YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Kamala herätä, kun kurkku tosi kipiä. :( Luulin jo, että kuumettakin, mutta +36,2C! Kait se tästä. Pitää keittää kuumaa mehua ja lipitellä sitä, kahvikaan ei maistu! Olenpa siis kipiäksi tulossa! :headwall:
Kp4/28-(31)40 ja eilen oli vuoto tooooosi runsasta. Piti tänään uimaan lähteä, mutta jätän nyt väliin ja odottelen parempaa päivää. :)

kuumetta Olihan se aikas pitkä aika odotella tärppiä. Mieli oli tosi maissa välillä ja mihinkään isompiin hoitoihin ei ehditty, kun plussa pärähti. Minä olin tutkittavana, hormoonit, sokerit ja ultrattiin, jotta nähtiin tuleeko munasoluja olleskaan. Eikä osunut koskaan ultrakäynti kohdalleen. Minulla aloitettiin sokeritbl lääkitys ja lääkäri silloin sanoi, jotta auttaa painonpudotuksessa sekä tasoittaa sokereita. Paino ei paljon putonut, sokerit tasoittui hieman ja plussa tuli noin 3kk sokeritbl annoksen lisäyksen jälkeen. :heart:
Nyt olen lueskellut ja etsinyt tietoa tuosta clomifeenista ja samalla "bongannut" useita pco oireilaisia... kirjoitinko oikein... joilla sokeritbl + clomifeenihoitona, vaikka ei sokerit olisikaan koholla! Sokeritbl hoito hieman myöskin avittaa munasolun mahdollista hedelmöittymistä eli arvaten olen sitäkin nyt pohtinut, jotta taisi siitä silloin olla apua meidän vaavin teossa! :heart: =)

Nyt tosiaan olen keventänyt, en syö makeita nameja ym herkkuja ja jos, niin ihan pienenpalan maistan! En ole mittaillut vielä ahkerasti verensokeriani, mutta tuntuisi niiden laskeneen, koska olo on ollut ihan erilainen! =) Olipas sepustusta... ensi viikon gyneaikaa odotan ja toivon, että asiat edistyisivät sitä kautta. Voipi olla, että laittavat äippäpolille jatkotutkimuksiin, mutta sitten mennään. =)

Eilen kävin katsomassa ihanaa 3kk ikäistä tyttövauvaa ja kyllä oli aivan ihana huomata jälleen miten meidän oma prinsessa hali vauvaa. Tykkäsi tosi paljon vauvasta, jotta äippä ihan :'( =) Pyäääääääähhhh... :heart:

ebony Voi en tajunnut sitä kopiointia selvittää sulle, kun itsekin sen pikkumyy42 sain selville miten tehtiin. nyt olen yrittänyt saada sieltä tehdyksi sähköpostiin mittaria, mutta en osaa!! :headwall: =)

Tyttö heräsi juuri ja myös hällä kurkku kipiänä! :ashamed: Mehua lämmittämään nyt ja plussaisia päiviä kaikille!! + + + + + :flower: ++ :flower: ++ :flower: + + + :flower: P.s.Kaksoset olisi ihana saada ja erittäin tervetulleitakin vielä! =)

P.s.Toivottavasti nyt emme vieneet eilen tautia sille pikkuiselle! Vaikka eipä meilläkään neiti kipiäksi tullut, vaikka kuinka flenssutautisia kävi kyläilemässä. :wave:

Eihän täältä malttanutkaan olla poissa. Laskeskelin tuossa kalenterin kans, et tuohon mun riviin pitäis tehdä korjaus. Kun kerran edelliset mensut on alkanu 25.8, niin eikös mulla oo nyt kp 28/28-32? Eipä tuo päivän heitto juuri mitään meinaa, mutta mietin vaan oonko itte laskenu jotain väärin.

