YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

tätyli parkkeeras sitten sen punahohtoisen kaahaus välineensä tuohon meitin pihaan viime yönä. Jotenka pikkumyy42 korjailehan listoihin mulle kp1/28-30.

Nyt ei ennätä enempiä kirjoitella kun on vahtailtava nuo koululaiset opinteileen ja vietävä kuopus pk:lle jotta saan itselleni lukurauhan :whistle: :wave: Anatomian saloihin tutustumista on siis jatketava ja toivottava jotta siitä jotain huomen illalla kokeissa miustaa. :kieh: :eek:

Kiireinen -touhis- menee jälleen plussia viskoen.
++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

touhis :hug: taidan seurata perässä, alkaa tuntua tuo massu sen verran ilkeältä....

Meillä jo porukka lähti kouluun, joten pikkuneiti jää yksin sulostuttamaan aamupäivääni. Keksi leikiksi kattilat ja kauhat, joten kolinasta ei ole pulaa. lisää soppaan nakkaa parit legot, niin meteli on aika lailla sopiva =)

Mukavaa maanantaita kaikille :wave: Ja touhis iso :hug: sinulle...Minäkin olen JO nyt alkanut sitä tätiä jäänäilee ja tekisi mieli JO NYT testata, kun minulla on se "tuhru" taipumus...eli se alkaa jo pari päivää ennen tätiä, niin silloin jo tietää että on ihan turha edes testailla :headwall: -kun tietää mikä tulee seuraavaksi ! Tietysti taas sitä kuvittelee kaikkea ( siis oireita ). Nyt on ollut aika runsasta valkovuotoa, niin tuli yht`äkkiä mieleen, että kun tätä nuorinta odotin, niin silloin oli kanssa alussa aika runsas valkovuoto. Sen muistan siksi, kun ramppasin aina vessassa, kun tuntui että jotain hurahti housuun, ja pelkäsin sen olevan verta...( ja se olikin sitten ihan norm. valk.vuot. ). No tasa painoksi nytten kyllä nippailee tuonne vasemmalle ala mahaa, joka se kyllä enteilisi tätyliä :( . No olen päättänyt, etten vielä turhista murehdi.

No täällä on TOSI jännät paikat vielä muutamalla !!! =) :flower: =)

Minä kanssa kyllä olen vilpittömästi iloinen toisten plussista ja vauvoista...ehkä se johtuu siitäkin, kun on sen itse kokenut niin monta kertaa niin tietää miten mahtava tunne sen on.

Se tuli vielä mieleen, että onko teillä, joilla kanssa on jo useampi lapsi...-niin sitten kun plussaa ja alkaa odottaa, niin tuntuu kaikki taas NIIN UUDELTA ! Tai miten sen nyt selittäisi, siis sillä tavalla ihan kun olisi "ensimmäistä kertaa raskaana" :D :LOL: . Minä aina jaksan kysellä neuvollassa kaiken uudestaan ja uudestaan...( vaikka tuntuu välillä siltä, että ne ajatelee että miten toi VANHATEKIJÄ enää taas jaksaa kysyy samaa =) ) Mutta minusta JOKAINEN RASKAUS on UUSI kokemus, ja jokainen raskaus on erilainen ! IHANA :heart: ...vaikkakin onhan niissäkin tietysti omat ikävätkin puolensa, mutta kaikissa asioissahan on molemmat puolet ;)

Juu, sekin "haamuoire" oli vielä tänään, että kun paistoin jauhelihaa, niin minusta se HAISI ihan oudolle ( pahalle ), pyysin jopa meidän tokaluokkalaista maistamaan sitä, että onko se hänestä ihan normaalin makuista :eek: , -hän kyllä kelpuutti sen ihan hyvin...minä en taas voinut edes maistaa sitä ! No joo, tää on taas tätä :headwall:
:kieh: :LOL:

Mutta tässä taas roppakaupalla plussia kaikille ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

ja Kimput perään
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Täti löysi sitten tiensä tänne meillekin jo eilen illalla. Osasin kyllä sitä jo odotellakin , kun massu oli niin turvoksissa. :'(
Jotenka pikkumyy42 mulle voi listoihin korjata kp2/28-29.

