
Anttuli................56/21.................5.s toiveissa
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa
Fenix....................?/?....................5.stoiveissa

PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

Hämy71 :heart: , :flower:
Puella :heart: , :flower:

Onnittelut Senjuskalle tupakoimattomuudesta! :heart:
Toivotaan, että pääset myös sinä odottajien joukkoon , kuten me aivan kaikki toivomme ja haluamme pääsevämme, kesävauvat olisivat niin suloisia mielestämme :heart: ..*peukut pystyssä*

:flower: + :flower: + :flower: ++ :flower: ++ :flower: + :flower: ++ :flower:

Plussakimppuja lopuksi vielä viskon kaikille! :heart:

Heippati taas ja illalla palaillaan! =)
:wave:

Huomenta kaikille taspuolisesti!!! |O :wave: Kumma, kun nämä aamut nykyään väsyttää kamalasti! Toisaalta näinpä käypi aina, kun syksyn hämärät alkavat. Eilen oli tosi ihana olla puistossa ja kävelyllä, kun syksyn väriloisto senkus paranee! =)

Huomasin, jotta amati uusi kuumeilija! :wave: Tervetuloa joukkoomme! Sinulla nuorin on reilusti puol vuotta vanhempi meidän tytön tylleröä! =)

Flunssaa ilmeisesti on liikkeellä, kun alkaa itselläkin kurkkua kutitella ja koko ajan pitää juoda jotain, kun tuntuu kuivalta! En haluaisi nyt kipiäksi. Vaikka tasan varma on sitten, kun aloitan työt saan kaiken basiliskon tai sitten käy tuuri ja vältän ne! :)

senjuskalle tsemppiä! Tupakoimattomuus on hieno juttu!! :flower:

Listassamme on muuten tosi monta testiaikaa jo lähellä!! =) Muistakaas hankkia niitä hyviä plussaavia testejä!!!! =) :flower: :flower: + + + + + + + + + + + + + :flower: :flower: Plussa Onnea!!!! :wave:

Tähän aamuun ei mitään uutta. Sataa taas kerran ja väsyttää. Tuliskohan testit jo tänään...malttamaton odottelija ilmoittautuu :hug:

senjuskalle suurenmoiset onnistumishalit tupakoimattomuudets. Upea juttu!

Plussatuulia kaikille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Nyt on tämä mamma taas ihan sekaisin :headwall: Eikö se ollut niin, että oviksen jälkeen piti tulla ns. KUIVAKAUSI ??? Niin muistelin jostain lukevani... :snotty: No minähän olin niin bongaavineni sen oviksen n. kp. 16 niin nyt tänään huomasin paksun liman tulevan ???!!! ( anteeksi tämä tarkka sepostus :x ) Että ihan kun olisi jotain ns. ovis-limaa...Mutta eihän sitä enään voi tulla, ja kun kiertokin on yleensä n. 28-29 niin eihän ovis voi olla kp. 22 ?! Kyllä tässä varmaan sekoaa jo kroppakin ja pää samalla kun itseään näin tutkiskelee :LOL: ...

Niin tervetuloa joukkoomme

amati :wave: Täällä on mukava jännätä niin itsensä kuin muittenkin puolesta =) . Minulla taas tämä kone takkuaa taas, ei ota "käskyjä vastaan" ja heittelee rivejä mihin sattuu...

Mutta nyt täytyy lähtee kokeilemaa tuota teidän uutta "LASKURIMITTARIA" jos tämä kone nyt suostuu yhtään avaa enään uusia sivuja.

P.s pikkumyy, korjaisitko tuohon "alkuesittelyyn" että minullakin on 5 lasta ! ( Yksi tosin on lähtenyt enkeliksi taivaaseen, mutta olenhan edelleen hänen äiti ja hän minun lapseni :heart: )

Siis APUA, olenko minä näin tyhmä vai meijän kone ??? ( no kone tietenkin :LOL: ) Mutta en pääse tekemään sitä mittaria...siis mihin menen siitä aloitus sivulta...eli mihin klikkaan...? Olenkohan edes oikeilla sivuilla ? Neuvotteko tarkemmin miten sinne mennään ? :headwall: Juu, minäkin kävin vuosi sitten atk-kurssin ja läpäisin sen niin pitäisihän minun nyt tuollainen osaa tehdä...vai onkohan onkohan se ovulaatio sekoittanut OIKEESTI koko aivotoiminnan :LOL: :kieh: :LOL: :headwall: ....!!!!

ebony Minä menen sinne sivulle tuosta mittarin päältä klikaten ja sitten kelaan alaspäin ja malli ovismittaria klikkaan siellä päältä ja sitä kautta etenen. =) Mutta teenkin aina kaiken vaikeamman kautta, kun on kyse näistä tietokoneista! :LOL:

Nyt ne testit tuli ja pitihän sitä onneaan kokeilla. Ne herkimmät varmaan jo näyttäis jos olis jotain muuta näytettävää kuin tuo niin jo tutuksi tullut nega.