Hain kirveen kaivosta noin kuvainnollisesti ja testaan vastan ens viikon puolella seuraavan kerran ja yritän olla ressaamatta asiaa sen enempää. Kaikki se niin tavallinen ja selvä menkkajomotus ja muu merkki tädistä vuorokauden sisään on hävinny kokonaan. Ei sitten niin mitään merkkiä enää. Olin ihan varma aamulla vessaan mennes, et mensut on alkanu, mut ei mitää. Paksua kokkarevalkkaria vaan. Nännit tosin on alkanu sojottaan ja eihän täs kehtaa edes ohutta paitaa laittaa päälle, kun ne tapit näkyy rintsikoidenkin läpi. Voi hävetystä :snotty: :LOL: Yksiäkään topattuja mulla ei ole, kun ei tule just mieleen D kuppia enää toppauksella korostaa. Mut pakko kai sellaiset on hommata, jos tällainen tököttäminen jatkuu, eihän sitä kehtaa enää kotona murkkujen nähden liikkua saati niiden kavereiden :LOL:

Mistähän voi johtua, et paikat on niin arat, et tekee häjyä istua? Peittoja ei olla pöllyytelty yli viikkoon, kun isännän työvuorot ei oikein ole sopinu meidän yhteiseen elämänrytmiin. Eli siitä ei voi johtua. Olo on kuin ois ajanu maratonin kylmiltään fillarilla jossa on hyvin epämukava ja kova satula. Kamala tunne. Vai voiskohan tuo hiiva ärsyttää, jota niillä puikoilla ei saanu kuriin. Soitin lääkäriin ja sanoivat, ettei se hiiva vaarallinen ole ja jos ei kutia, niin antaa vielä olla. Kun sitä kokkaretta kuitenkaan ei mitään mahdotonta määrää ole. Kahta hoitokuuria ei suositellut kymmenen päivän sisään, kun saattaa ohentaa limakalvoja joiden kans mulla on ollu ongelmia ennemmin.

Hyvää viikonloppua kaikille jo valmiiksi, jos en tänne ehdi ennen maanantaita ja onnea oviksen kans ja plussatuulia syystuulien mukana lähetän kaikille :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Jee! Harjoitus tekee mestarin :LOL: :LOL: :LOL:

Kolmen päivän päästä pääisi testailemaan, pitääkin muistaa ostaa testi
huomenna. Ollaan ensi viikon alku reissussa ja yövymme ystävien luona, eli taitaa testi jäädä ensi viikon loppu puolelle :| Otan kyllä testin reissulle mukaan jos vaikka tulis hyvä tilaisuus reissun päällä. ;)

Sukuun tuli viime yönä uusi poikavauva ja odotan malttamattomana että pääsen ihanaa nyyttiä "nuuskuttelemaan".

Lumi-Marja mulla sama ongelma nöpötys on todella kiusallista. Ostin jopa topatut rintsikat, mutta sit tuntui että huomio kiinnittyi niiden kokoon, ainakin itseäni häiritsi. Onneksi on talvi tulossa eli paksumpaa vaatetta vain päälle.

Ei vieläkään plussauutisia, mitä nyt tuo hieno ovisplussani;=), :heart:

kyllä vähän väsyttää viikon työt taas!....*jännittelyä monilla ja tekemistä vällyjen alla/päällä riittää :D

Mies asensikin ilmalämpöpumpun nyt , kun ovat kuulemma hyödyllisiä, meillä lämpiää talo sähköllä, leivinuunilla ja takalla ja nyt tuolla pumpulla =)

*haukotellen poistuu, moikka moi taas! ja ihania plussia paljon ovisten ja raskauksien muodossa! :heart: + :heart:

=) , :wave:

PÄIVITYSTÄ 22.9.-07

Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
amati 35v/pojat 17v. 13v. 10v. ja 1v.11kk ja tyttö 3.5v 6.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
kuumetta ..........1/ n. 25, yk 13. ensimmäinen toiveissa
torpeedo........... 3/26.................6.s toiveissa
sinitär1.............. 4/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... 5/28-(34)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
amati..................9/23-26.............yk 2..6.s haaviessa
Hibiscus..............12/37.................1. yhteinen
mimmimamma.... 13/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 14/29.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen) Karpalo67..........18/28.................2 toiveissa
senjuska........... 18/27 ............... 5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Mimuli.................21/28.................4.s haaveissa
vilmaville.............23/30.................9.s haaveissa
Nuusku..............24/20-28........... 4.s toiveissa
ebony................24/28-30........... 6.s toiveissa
päppä..........kp. 27/26-30 ............. yk.6
tuohu tenava.... .28/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Lumi-Marja.........29/28-32.... .......6.toiveissa 2.yhteinen
tiiu64.................28/28....................2. haaveissa
kriisi...................29/26.................5.s toiveissa
Jane70.............. ?/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
Anttuli................58/21.................5.s toiveissa
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa
Fenix....................?/?....................5.stoiveissa

PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

Hämy71 :flower: , :heart:
Puella :flower: , :heart:

Nuusku..............24/20-28........... 4.s toiveissa
päppä..........kp. 27/26-30 ............. yk.6
tuohu tenava.... .28/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Lumi-Marja.........29/28-32.... .......6.toiveissa 2.yhteinen
tiiu64.................28/28....................2. haaveissa
kriisi...................29/26.................5.s toiveissa

Teille kaikille nyt plussia, onkohan joku teistä jo onneksenne/onneksemme saanut plussauutisen? *odotan innolla jännittäen ja toivoen, että näin olisi käynyt* =) , :heart: *peukut ja varpaatpystyssä kirjoittelen! :D

Ilmoitelkaahan itsestänne huhuu!

Heippaus taas! :heart: , :wave:

jeps, kun ei oikein ole oireita mihinkään suuntaan ja edellisestä aikaisesta keskenmenosta tuli niin kova masennus, niin en ole testttannut. Mieli tekisi hakea joku tosi herkkä testi apteekista. Mun mielestä tää kierros piti olla huti, kun pojat oli metsällä siinä 13-16 kieppeillä, en tosin tikuttanut ovista, kun en niihin ole vielä koskaan saanut järkeviä viivoja aikaan. Yritän keskittyä muihin asioihin toistaiseksi, olen kyllä makkarin vaatekaapeista yhden jo miltei tyhjentänyt. Yritän suhtautua tähän projektiin itseään toteuttavana ennustuksena. Olen tosin ajatellut jättää homman sikseen jo ensi vuonna, jos ei tämä alan toimia, vaavi alkaa olemaan niin iso. Nyt lähdetään koripalloa pelaamaan.

vielä noin viikko tuohon vuodon odotukseen :D

mutta täällä sataa kaatamalla ja minä olen lähdössa kentän reunalle työn kans kattoo pojan jalkapallopelejä.
muuten pojat ovat pitkästä aikaa isänsä luona.
mut kun lupasin et tullaan ku isästä ei oo siihen hommaan :kieh:
samalla harjoitellaa tulevaa viikonloppua kun ollaan lappeenrannassa viikonloppu peleissä.
asuntoautolla meinattiin mennä eli paljon ulkoilua tiedossa pikku neitillä.

minä se testaisin sama päivänä kun menkat pitäisi alkaa
:LOL:
mut ei oo nyt tarvinnu vielä kertaakaa sitä tehdä :(

paljon ++++++++tälle viikonlopulle

:hug: , kun menkkasi kuitenkin alkoivat!
Toivotaan onnea oikein paljon tähän uuteen kiertoosi! :heart:
Kyllä minua harmittaa, kun toisilla menkat alkaa kun tietääpettymyksen tunteen. Ja sitten taas kun luen ihan kenen vain plussanneen olen iloinen hänen puolestaan! :heart:
Osaavatko muutkin iloita toisten plussista ilman kateutta?*itse olen sellainen ,että en ole kade, missään asioissa*

no etiäpäin ja herätkäähän muutkin jo, *tönäsen sänkyjänne*..."ylös sieltä" :D

:wave:

Minulla pitäisi olla ovis ja ovis kateissa?? Alavatsaan oikealle puolelle on eilisestä asti koskenut, mutta ovislimoja ei näköpiirissä. Tissit ovat kosketusarat ja vatsa turvoksissa. Tämä kierto menee sitten harakoille, kun mies oli kipeänä 39 asteen kuumeessa ti-to ja eilen lähti vanhempia moikkaamaan. En saanut minkään näköistä yritystä aikaan viime viikolla ja huomenna vasta tulee kotiin. Eli ensimmäinen nolla tehtailu kierto sitten tulossa. Voi olla että ovis oli ja meni jo viime keskiviikkona, vaikka ovis tikut eivät sitä näyttäneet. Silloin limat olivat juoksevia ja eilen aivan valkoista normi valkovuodon omaista....se siitä ja viimeisestä jäännäyskierrosta. Taidan sittenkin sallia itselleni vielä tuon seuraavan kierron. Ei tällaiseen , ei jännäily kiertoon ole kiva lopettaa.