Ebony mulla sama juttu joka raskaus on uusi ihana kokemus. Olen nytkin katsellu innolla vauvanvaatteita- ja tavaroita sekä etsinyt tietoa netistä ja lehdistä, aina löytyy uutta. Nuorimmainen on vasta 1v7kk ja tuntuu että moni asia on taas muuttunut. Mua vähän häiritsi viime raskauden aikana, kun nla:ssa monesti sanottiin; että kyllähan sinä tiedätkin kun tämä on sinulle ihan tuttua. Ja mulla olisi ollut n. tuhat ja sata kysymystä melkein joka käynnillä.

Täältä kans plussia kaikille++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hei

:hug: kaikille uuden kierron aloittaneille.

Meillä alkoi nyt sitten kunnolla tutkimukset tänään, kävin Väestöliitolla ekassa labrakokeessa ja tilasin samalla ultran ensi viikolle. On jotenkin raskas olo, vaikka toisaalta tuntuu hyvälle, että asia edes jotenkin edistyy.

Taidan tunnustaa rehellisesti että muista poiketen en kyllä aina jaksa olla pelkästään iloinen muiden vauvauutisista, koska oman vauvan ikävä on liian suuri. Kyllä usein tuntuu ensin pahalle, kun kuulee muiden vauvauutisia, ja sitten vasta vähän ajan kuluttua osaa iloita toisten puolesta. Koskaan en pahaa mieltäni tosin uutisten kertojalle näyttäisi! Minulla ei ole ennestään lapsia, yritystä on nyt takana 12 kiertoa (13. menossa). Omaa vauvaa olen toivonut jo ainakin 13 vuotta, mutta sopiva isä osui kohdalle vasta kolmisen vuotta sitten.

Ihme juttu, mutta täällä vauvakuume-palstalla plussauutiset eivät herätä minkäänalsita pahaa mieltä vaan päinvastoin, niistä tulee tosi hyvä mieli. Varmasti siksi, että on saanut lukea, miten kovasti plussaa on toivottu (ja antaahan se toivoa itsellekin).

Se taas tästä kierrosta. Kp 1/28-32 ja yrityskerta 18. :'(

Taidan käpertyä tuonne sohvannurkkaan viltinalle mukana suklaalevy ja nenäliinapaketti. Ei just jaksa ajatella tällä hetkellä mitään positiivista tästä kierrosta. Kaikki oireet menee PMS kummittelun piikkiin. En enää aio kytätä mitä kroppa sanoo, vaan luotan ainoastaan kahteen vahvaan viivaan r-testitikussa, ennen kun päättelen mistään mitään.

Viikon päästä ehkä jo jaksaa ajatella uutta yritystä, mutta ei nyt... :'(

Muille sylin täydeltä plussa ja tärppionnea :heart: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :heart:

Olipa ikävää kun täti tehnyt ferrarillaan niin monen luo äkkirynnäkön!

:hug: tädin yllättämille!!*harmittaa teidänkin puolesta :heart:

Meidän täytyy vaan jaksaa uskoa ja toivoa, että jokainen meistä vielä saa sen toivomansa ja toisilla kauan odotetunkin plussan
:heart: + :heart: !

Vielä on muutamilla tälläkin hetkellä jännät paikat meneillään. Ja ymmärrän kyllä jos kauan on haaveillut omasta pienestä kääröstä, saattaa ensin ilmetä haikeutta/kateutta, miksi toinen saa ja itse ei vielä!

