Hakutulokset

1. T

Mikä on reaktiosi jos joku mies käpälöi tai ehdottelee jotain?

Miehenikin on yrittänyt tolkuttaa ja opettaa miten käyttäytyä jos joku käy käsiksi tai lääppii. Mutta mutta ... :$
  2. T

Täytyis kai mennä johonkin kurssille opettelemaan :whistle:
  3. T

Millä ihmeellä tuon saa nukkumaan..

Oletko varma ettei ole tulossa kipeäksi tms ? Onko tätä siis tapahtunut ennenkin ? Jos on tapana vetkuilla nukkumaan käymisen kanssa niin sitten tekisin niin että sanoisin lapselle että nyt äiti vie viimeisen kerran sänkyyn, laulaa yhden unilaulun ja sen jälkeen sieltä ei pois tulla. Jos...
  4. T

Minäkään en TODELLAKAAN siitä tykkää ja sitä inhoan mut en tajua miks miusta ei löydy sellasta rohkeutta että karjuisin naamapunasena lopettamaan. Toki pystyn nätisti sanomaan että "älä" mutta jos ei usko niin en tiedä miten pitkälle pystyisin menemään vai mitä tekisin.
  5. T

Voisitko viettää joulun ulkomailla?

En todellakaan ! =)
  6. T

Mitä tehdään lääkärintarkistuksessa

Eiei ... =) En vaan tiedä kelle kertoisin ku tutuille ei haluta kertoa :snotty:
  7. T

Onko 90/60 alhainen verenpaine?

Huimaa, silmiin ilmestyy mustia pilkkuja, välillä henkeä ahdistaa ( sitä en tiedä johtuuko se paineista ) :D
  8. T

Hui, minkälaisia oireita se aiheutti ?
  9. T

Meillä viralliset ultrat on np-ultra ja rakenneultra ( julkisella puolella ). Esikoista odottaessa tais olla n. 5 ultraa ( muutama ylimääräinen ) ja nyt tätä odottaessa on ollut varhaisultra ( omakustanteinen ), np-ultra, ylimääräinen lääkärikäynti->ultra, nyt tää "virallinen"...
  10. T

:D Sekin kyllä kiinnostaa et paljon pienellä on kokoa =) Huisi ku jännittää :D Ei kerrota kelleen muille kumpi on tulossa mut joskos siulle vähän sitte "raotan" salaisuutta ? :whistle: ;)
  11. T

Miun paineet oli viikko sitte 98/72. Ainoa haitta tuosta on vaan se että itseä saattaa huimata. Minulla aina, raskaana ja ei raskaana, matalat paineet. Koskaan vissiin ees 120/80 yltäny. Sektiossakin annettiin verenpainetta "ylentävää" lääkettä jo ennen ku paine mihinkään suuntaan edes liikkui...
  12. T

Valtterille toinen nimi???

Uskomatonta, sama tuli mieleen myös minulla =)
  13. T

Miten voitte oikeesti olla noin rohkeita ? Mie en osais edes kuvitella että avaria antaisin tms.
  14. T

Oon lääkärikäynnit käyny yksityisellä ku tuo tk.lääkäri ei kovin vakuuta minua tässä asiassa. Katja87 : Miulla eka oli varhaisultra, sen jälkeen kerran oon käyny tk.lääkärillä ja teki sisätutkimuksen ( kipujen takia ) sekä kerran yksityisellä samasta syystä. Nyt siis periaatteessa toinen...
  15. T

En uskalla sano/tehdä mitään. :ashamed:
  16. T

rv. 28 kieppeillä ? Ite oon huomenna menossa ja mietin että kuuluko siihen muuta kuin kohdunsuun tarkistus ? Ultra nyt ainakin ( yksityisellä käyn ) ja noi perustutkimukset, verenpaine, paino jne. on tehty jo neuvolan puolella eli ne ei siihen kuulu =)
  17. T

lueskelin muutama sivu sitten laitettuja viestejä

Kyllä ne kertakäyttösetkin tulee vaihdettua parin tunnin välein. Kuinka ekologista on pestä hirmukasa vaippoja monta kertaa päivässä ? Vai onko teillä niitä kuinka paljon ? Eikö sekin ole kallista kun kuitenkin lapsi kasvaakin eli pitäisi olla tolkuttomasti yhtä kokoa ? Anteeksi kyselyt, en...
  18. T

Onko serkun lapsi mielestäsi läheistä vai kaukaista sukua?

Me ollaan mieheni kanssa serkkuni lasten kummeja ja serkustani ja hänen miehestään tulee tämän meidän tulevan vauvan kummit :heart: Eli läheisiä =)

Yhteistyössä