Kuumetta :hug: tädin tulon halaus.
Onpa jännät paikat teillä monella. Toivotaan että tulisi kunnon plussapärähdys tähän pinoon. ++++++++++++ plussia kehiin

:heart: mimmimamma :heart:

Meikäläinen heräsi tänään jo klo 7 ja testasin negatiivisen sillä superherkällä testillä. Eipä muuta sittn kuin tätiä odottelemaan. Rinnat tosi kipeet, ei muita täti-oireita. Raportoin heti ku jotain tapahtuu, nyt ei pysty enempää kirjoittamaan.
Onnea muille ja hirmu paljon plussia kaikille joilla vielä jännät paikat edessä. PIKKU MYY kyseli että osaako ihmiset olla onnellisia toisten plussista. Itse kyllä osaan olla iloinen muiden puolesta. Uskon niin paljon myös sellaiseen että kaikki ei ole meidän päätettävissämme, eikä kaikkea voi ihminen hallita. Sanotaanko sitä sitten hengelliseksi vakaumukseksi tai jotain siihen suuntaan :)
MUKAVAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE, JA+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart: kaikille

Pikkumyy. vielä en aio testailla. On nuo apteekit jo muutenkin rikastuneett minun raskastestiostoksilla. Oviksenkin bongasin vasta kp16 joten kierto kait sitten myös pitkittyy. Tänään otin viimeisen Terolutin, joten menkkojen pitäisi alkaa...hmmm, joskus.
Enpä usko, että tärppi on käynyt. Tosin minulla on pahoinvointia, huippailua, alavatsakipuja jne. mutta pistän nuo keltarauhashormonien piikkiin.
Mukavaa viikonloppua kaikille!!!
Kuumetta. ethän lannistu. Uutta yritystä vaan :hug:

Tätiä ei vielä ainakaan näy. Ellei se pukkaa kylään, niin testaan vasta joskus ensviikon ke-pe tienoilla. Kaikki oireet pissatusta ja väsymystä lukuunottamatta ovat täysin kadonneet. Olo on todella neutraali. En usko plussaan enää tässä kierrossa. Vastahakoisesti odotan tätiä kylään.

Miehen kans juteltiin asiasta illalla pitkään ja molemmat koki aika stressaavaksi tämän kuumeilun. Puolitoistavuotta on mennyt tässä samaa ajatellessa. Täti kylässä ja sit muutama päivä odottelua, jotta alkaisko jo ovista ettiä. Sit oireiden tunnustelua hulluuden partaalle asti ja sit viimeiset piinapäivät ennen testailua, ennen kuin voi taas itkeä silmät päästä negatikun kans. Sen jälkeen kiukkua ja tuskaa tätiä odottaessa ja same again.....

Seuraava kierto päätettiin ottaa vähemmällä stressillä. Kolmeksi kierroksi mulla on ovistikkuja ja niiden jälkeen en uusia aio hankkia. Jos ei siinä ajassa tärppää, niin sitten ei. Sen jälkeen saa luonto hoitaa tehtävänsä. Ainakin jonkin aikaa. Sen kolmen kierron jälkeen tjottaillaan varmaan muutama aika.

Meidän tyttökin sai alkunsa, kun lopeteiin liika stressi ja kyttääminen. Se oli viimeinen tikutuskierto ennen tjottailun alkua, mutta niin vain kävi, et tjottailua ei aloitettu, vaan onnellinen odotus.

Käyn silti lueskelemassa mitä täällä tapahtuu ja kerron kuulumisiani, mutta en aio kotosalla koko aikaa tunnustella olotilaa ja miettiä voisiko tämä olla jokin oire. Siitä ei tule yhtään mitään ja olen huomannut, että tämän parin kolmen päivän aikana sen malttamattomana tehdyn negan jälkeen olen ollut paljon tasaisempi. Voihan eläimetkin olla valeraskaana, niin miksei ihminenkin. Tarpeeksi paljon kun jotain ajattelee, niin tuleehan siitä jo psykosomaattisia oireita. Mielialavaihtelut voi johtua liiasta ajattelusta ja stressistä. Tämä nyt on taas tätä mun peräkammaripsygologiaa, mutta tämmöisiä ajatuksia vain on mielessä herännyt.

Tulis nyt jo joku kertomaan plussauutisia, niin olis aihetta iloon:) Nuo täti uutiset vetää vaan mieltä matalaksi :hug:

Toivonkin jokaiselle otollisia ovisaikoja ja sitä, että simpat löytää perille ja pesänrakennus vois alkaa. Toivon myös, että se rakennelma olis kestävä ja siitä seurais onnellinen plussauutinen ja kesän alkaessa uusi pikkuihminen sulostuttaisi kaikkien elämää.