Pidetään lippu kuitenkin korkealla ja että vielä saamme jokainen sen oman pienokaisenkin! :heart:

Hei taas ja voikaa hyvin! =) , :flower:

:wave:

PÄIVITYSTÄ 25.9.-07

Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 5lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa
amati 35v/pojat 17v. 13v. 10v. ja 1v.11kk ja tyttö 3.5v 6.s haaveissa
kuumetta ensimmäinen toiveissa

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
tiiu64.................2/30..............2. haaveissa
tuohu tenava.... .2/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Fenix..................3/28-29....................5.stoiveissa
kuumetta ..........4/ n. 25, yk 13. ensimmäinen toiveissa
torpeedo........... 5/26.................6.s toiveissa
sinitär1.............. 7/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... .8/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
amati..................12/23-26.............yk 2..6.s haaviessa
Hibiscus..............15/37.................1. yhteinen
mimmimamma.... 16/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 17/29.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen) Karpalo67..........21/28.................2 toiveissa
senjuska........... 21/27 ............... 5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Mimuli.................24/28.................4.s haaveissa
vilmaville.............26/30.................9.s haaveissa
Nuusku..............27/20-28........... 4.s toiveissa
ebony................27/28-30........... 6.s toiveissa
päppä............... 30/26-30 ............. yk.6
kriisi...................32/26.................5.s toiveissa
Lumi-Marja.........32/28-32.... .......6.toiveissa 2.yhteinen
Jane70.............. ?/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
Anttuli................61/21.................5.s toiveissa
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa

PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

Hämy71 :heart: , :flower:
Puella :heart: , :flower:

Tulipa taas nukuttua makoisat yöunet 22.00-5.00. :heart: Tänään pitääkin lähteä vielä vähän aiemmin töihin polkemaan, toisaalta saattaa päästäkkin vähän aiemmin ja ihanaa perjantaina jo vp :D

Senjuska itsekkin niin haluisin laittaa tuon haikaran mittariini, mutten kuitenkaan laita, antaapa noiden papukaijojen vaan kyyhkylöidä :heart:

Mantana , tiedän tuon vanhan kansan sanonnan, että tuo huonoa onnea kun hankkii etukäteen liian aikaisin jotain, toivotaan, että se oli ennenvanhaan ja nyt on toisin,kun on vaatteita jo kaapissa :heart:

Nyt oikein ratkiriemukasta tiistaipvää kaikille ovis ja raskaustestiplussien toiveissa meille jokaiselle!Kyllä minusta aika olisi saada taas plussia pinoomme, eikö nuo puellan ja hämyn plussat tullu heinäkuun lopussa tai elokuun alussa jo?

nyt kimput vielä lentoon! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Heippaati ja illalla taas! =) , :wave:

Tein tarkistuslaskennan ja nyt on jo kp 32, vaan mitäpä näistä. Alan olla jo varovaisen toiveikas, kun tiedän, että toistaiseksi tilanne on mitä parhain. Kaksi haaleaa viivaa on saatu noilla markettitesteillä ja parempaan ei vielä varmaan pysty, kun vessassa saa ravata koko ajan (eli ei siitä aamunäytteestä varmaan olisi apua, kun 2-3 tunnin välein on hypännyt vessassa). Tuo tietty paljolti johtuu tästä painon pudotusyrityksestä (jämähtänyt taas paikalleen moneksi viikoksi, ei jaksa nyt).
Ollaan siis varpaisillaan seuraavat 3 kk tai ainakin tokaan ultraan, jos ekasta selvitään kunnialla. En kyllä oikein usko todellakaan, kun täähän oli hutikierros ja ja... :D :D :D

Kp8/28-(31)40 ja tuon laskurin pituus siis edellisen kiertoni mukaan. Toivon niin kovasti, jotta tämä minun epätasaisuuteni nyt tasoittuu ja antaisi lisätoiveita. Torstain gyne jännittää, kokeet ja myös nuo tisut, joista silloin helmikuussa tuli rusehtavaa vuotoa toisesta tisusta. Enpä mennyt yksityisen mammographiaan, kun maksaa maltaita. :ashamed:
Vuoto loppui ja ei ole ollut mitään pahkuroita tisuissa. Toinen nännipihan alue on ollut aina kuukautisten aikaan jotenkin eri näköinen. Tiedä sitten mistä johtuu vai näenkö harhoja! Tottahan ne tisut kärsii piiiitkän imetyksen jälkeen, jotta ei varmaan ole samanmoiset, kun ennen vai mitäs tähän sanotte? =) :wave:

Voi vitsi kriisi :heart: kylläpä sulla on jännät paikat !!!

