YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

vai vauvanvaatteita.Minäkin ihailin siellä yläkerrassa niitä, mutta ostin sitten HM:stä vaatteita isommille lapsille.Taisit meidät sieltä bongata,mulla oli farkut,punainen takki ja tosiaan tummanruskeat hiukset ja pikkupirpanalla valk.paita ja luontuvat vaal.hiukset.Toivottavasti et juuri silloin nähnyt, kun kirppu sai raivarin :D Onko sulla vaalea polkkatukka?Olisit nyt tullut moikkaamaan =)
Minulla edelleenkin se ontto olo:nälkä, mutta ällö ja pää vähän kipeä.Flunssa voi tehdä samat oireet ja sehän minulla on. :/ Odotellaan vaan rauhassa....
Ai, niin tuosta kiireestä pitisanoa,että mulle on tullut semmoinen tapa juosta paikasta toiseen, kuin olisin kiireinen vaikka en olisikaan.Se on ärsyttävää, olen kadottanut kykyni kävellä rauhalliseti :| Sen takia ei nuorimmainenkaan istu rattaissa, kun rassukka luulee,että aina kuuluu juosta =)
Voikaa hyvin ja :heart: ++++++ :heart: ++++++ :whistle: :whistle: :whistle:

Maanantaita kaikille :) Pahus kun on ollu tänään hankala päästä nettiin. Aamupäivällä kerran pääsin, mut sen jälkeen ei kertakaikkiaan sivut auenneet ja koko ajan kone herjaa ettei sivua voi näyttää :headwall:

Nytkään ei saanu luettua mitä kaikkee on vkl aikaan tapahtunu, mutta ainakin sain tämän sivun auki jo 10min odottelun jälkeen. En tiedä onko joku antanu tälle läppärille vkl aikana colakasteen, vai mistä lie johtuu.

Oireet ennallaan, paitsi lisänä ummetus ja hiiva :x Voi hiisi kun on ilkee olotila. Palele ei kokoaikaa, mutta muuten sellainen typerä olo. Aivan kun ois kipee vaikka ei oo.

Vettä tulee kun aisaa ja appiukko rälläköi ja takoo jotain autotallissa, tai tiedänhän mitä se siellä tekee, rakentaa 50-luvun traktoria. Meidän makkari on siinä seinäntakana. Voi hiisi kun tekis mieli mennä nukkuun, mutta eihän tuolta kolkkeelta nuku kuurokaan, kun lattia tärisee. Pikkuneiti ei saanu nukuttua päikkäriä ja on nyt niin herttainen kuin känkkäränkkä neiti vain voi olla.

Huomenna uus päivä...

huomasin,että sinullakin on 5 lasta kuten meilläkin.Meillä ikäskaala 1,10v--11v,mites sinulla?Mulla on ihan samanlainen olo kuin kuvailit:niinkuin kipeä, mutta ei kuitenkaan oikein kipeä.Tulee mieleen vaan,että olo on jotenkin ontto,viluttaakin.Minkä ikäinen on sinun pikkuneitisi,tuli vaan mieleen kun kerroit nukkumattomista päikkäreistä?Meidän kuopus on todellinen unimyyrä,painelee päiväunia vaikka talo kaatuisi päälle,tottunut meluun siis.Onneksi, muuten olisi oma jaksaminen uhattuna ja onhan meillä niitä valvojiakin ollut ;)
Mulla nyt kierto 24/26, mutta oviksen aikaan oli niin kuollutta(lapsi kipeenä),että en voisi millään olla raskaana.Katsellaan....
Kaikille +++++++++++ :heart:

Kiitos paljon kommenteistanne
MANTANAlle, miten ihmeessä ei antanut clomeja se lääkäri, johtyyko sitten siitä kystasta?? Ja miten se liittyy kierron epäsäännöllisyyteen tai säännöllisyyteen? Mulle lekuri antoi ymmärtää että se vain tukee raskaaksi tulemista, limakalvoja etc.

torpeedo meillä onkin melko samaa ikäluokkaa lapset. Ikäskaala on 1,10v-15v. 23/28-32 kp elellään ja jännätään ja ehkäpä taas petytään. Pupupuuhat kyllä oli oikein ajoitettu, mutta meidän tärppi onkin sitten kuin neula heinäsuovassa. Meidänkin kuopus yleensä nukkuu hyvin ja sikeesti, mutta jostain syystä tänään oli nyt tällainen päivä, kiitos apen kolkkeen:) Yöt menee 12h ja päivälläkin pari tuntia.

