Hakutulokset

1. E

YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Onnea kovasti opiskelupaikoista !!!!!! Kyllä Sinulla hyvin menee, kun ihan tuplaten on paikkoja tarjolla :flower: :flower: !!! Ja eikö se sanonta...ei kahta ilman kolmatta...-elikkäs jos vielä se kolmaskin toivomus toteutuu...eli alkaa "viivoja ilmestymään ;) siis näihin odotettuihin...
  2. E

Painonvartioiden myymälät

Niin...en tullut ajatelleeksi että sieltä ryhmistäkin voisi ostaa tuotteita...Vai onko ne sitten myynnissä VAIN ryhmän jäsenille, siis niille jotka käyvät punnituttamassa itseään siellä. Ajattelin, että onhan meidän kaupungissakin se "joka viikkoinen" punnitus juttu, niin uskaltaisikohan sieltä...
  3. E

Voi ei,,,,nyt muo oikeesti hävettää tyhmyyteni :ashamed: |O :laugh: !!! Joo, huomasin sen kanssa että kirjeistä pystyi lähettämään yv-viestejä, mut sit ihmettelin just sitä MIKSI MULLA EI OLLUT SITÄ KIRJEKUOREN KUVAA :laugh: !!! Joo, kai sitä on jo niin mökki höperö että lähettelisi...
  4. E

Painonvartioiden myymälät

Olen lukenut viesteistä, että jotkut ovat ostaneen PV:n tuotteita suoraan PV:n myymälöistä...Eli eivät ole tilanneet netin kautta. Voisiko joku laittaa paikkakuntia, missä niitä myymälöitä on. Esim. täällä Uudenmaan läänissä...Joitainhan tuotteita on ihan tavarataloissa mutta ei kaikkia...
  5. E

Taas sarjassamme tyhmä kysymys...??? Miksi toisten nimimerkkien alla on kirjekuori ??? Ja minun ei :( ...-vai tarkoittaako se sitä että on tullut yksityisviestiä ? Näin aamu tuimaan ei tämä ajatus oikein juoksi, niin auttakaa hölmöä... :headwall:
  6. E

Kaamea "puutos tila" ollut, kun olen yli viikon ollut pois koneelta :kieh: ! Lähdimme mökille heti kun koulut loppuivat, ja vasta äskettäin tulimme pois. Aivan ihanat ilmat olivat, aivan kun etelässä olisi ollut kun joka päivä paistoi aurinko täydeltä taivaalta...ja merellä olimme joka...
  7. E

Huomenia Kaikille !!!!!!! Mites me näin ollaan taas tiputtu alas ???!!! Onko ihana kesäinen ilma vienyt kaikki koneelta....myönnän että minäkin olin ulkohommissa koko viikon lopun ja eilis päivän....ja tämä päivä alkoi sateella,,,niin malttoi koneellekkin jo tulla :ashamed: :) ..... :hug...
  8. E

Minua heitettiin kivillä :(

Ihan oikein teit, kun poliisille veit asian ! Mieti nyt itsekkin KUKA SELVÄJÄRKINEN tekee tollasta kivien heittelyä...OLISI OLLUT SITTEN HAKEMATTA niitä kiviä, jos niin hankalaa oli.... Ajattele SINÄ olit vapaaehtoisesti AUTTAMASSA ja toinen tekee tollasta...Käske ukkosi hakea kypärä päässä ne...

Yhteistyössä