Jään tässä tätiä odottelemaan mitä ikävimmissä tunnelmissa :'( En jaksa uskoa enää tämän kierron plussaan. Ilmoittelen, kun riviäni voipi päivitellä uusiks. Siihen asti yritän unohtaa koko jutun.

Parhainta plussaonnea teille muille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Hei

Olen kirjoitellut tuolla kolmikymppisten ensikertalaisten ketjussa mutta päätin tulla tännekin esittelemään itseni, kun nyt ensimmäistä kiertoa kolmevitosena elelen. Kovasti ikäisilläni näyttää jo olevan lapsia ennestään, minulle tämä toiveissa ja haaveissa oleva lapsi on esikoinen (kesti pitkään löytää ihminen, jota en tiennyt kaivanneeni ennen kuin hänet tapasin). Miehellä on ennestään kaksi jo kouluikäistä lasta.

Minulla menossa kp23/ n. 22-25, yk 12. Marraskuun lopulla alettiin yrittämään Meidän Vauvaa ja aika tuntuu niiin pitkälle :( . Ensikäynnillä Väestöliitossa ollaan käyty, seuraavaa kiertoa seuraillaan sitten siellä. Vielä toivon, että sitä seuraavaa kiertoa ei ihan heti tulisikaan mutta realisti minussa odottaa uuden kierron alkavan hetkellä millä hyvänsä :( .

Lumi-Marja :hug: Peukut pystyssä! =)

ebony Kuulostaa tutulta tuo limajutska... itsellä saatuani ovistestiin kaksi viivaa, tulee limaa justiinsa 1-2vrk päästä siitä. Eikös se juuri kuljeta niitä simpoja sitten paremmin etiäpäin vai ymmärränkö väärin? =)

Tervetuloa kuumetta joukkoon! :flower: Plussa Onnea! Kuulostipa tutulta.... olin itse 35v, kun aloin odottaan tytteliämme ja tosiaan jo ajattelin aikanaan, ettei sitä oikeaa isiä löydy, mutta niinpä vaan! Kannatti odottaa ja etsiä!! :heart: =) Ja yk15 menossa pikkukakkosta yritetään! Tyttöä tehdessä meni 2v2kk! :heart:
Tsemppiä!! =) :wave:

h
Heippa vaan kaikille minunkin puolesta ja tervetuloa mukaan kaikki uudet =)
Älähän Lumi-Marja heitä vielä kirvestä kaivoon. Testaat uudestaan muutaman päivän päästä. Kyllä se plussa sinulle vielä pärähtää ennemmin tai myöhemmin,usko pois.
Kuumetta, Väestöliitto on meillekin tuttu paikka. Aikoinaan haettiin sieltä apua meidä esikoista ja kakkosta tehdessä. Kuitenkin raskauduin sitten luomusti. Todella kiva paikka ja lääkärit todella ammattitaitoisia. Mitäs jos tärppi onkin jo käynyt ;)
Minulla ihmeellinen olotila:huippaa,oksettaa, viluttaa jne. eli nämä tyypilliset raskausoireet.Kyllä se ihmisen mieli vaan osaakin tehdä tepposia.Ootellaan milloin tätsykkä taas saapuu,ensi viikolla joskus.

Hei nyt tää tyhmä kysyy taas :headwall: Sain sen jutun vihdoin tehtyy ( kiitos MANTANA ) mutta miten sen saa tallennettua ?! Klikkasin siihen valmiiseen juttuun että kopio, mutta kun tulin tänne niin se ole johki hävinny matkalla, eikä enään tullut valikkoon sitä kohtaa että "liitä". Myönnän kyllä että olen vähän malttamaton näissä "ohjeiden" lukemisessa, yleensä vaan "painelen" nappuloita ja menen eteen päin...eikä auta yhtään että "juniori" tuli tähän koneelle mukaan sählää =) :headwall: ....mut jos viititte loput vielä kertoa :LOL: Siis miten tallennan se jutun ittelleni...ja se varmaan päivittyy aina ittekseen ?! B) Kiitos etukäteen ;) =)