Vaikka viisi lasta tässä pyörii, niin silti kaipuu saada vielä yksi yheinen on jokseenkin hallitsematon. Olen ollut niin monta vuotta kotona lasten kanssa, että tunnen tekeväni omaa uraani kotiäitinä. Minun urani on olla äiti. Ja pahus vie, olen ihan ylpeä siitä:) Palkalla ei voi kehua, mutta se muu mitä saa, ei ole rahassa mitattavissa milloinkaan.

Tuo polttava tunne sydämessä,
se repii sieluni riekaleiksi.
Se tunne vie mukanaan
ja täyttää jokaisen hetken.

Se on kuin tyhjä kolo sisälläni
joka huutaa kipeästi täyttymystä.
Se on tunne,
joka piinaa ja huumaa samaan aikaan.

Haaveissani kannan jo lasta,
vauvantuoksuista unelmaa.
suljen silmäni ja voin kuulla tuhinan,
lämpöisen posken ja silkkiset hiukset.

Voin händä tuon viattoman hymyn,
itkun ja ilon hihkaisut.
Voin tuntea läheisyyden,
äidin rakkauden.

Avaan silmät ja huomaan,
on tyhjä kolo paikallaan.
Elänkö haavetta loputonta,
voiko se koskaan totta ollakkaan?

Lumi-Marja

ihana kirjoitus sinulla,noinhan se just on.Kaikille neganneille :hug: ja oviksen haltijoille peukut pystyyn.Ja kuumetta, tsemppiä sulle,voimia.Toivotaan,ettei täti löydä sinua,Lumi-Marja.Niin,ilotsen aina, kun kuulen plussauksista,eihän siitä nyt voi olla muuta, kuin onnellinen toisen puolesta.Kyllähän se on niin, että joku näitäkin asioita säätelee...
No,meillehän tuli torstai-iltana täti vierailulle ja tulipa vielä setäkin :eek: .Olen tainnut kertoakin siitä ontosta olosta, joka riivasi kierron lopulla,vaikka en oikein uskonut raskauteen(oviksessa huti).Sitten torstaina alkoi päivän pari myöhässä menkat,kuten uumoilinkin ja samalla kurvauksella minulle karmiva vatsatauti.Ihme juttu:ei kenelläkään muulla 7 hlö:n perheestä ja olin ihan järkyttävä.Oksennusta,ripulia,tajuton pääkipu ym,ja vasta tänä aamuna alan elpyä.Ehkä se oli kevyttä esimakua pahoinvoinnista raskauden varalle :kieh: .Eli nyt on kai KP 3 meneillänsä.En osannut olla kovin pettynyt, kun en odottanut vielä raskautta,vaikka olishan toki ollut huippua jo nyt.Uusin kujein vaan kohti ovista ja toivomaan ettei lapset silloin ole kipeinä,ainakaan kaikki.Ainakaan yhtäaikaa =) ;) .
Vieläkin kaikki paikat tärrää siitä taudista,oiskohan ollut ruokamyrkytys, kun muilla ei ollut.Nyt yritän ottaa vähän murkinaa, vaikka ei just nyt kiinostaiskaan, muuten ei toivu.
Kaikille ihanaa viikonloppua ja onnea yrityksiin ja voimia pettyneille :heart: . :wave: :wave: Raato-torpeedo kuittaa ja kiittää =)

Kaunista Lumi-Marja, todella liikuttava runo.

:'(

Meillä ei pyöri kuin neljä enää kotona (paitsi kun vanhin tulee käymään) ja silti haluaisin vielä ainakin yhden nyytin elämääni rikastuttamaan. Viihdyn itsekkin vallan mainiosti kotiäitinä ja nautin siitä täysillä. Se on kyllä totta että jos stressaa ja yrittämällä yrittää, niin raskaaksi tulo saattaa kestää pidempään. Meillä nuorimmainen sai alkunsa kolmessa kuukaudessa vaikka isukki oli töissä viidensadan kilometrin päässä. Päätimme vain että tulee jos on tullakseen ja todella nopeasti tulikin jo plussaa. En aio nytkään tarkkailla oviksia tai muutenkaan alkaa srtessamaan, ainakaan vielä...

;)

Jatketaan kaikki yrittämistä toisiamme kannustaen ja iloitaan jokaisesta plussasta, mikä joukkoomme tulee.

Kaikille

:heart: +++++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Yhteistyössä