Nyt iski väsy. Siis pahempi kuin päivällä. Ei vaan voi mennä nukkuun, kun koti elää ympärillä ja äitiä tarvitaan vielä hakeen yhtä harrastuksestaan pois, lämmittää ruokaa, kun isäntä tulee töistä, kuulustella enkun läksyt, lenkittää koira, hakee saunapuita, laittaa pyykit narulle, paikata pojan peliverkkarit....Kaikki kasaantuu päivän mittaan, kun pikkutakiainen roiukku äitin kimpussa. Voishan sitä jotain isännälle delegoida, mutta en viitti ainakaan tänään, kun on seiskaan menny töihin ja on siellä vieläkin. Ton koiran vois viedä kyl joku muukin....

Aurinkokin jo näyttäytyy :) Huomista odotellessa, moikka :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Eli aika hyvin ilmeisesti sinut bongasin torpeedo, vaikka oikeasti vasta kotimatkalla pyöräillessäni tulitte mieleen :LOL: ..

Niin olitte liukuportaat laskeutumassa juuri ja mä vähän taaempana*raivaria en nähnyt*..Tosin en ole moksiskaan niistä :D

Minulla kellertävän-limen värinen takki ja harmaat ulkoiluhousut...

Ketkä kaikki juovat greippimehua tässä pinossa?Minä juon :wave:

ja uskon , että sillä on myönteisiä vaikutuksia kiertooni kp 9 ja kosteus huomattavasti lisääntynyt*ja halut" :D ..Hyökäsin miehen kimppuun ruuan jälkeen ja makoilin touhuilujen jälkeen tyyny kiltisti pyllyn alla puol tuntia :kieh: *meilläkö yritysstä*? :D ..Kaikkeni teen jotta ja että..... :heart:

Heippati kaikille :wave:

Ai niin Mantana kun menet sinne sivulle ja olet merkannut päiväsi, paina get gode.....ja sen jälkeen tulee sellaisia osoitteita toisena on url.....ja jatko siinä..kopioi se ja kun tulet tänne ja kirjoitat jotain sitten painat hiiren vasenta puolta ja laita liitä..ekaksi siinä vain lukee jotain, mutta kun lähetät viestisi siinä on valmis mittari, voin neuvoa lissäkin jos vain apua tarvitset! Alakelmi tuolla jossain pinossa neuvoi minua! :D ..Heippa hei ja ihania unia kaikille! :wave:

PÄIVITYSTÄ 18.9.-07

Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!

Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 4 lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
senjuska..41v 5.s haaveissa , lapset 10kk-19v
Lumi-Marja 35v...2 tyttöä ja 3 poikaa, 1-15v ja 6.kullannuppu toiveissa
Karpalo67 40v....1 lapsi 4 vuotias....toinen haaveissa
päppä 4.s haaveissa
Fenix 5.s haaveissa
tiiu64 2. haaveissa
vilmaville 9.s haaveissa

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Mantana ........... 1/28-(34)40 ...yk 15. 2. toiveissa.......Kantahäme
Hibiscus..............8/37.................1. yhteinen
mimmimamma.... 9/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ... 10/29.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen) Karpalo67..........14/28.................2 toiveissa
senjuska........... 14/27 ...............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Mimuli.................17/28.................4.s haaveissa
vilmaville.............19/30......................9.s haaveissa
Nuusku..............20/20-28...........4.s toiveissa
ebony................20/28-30...........6.s toiveissa
päppä..........kp. 23/26-30 ............. yk.6
tuohu tenava.... .24/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Lumi-Marja.........24/28-32....6.toiveissa 2.yhteinen
tiiu64.................24/28....................2. haaveissa
torpeedo........... 25/26.................6.s toiveissa
kriisi...................25/26.................5.s toiveissa
sinitär1.............. 26/28........................5.s toiveissa
Jane70.............. ?/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
Anttuli................54/21.................5.s toiveissa
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa
Fenix....................?/?....................5.stoiveissa

PLUSSANNEET: :heart: + :flower:

Hämy71 :flower: , :heart:
Puella :flower: , :heart:

Oi kuinka aika kuluu, nyt on monella jo jännät paikat!..*onnea ihan jokaiselle joka kierron kohtaan ja toivottavasti tässä kierrossa saisimme plussia! :heart: +++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Rakkaudella Pikkumyy toivottaa ihanaa tiistai päivää kaikille!

:heart: , :wave:

Näkikö kukaan muu kun eilen tula aivan järkyttävä tanskalainen dokumentti lapsen saamisesta yli 40 vuotiaana :eek: :eek: :eek:
Nyt olen taas aivan vakuuttunut että meikäläinen ei ole varmastikaan raskaana eikä koskaan enää voi ollakaan. Oikein tieteellisesti selitettiin kuinka vaikeaa yli 40 munasolujen on kiinnittyä kun munasolu on jo niin kovettunut tai jotain. Anteeksi nyt että levitän tällaista ikävää ilmapiiriä mutta kun itselle tuli ihan kauhea olo ohjelmasta :ashamed:

Heips!!!