...niin ja älä nyt vielä luovuta Lumi-Marja !!! Eihän sulla ole vielä kuukautiset edes myöhässä !!! :wave: Tiedän HYVIN, että nuo viimeiset päivät ovat piinallisia... :kieh: =) Mutta PIDETÄÄN PEUKKUJA SULLE !!! :heart: :flower:

mantana, kiitos tervetulotoivotuksista :) .
Näin on, kyllä hyvää kannattaa odottaa, vaikkakin joskus iskee kumpaisellekin haikeus siitä, miksi ei tavattu jo paljon aiemmin. Luultavasti siksi, että osaamme nyt arvostaa toisiamme sitäkin enemmän :) .
2v 2kk on ihan kauhean pitkä aika, tai ainakin se tuntuu siltä, kun ajattelen sen omalle kohdalleni tästä eteenpäin. Miten jaksoitte, sinä ja miehesi? Kävittekö hoidoissa tai tutkimuksissa? Toivottavasti uusi pikkuinen tulee teille nopeammin :)!

Nuusku, kiva kuulla positiivisia kokemuksia paikasta :). Olitteko Helsingissä niin kuin me? Me ollaan käyty siellä vasta kerran ja hyvät kokemukset jäi meillekin.

Torpeedoo, olet kadoksissa*huhuileepi* :heart:

Tervetuloa kuumetta joukkoomme mukavaan :hug: , meitä onkin täällä jo paljon! =)

Lumi-marja elä vielä luovuta, voi se testi tulla vielä plussaksi,jos ovulointi on ollutkin myöhemmin!*peukut pystyssä plussauksesta sinulle ja kaikille, joilla nyt plussauspäivät käsillä* :heart: Ja meille aivan jokaiselle paljon onnea elettävään kiertoomme! :hug:

Ebonylle;=), miun mieheni on sellainen avoin höpöliini, nyt on ruokkiksella raksalla sanonut, että pistäkää korvantaakse greippimehu*hymy*, miehet kysyneet miksi, sanoi, että vähenee esileikit hyvin, kun nainen niin kosteana ja halukkaana :LOL: *vä'hän nolottaa kun kaupassa törmäämme noihin työkavereihin ja miehet kahtelee ai tuo on se kuuma , kostea nainen*nauraa* :heart: ..

Nuuskulle sitten siellä kun mittari on valmis painat get gode ja kopioit sen urlosoitteen, siitä muodostuu se kuva sitten! =)

Heippati ja tulkaahan tuomaan ihania plussauutisia;=)

Ps lakanat pöllytelty tänäänkin :D

=) , :wave:

:heart: + :heart: + :heart: + :heart: + :heart: + :heart: + :heart:

Pitkästä aikaa toivotan hyviä iltoja tasapuolisesti kaikille! Työelämän imussa tässä on menty, ja uutta (vanhaa) harrastustakin uudestaan aloiteltu (kuvataiteilua), joten en ole täällä käväissyt... Mielessä kuitenkin olette aina, kun kotitietsikan näen :)! Kun nyt koneen avasin, niin jotenkin toivoin, että joku olisi plussannut...

Oikein en ole perillä tapahtumista, mutta kuinkahan moni täällä kokeilee raskautumista Clomien avulla? Muistaakseni joku kokeilee... Itse otin yhden napin tässä kierrossa per päivä, ja nyt on digitaaliset testimittarit tanassa ja ovisjahti päällä :D. Heti kun testiin pärähtää plussat, niin se on sitten täsmäisku. Meillä vaan sellainen sekava tilanne, että molemmat tekee vuorotyötä. Eli ei oo aivan helppoa, kun toinen tulee töistä klo 12 yöllä ja toisen pitäis mennä aamuksi töihin. Tarvittee kunnon yöunet! Olen huomannut, että nykyään näitten unten merkitys on isompi kuin ennen. Sitä on töissä kuin mikäkin zombie, jos on nukkunut alle 8 tuntia!

Toivottavasti lähipäivinä joku täältä plussaa! Kaikille paljon paljon +++++!!!!

Niin, mulla on kierto 23-26 kun se tuolta puuttui.

Meillä täällä kaikki ollu tänään vähän kiukkuisia väsymyksestä,niin minäkin jo monetta päivää. Liekö sitten kaikki syysväsymyksen kourissa :/

Lumi-Marja :hug: negasta, ei anneta sen lannistaa ;)

Plussa harava:+++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Tarttukaa kaikki siihen :LOL:

...niillekin jotka eivät vielä tiedä sitä, siis plussanneensa :D

HIBISCUS, ilmoittaudun clomifen-porukoihin. Tämä on nyt eka kierto niiden kanssa. Täsmäiskulla nyt yritimme, ovistikut sun muut käytetty. Noin 5 kuukautta yritetty luomuna mut siis nyt olen täällä uteliaanan että voisiko teknologia tosissaan auttaa.
Mulla lämmöt edelleen koholla. Ruoka maistuu, mut sehän on ihan normaalia ennen kuukautisia anyway :) että en sitte tiedä että onko nyt sitte tärppi käyny vai ei.
Tänään aamulla ensimmäinen ajatus oli että josko testaisin,,,, Ostin eilen herkän testin josta luvattiin tulosta jo kolme pvää aiemmin. MUTTA maltoin mieleni vielä ja ajattelin jos voisin mitenkään odottaa vielä kaksi päivää jolloin virallinen tädin kyläilypäivä koittaisi, siis lauantai. Tosin ainan niin täsmällinen kiertoni on nyt viime 2 krtaa ollut parin päivän heittoa, mistä sekin sitten lienee. Olen varmasti psyykannut itseni jotenkin myöhäistämään niitä. Yleensä aina 28, viimeksi 30?? Tiedä tästä sitten.
Nyt ajattelin että minä en nyt testaa ennen H-hetkeä, siellä joko on joku tulossa tai sitten ei, asia ei muuksi muutu vaikka nyt lähtisin liian aikaisin testailemaan. Tää odottaminen vaan on niiiiiiin vaikeaa.

+++++++++++++++++++++++++ :heart: :flower: :heart: kaikil

PÄIVITYSTÄ 21.9.-07

Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
amati 35v/pojat 17v. 13v. 10v. ja 1v.11kk ja tyttö 3.5v 6.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

sinitär1.............. 3/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... 4/28-(34)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
amati..................8/23-26.............yk 2..6.s haaviessa
Hibiscus..............11/37.................1. yhteinen
mimmimamma.... 12/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 13/29.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen) Karpalo67..........17/28.................2 toiveissa
senjuska........... 17/27 ............... 5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Mimuli.................20/28.................4.s haaveissa
vilmaville.............22/30.................9.s haaveissa
Nuusku..............23/20-28........... 4.s toiveissa
ebony................23/28-30........... 6.s toiveissa
kuumetta ..........24/ n. 22-25, yk 12. ensimmäinen toiveissa
päppä..........kp. 26/26-30 ............. yk.6
tuohu tenava.... .27/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Lumi-Marja.........28/28-32.... .......6.toiveissa 2.yhteinen
tiiu64.................27/28....................2. haaveissa
torpeedo........... 28/26.................6.s toiveissa
kriisi...................28/26.................5.s toiveissa
Jane70.............. ?/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
Anttuli................57/21.................5.s toiveissa
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa
Fenix....................?/?....................5.stoiveissa

PLUSSANNEET: +

Hämy71 :heart: , :flower:
Puella :heart: , :flower:

täällä neiti heräs puoli viisi lallatta =)
mut ovat isin kans menossa takas nukkuu.

tervetuola kuumetta mukaan :heart:

kyllä ovis liman pitäis tulla jälkeenpäin ja ovis voi olla kierron missä vaiheessa vaan , siksihän niitä testejä käytetään ku ei oo sitä tarkkaa kierron päivää siihen.

lumi-marja paljon ++++++
:flower:

mullakin olko eilen ökklötys illlalla ja tänä aamuna jatkuu.
olo kuin ois tullossa kipeäksi.
mut viime kierrossakin oli näitä oireita ja täti vaan tuli :kieh:

en vielä ota suurta painetta kun neiti vasta 10kk,mut hyvä aloitta harjoittelu
ajoissa tässä iässä.

paljon ++++++++ tänne pinoon :heart:

Monilla testausajat ja toivottavasti plussia löytyy! :heart:

Minäkin sain oikein ihanan selkeän ovisplussan tänä aamuna, on tuo mittari ihana, kun niin selkeä, että erehtyä ei voi! :heart:
Nyt 48 tuntia aikaa etiäpäin , sekä nuo ennen jo tehdyt pöllytykset =) , stressittä mennään etiäpäin ja toivotaan parasta=pikkunyytti touko-kesäkuussa :heart:

Ihanaa perjantai päivää kaikille ja plussaharavasta otan minäkin kiinni, kiitos! :flower:

0+0+0+0+0+0+0+0+0+0+0+0+0+0+0+0+0+00+0+0+0+0+0+0

Ja tässä kaikille plussapisaroita, yhdet kaksosetkin;=)
Mitä mieltä olette kun kaksosraskausmahdollisuus kasvaa meillä vähän kypsemmillä naisilla, meillä ilolla otamme vastaan, mitä vain annetaan! :heart:

Heippati ja illalla luen taas ihania kirjoituksianne ja toivottavasti olisi plussauutisia joillakin jo kerrottavanaan! :heart:

=) , :heart: :wave:

Yhteistyössä