Minun tekisi niiiiiiiin mieli jo testata, mutta kun sen tuloksen jo arvaa aika ennalta, niin kannattako sitä itseään kiusata ?! Mutta se ennakko TUHRU ei olekkaan vielä alkanut, niin siksi tässä jo niin "täpinöi"...ja on sydän kurkussa joka kerta kun vessaan menee :$ :/ -että joko ?!

Onkohan ne raskaustestit siellä cittarissa vielä tarjouksessa ja onko siinä paketissa 1 vai 2 testiä ? En ole ennen niitä käyttänyt, mutta sen ovis-testin ostin sieltä,,,,ja ihan hyvin se ainakin toimi. Olen aina aiemmin testannut sillä Apteekin testillä ja se on ainakin minun kohdalla näyttänyt AINA oikein.

Juu, nuista vaatteista :D -vai ostelette te muut niitä LISÄÄ...kun minulle taas kaverit soittelee, että olisiko minulla ANTAA/MYYDÄ pieniä vauvan vaatteita :LOL: . Niin, ja sitten kun en ole kelleekkän kaverille "vielä" paljastanut tätä meidän salaista vauva projektia, niin siinä on miettiminen mitä sanoo :headwall: :saint: . Nytkin yksi tuttu soitti, että hänen serkkunsa saa juuri vauvan, että olisiko minulla IHAN pieniä vaavin vaatteita, niin ajattelin kyllä että voinhan minä niitä lahjoittaa/kierrättää, koska olen itsekkin aika paljon saanut tutuilta kierrätettyä/lahjoitettua tavaraa...niin ja saisi sitten itsekkin hyvän syyn ostaa UUSIA vauvan vaatteita tilalle...jos tänne taloon nyt uusi vaavi ilmestyisi =) :saint: . Että tämmöistä.....

Lämmin :hug: kaikille tädin yllättämille,,,tiedän TODELLAKIN miltä se tuntuu... :( Meillä on ollut vaaville ovi avoinna jo YLI kaksi vuotta...niin sitä jo jotenkin osaa "odottaa" sitä tätiä vaikka toisaalata niin sydämestään toivoo että se jäisi tulematta...se vierailu ! -Ainahan niitä ihmeitä sattuu :heart: ;)

Mutta kovat plussa puuskat taas täältäkin suunnalta ++++++++++++++++++++++++ :wave: Ja pikkumyylle paljon kiitoksia kun jaksat urheana päivittää ja tsempata meitä :heart: :wave:

P.s Nuusku, milloinkas sinä meinaat testata ???

Ihan eka kp onkin 32/28-32 eli jos saan pyytää päivittämään listan takaisin.

Täti ei sitten tullutkaan. Se väin pistäytyi ja lähti parin tunnin päästä takaisin. Kävin tänään aamuvastaanotolla terkkarilla (kätilö ) ja hänen mielestään vuoto ei voinut olla menkkavuotoa. Paikat ovat napakasti kiinni ja korkeella. Tänään ei enää muuta kuin kirkasta limaa jossa valkkaria hivenen mukana.

Sisätutkimuksessa huomas, et limakalvot on hivenen sinipunaiset ja kohdun kohdalla hivenen turvotusta. Tuttu ihminen ja tuntee mun röörit, joten sanoi, ettei käikki ole nyt aivan perustilassa. Pyyti tulemaan keskiviikkona iltapäivällä aamupissapurkki mukana, ellei täti pukkaa taloon sitä ennen. Jos siitä tulee nega, niin torstaina verikokeisiin.