Piti kommentoida tuohon ohjelmaan. Kyllä itselläni laski fiilis, kun selitettiin niin havainnollisesti kuinka se munasolu kovettuu vanhemmilla naisilla, ja estää sen kiinnittymisen. Ei olisi kyllä saanut katsoa sitä ohjelmaa, tosin onhan noita yli nelikymppisiäkin äitejä, ja sitä hoin itselleni kun epätoivo valtasi mielen.

Olen taas kehitellyt itselleni kaikenlaisia oireita. On ollut lämpöä sekä välillä kuuma ja kylmä, mutta kun haksahdan aina noihin oireisiin, ja silti vaan ne menkat aina alkaa. Miehen kanssa ole enää edes jaksanut ottaa puheeksi tätä projektia. Vitamiineja ollaan popsittu, sekä oletettavasti muutama täsmäiskukin saatu aikaiseen. Mutta välillä tuntuu ettei tää meidän projekti onnistu.

Ikää tulee, sille ei mahda mitään. Mies on väsynyt kuten minäkin. Välillä tuntuu, että tuo ukko istuu joko koneella, syö tahi nukkuu vapaapäivisin. Tosin syöhän tuo työrytmi hällä niitä voimia, että välistä korpeaa että pitääkin olla alalla, missä tehdään miltei ympäripyöreitä päiviä.

Viime lauantaina innostuin sitten itsekseni lähtemään aamu-uinnille kun tuntuu että porukka vaan koisii, ja itsellä sitä ylimääräistä energiaa löytyi. Ja pidin sitä kuluisaa mykkäkoulua. Asiat vain kaatui päälle, ja mieskin tuossa koko viikon sairasteli sekä oli saikulla, ja välillä tuntui ettei mahduta samojen seinien sisälle :D . Ja onnistui se mies sitten sanomaan jotain harmitonta, mistä sitten loukkaannuin "verisesti", ja peittojen pölyyttelyt unohtui sitten pidemmäksi aikaa. No eilen tehtiin sitten sovinto :ashamed: , ja elämä jatkuu taas =) . Huono yhdistelmä tää flunssa, sekä kiertopäivän mieliailahtelut.

Syksykin tuntuu alkaneen, ja kestoväsymys sen myötä. Kun tuntuu ettei mikään tepsi tähän väsymykseen, vaikka mainoksen uhrina hain sitä uutta nestemäistä vitamiinia, olikokohan se sitä MiviTotalia. Puhdistuskuurinkin tuossa hain muutama viikko sitten, että kuona-aineet lähtisi liikkeelle. Mietinkin, että alkaakohan tää ikä painaa, vai ihan normaalia väsymystä, kun syksy saapuu jne.

Mutta tsemppiä nyt mammoille, ja toivotaan että tulisi plussauutisia, se ainakin piristäisi mieltä. Siellä oli ainakin muutama mamma lisäkseni, joilla alkaa olemaan jänniä hetkiä. Että plussapuhuria puhallan, ja lujaa.

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

:wave: :wave: :wave:

Eikun hommin ;) ei vaan nyt täytyy ootella menkkoja ja sit taas kaikki testit peliin. Laparaskopialla saatiin 9cmX6cm kysta pois joka sisälsi hiuksia ja rasvaa eli ilmeisesti raskaudesta 10v. sitten! Nyt toivon et paranis nää haavat ja noi tikkirusetit sulaisi pois.

Lekuri kyl sano et voi mennä jokunen aika et raskautuu? En sit lääketokkurassa tajunut kysyä että mitähän se mahtoi tarkoittaa???
Tietääkö joku?
Kyllä välillä pistää miettimään vauvaa kun tappelee ton murkkutytön kanssa....huoh....