Tänään ei voitu testailla, kun terkkarin tikut loppu ja labra kiinni. Just mun tuuria tässä takapajulassa. Meillä on täällä vain terveysasema, joten mitään edes terveyskeskuksen tasoisia palveluita ei aina saa. Ultralla olis halunnu kurkata, ettei vain mitään muuta ylimääräistä ole kasvamassa, mutta eihän täällä sellaista laitetta ole. Nyt vain odotellaan ja katellaan mitä tulee.

On tämä piinaavaa. Hermot vaan menee riekaleiksi tällaisessa kyttäämisessä. Mut yleensä vuodan kuin seula tuhrun jälkeen ja nyt ei ole koko aikana tullut mitään edes ph suojaan. Ei eilenkään. Vain paperiin sain sen punaisen paholaisen ja siitä päättelin, et täti tuli. No seuraavalla vessareissulla ei sitten enää tullutkaan mitään ja meni yö hieman asioita kelatessa.

Kuulosta varmaan aivan sekopäältä, mutta ei tämä olo mikään hääppöinen nyt ole. Tekis mieli lähtee apteekkiin, mutta auto isännällä enkä millään voi lähtee kävellen käväseen tytön kans, kun hänellä on kuumetta. Täällä menee apteekki kiinni jo kolmelta, joten ei isännän töidenkään jälkeen kerkee sinne asti. No, keskiviikko on kuitenki jo huomenna, joten kaippa sitä siihen asti jakssaa =)

Sekopää Lumi-Marja nakkelee kimppuja ja yrittää lepäillä, kuten terkkari käski. Jos sattuu olla jotain alkuraskauden vuotoa tai jotain, mitä mull akyllä on ollut ennemminkin. Lepoa varmuuden vuoksi. Sana alkuraskaus teki jotenkin säväyksen, jos sittenkin..... =) Mut hetkikerrallaan ja huomenna jo paljon viisampana kertoon kuulumisia.

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

kaikille ja tädin yllättämille voimahali :hug: .Toivotaan,että testausta odottavat saavat ++++.
Lumi-Marja,aika kivaltahan se alkuraskaus kuulosti,toivotaan varpaat ja peukut tanassa,että noin olisi.Miten sait sen tädin häädettyä, kun se jo meinasi asettautua taloksi =) .
Minulla pitää niin kirettä,ettei ehdi kuumeilla ihan niin paljon, kun toivoisi ;) .Viime yö meni valvoessa,kun pikkuinen tytteli on nuhanenä.Äsken kuitenkin oltiin puistossa,ja leikki sujui ihan vauhdikkasti,toivottavasti paranee.Aina, kun yöllä on valvomista,ajattelen,että ihan hullua haluta vauvaa,ei ikinä enää.Aamulla tuttu vauvakuume on taas valloillaan :heart: :ashamed: .
On ne raskaustestit siellä Cittarissa vielä syyskuun tarjouksessa,siinä on kaksi testiä,kipinkapin ostoksille :) .
Nyt alkaa kotiäidin kaffetauko,jihhuuuuu!!!!! :flower:
Kaikille ihan mahdottoman ihanaa päivää ja pikkumyylle kiitos päivityksistä :flower: ja kaikille vielä plussakimppuja syliin :heart:

Mahtavaa tämä, kun alkaa olla jännitystä täällä.... =) kriisi Onnea ja paljon tarraisia sukkasia pikkuiselle! Peukut pystys täällä varpaiden kera!! :flower: :hug:
Lumi-Marja todella kuulostaa siltä, että nyt olisi tärpännyt!! Peukut täällä pystyssä ja tietenkin myös varpaat!!! :flower: :hug: =)

Ihania nämä positiiviset uutiset täällä ja omaa tähän, jotta ovistestejä jälleen tilailen! Huomasin, jotta halpatesteillä Glearblue digitaalinen huomattavasti halvempi, kuin mammaksilla! Mitähän se apoteekis maksaa? Pitääkin taas käydä.... :LOL:

Nuusku :hug:

Tädin piinaamille paljon :hug: :hug: :hug:

Yhteistyössä