juuri itsekseni,että mikäs nyt on.Kiertopäivä on nyt 25/ oikeestaan 24-26 ja menkoista ei tietoakaan.Yleensä on sitä tuhruhässäkkää ennen menkkoja jopa 3 päivää.Olo on edelleen outo, mutta ei selviä raskausoireitakaan.Pieni flunssa on, joten sekin tekee olon kummalliseksi.Enkä millään uskoisi raskauteen, kun tosiaan se ovis meni ohi tällä kertaa,paitsi jos se on joskun muulloin.... :| Odotellaan siis,jos tätsy ei tule,testaan viikonlopulla =)
Kyllähän minäkin sinut Pikkumyy sieltä sitten poimin, jos sinulla oli reppu selässä ;) Ja yleensä meidät aina nähdään niin,että joku kamala tilanne päällä :D :D
Tuli tuosta Jane70 kirjoituksesta mieleen,että odotan kauhulla murkkuikäisiä kotiimme,meillä kun on 4 ekaa lasta synt.5:n vuoden sisällä.Onneksi mulla on piiiitkä pinna ja olen tosi rauhallinen, olen vaan kuullut ystäviltä,että hermot siinä menee ajoittain
:) :)
Kaikille voimia ja tsemppiä tähänkin päivään ja tottamaar vilä +++++++++++ :whistle: :heart: :wave:

sitten noista kirjoitusvirheistä, kyllä minä kirjoittaa osaan :hug: Tässä vaan samalla teen tuhatta asiaa ja joku keskeyttää koko ajan, niin yritän olla nopea näppäilyissä.Siinä sitten näköjään lipsuu sormet minne sattuu, koittakaa saada selvää ;)

Saas nähdä tottelevatko sormeni eli osuuko sormet ja kirjaimet kohdalleen. :whistle: Meinaan vaan kun eilen tuli istuskeltua oikeastaan koko päivä tietokonetta napsutellen. Tein nimitäin yhtä opinto työtä ja sainkuin sainkin sen valmiiksi jo vaikka detline onkin vasta n. klo 16.30 huomenna. :saint: Joten nyt ei sitten tänään ole ollut tarvetta koneen äärelle, muuta kuin tietty katsomaan mitä tänne kuuluu ja omat kuulimiset päivittämään. B)

No, tänään olen sitten eilisen istumisen vastapainoksi huhkinut tuolla pihamaalla hyötyliikunnan parissa useamman tunnin, haravoiden. :p Jotenka saattaa huomenna olla jossakin kohtaa kehoa sellainen olo jotta jotain liikuntaa on harrastettu. :LOL: Joo mut tänään saankin sitten illalla istua taasen n. neljän tunnin ajan kuunnellen anatomiaa ja siinähän sitten aivot saavatkin jumpata niin et sauhu korvista tupruaa. |O

omaa (.)
Olo jokseenkin jo siihen ajatukseen totuteltu et tätyli kylään itsensä tuuppaa viimeistään viikonlopulla. :( Vaikka alamasulla on joitain outoja tuntemuksia viime päivinä ollutkin, (hiukan paineen tuntua ja juiluntoja + pissi käynnit melko tiuhalla tahdilla). Mut mut en tosiaankaan osaa noihin "oireisiin" tukeutua ja ajatella olevani raskautunut. Joten katsellaan miten tässä taas käy.

-touhis-

++++++++ :wave: :wave: :wave:++++++++ :wave: :wave: :wave:

Toivotaan jotta plussia putoilis samalla vauhdilla pinoon kuin noita lehtä puista.
:LOL: Mienaan meillä noit putoavia lehtiä piisaa ja sen myötä sitten sitä hyötyliikuntaa. :LOL: :LOL: :LOL:

touhiksen kans tässä nähtävästi kuljetaan käsi kädessä tätä kiertoa :) Minä kans odottelen tätiä viikonlopuksi, mutta nähtäväksi jää miten käy. Olen jäänyt kiinni epämääräisestä käytöksestä. Kiukunpuuska tuli kuin tyhjästä ja itku perään. Ihan vain siitä syystä, että isäntä tuli eteiseen kengät jalassa just kun olin tuonu tuuletetun maton sisälle. Eipä ollut eka kerta eikä viimeinen, mutta nyt se otti vaan epämääräisen lujille ja kiukuttaa vieläkin. Radiosta kuulin biisin jossa koskettavat sanat ja kyyneleet valu norona poskia pitkin. Voi hormonihässäkä sanon minä. Ihmettelen ja kummastelen, miksi naisen luonto on joskus tällainen.

Näin jo untakin, että meillä oli pieni käärö ja sitä sitten vaihdeltiin sylistä toiseen. Silläkin oli kullan punaiset hiukset, kuten tällä nuorimmaisellakin ja yhtä kiharat. Neidin hiukset kihartuu koko ajan lisää ja mitä pidemmiksi kasvavat, sitä taipuisammat. Aivan putkirullille vetää. Sitä en tiedä oliko unen vauva tyttö vai poika, mutta vauva kuitenkin vaaleassa pörröisessä viltissä.

Siitä herättyä tunne oli ihana ja kamala. Itketti, jos haave jää haaveeksi ja samalla vähän pelotti, että jos kuitenkin.....

Semmosta, ei koskaan pitäisi katsella noita dokumenttejä, kun niistä tulee heti paha mieli! :( Onneksi en sitä katsonut! Nyt sain lääkärinlausunnon ja ainakin papa oli Ok, hiiva jyllännyt silloinkin. Muuten ihan normaalit kommentit, ylipaino, hormonitasokokeisiin määräs silloin, mutta enpä raaskinut yksityisen kautta labrakokeisiin! Joten nyt neuvolan kautta kokeisiin, jotain selvyyttä saatava ja clomeista haluan nyt keskustella. Varsinkin jos ne siis tukevat raskauden alkuun saamista, niin ehdottomasti haluan kokeilla! Tähän kiertoon ei taida ehtiä, mutta sitten seuraavaan! Nyt luotan tähän keventävään linjaan, vitamiineihin ja liikunnan lisäämiseen! Positiivista nyt jo tämä, että kierto lyhentynyt!!! =)
Jeps ja minulla oli myös samanlainen "kohtaus" kuin Lumi-Marja sinullakin... viime perjantaina siivosin itku kurkussa, mutta meni ohitte, enkä siitä isännälle motkottanut, mitäs näistä naisen hormonimyrskyistä ja siivouksen jälkeen oli kevyt helpottunut, vaikkakin väsynyt olla! Sitten masu kivut helpottuivat ja parit päivät kesti kivutonta oloa, ennen "tädin" saapumista. :headwall:

Tyttö nukahti myöhässä päikkäreille, mutta oli leikkikaveri kylässä vähän venähti nukkumaanmeno. Kunhan heräilee lähdemme synttärilahja ostoksille! :D Kolme eri lahjan saajaa!!!! Huh! =) :wave:

Pahoittelu tädin saapumisesta :hug: .

Kiva , osasit tehdä sellaisen mittarin nyt! :heart:
Meillä luentoa iltapäivä ja pian mies saapuu tyttärensä kanssa ja eikun syömään broileririsottoa;=)) :p

Hei älkäähän masentuko, käykäähän tuolla äidit yli 40v puolella, siellä monta plussaa tullut kuukauden sisällä! :heart:

Juuh Torpeedo miulla pieni nasureppu selässäni, musta. :D

Pitelen täällä peukkuja kaikille jännäilijöille!! :heart: , :wave: , :heart:

Tänään on kin taas tanssitreenini!..
Ja tervetuloa Jane-70 takaisin joukkoomme, ilmoittele sitten kun menkat alkaa taas. Itselläni ollut joskus kohdussa kysta, mutta oli itsekseen lähtenyt pois, tyhjentynyt.

Noo nyt hetkoseksi muualle, syömään ym! Ja muistakaa kiltisti juoda greippimehua kaikki! :D :heart:

:heart: , :wave:

Minäkin pääsin viikonlopun jälkeen koneelle... =) Nyt on ilmeisesti ovikset olleet ja menneet...ainakin ne testitikut loppui, niin voi jo pissiäkkin rauhassa :LOL: -No se on sitten korkeamman taholla se, mitä tuleman pitää :heart: ...Vettä on satanut täällä koko päivän ja niin pimeää ollut että valot on saanut olla koko ajan päällä...no ompahan koneella ainakin "kirkasta" ;) . Laitatteko vielä tänne sen linkin, mistä saa tuon ihanan "mittarin" vai onko se osoite tuo, mikä siinä yläkulmassa on ? En ole vielä ehtinyt kokeilla...

Mutta tässä tuoreet kimput eteen päin :flower: :flower: :flower: :heart:

Ebony, linkki sinne on siinä yläkulmassa! =) ..Meillä on aika jännää tässä pinossa taas monet 20 etiäpäin päivät jo! :heart: , :flower:

Miehen tytär siis tänään arkitapaamisella täällä, leipoo kaurakeksejä tai jotain vastaavia :p

Kävi juuri tuossa kyselemässä, olenko muistanut juoda "pahaa" greippimehua? :D

*olen joka pv, vastasin yks lasi menee kummasti "kun uskoo kaikenmaailman onnentuojiin"' :heart: , :p

19 jälkeen jo lähdenkin tanssahtelemaan, jos siihen asti kirjoittelis täällä jotain;=9

Onko muita hassuja kuin mä? *aloin eilen kutomaan pienenpientä kypärälakkia*? ..Keltaista, niin sopii kummalle vaan :D

Heippa taas!

Ja nappaan yhden tuoreen plussakimpun tähän loppumatkalle mukaani!, Kiitos :flower: , :heart:

Heippati siis taas! :wave:

Yhteistyössä