Mulla raskauden loppupuolella 170/125Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:Miun paineet oli viikko sitte 98/72. Ainoa haitta tuosta on vaan se että itseä saattaa huimata. Minulla aina, raskaana ja ei raskaana, matalat paineet. Koskaan vissiin ees 120/80 yltäny. Sektiossakin annettiin verenpainetta "ylentävää" lääkettä jo ennen ku paine mihinkään suuntaan edes liikkui, varuiksi kun on niin matalalla ja siinä se tuppaa usein vielä laskemaan.
Eli ihan ok paineet =)
Neuvolan th. sanoi että paremmin jaksaa sydän kun on matalan, omaan vointiin vaan saattaa vaikuttaa ( just huimausta ).
Ja jostain muistan jonkun kätilön sanoneen että kun sai äidin korkeaa verenpainetta laskettua niin sikiö sai paremmin happea =)
Eli kai se on kaikin puolin vaan hyvä jos pysyy matalalla. Tosin jos liian alas menee niin sit en tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:Mulla raskauden loppupuolella 170/125Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:Miun paineet oli viikko sitte 98/72. Ainoa haitta tuosta on vaan se että itseä saattaa huimata. Minulla aina, raskaana ja ei raskaana, matalat paineet. Koskaan vissiin ees 120/80 yltäny. Sektiossakin annettiin verenpainetta "ylentävää" lääkettä jo ennen ku paine mihinkään suuntaan edes liikkui, varuiksi kun on niin matalalla ja siinä se tuppaa usein vielä laskemaan.
Eli ihan ok paineet =)
Neuvolan th. sanoi että paremmin jaksaa sydän kun on matalan, omaan vointiin vaan saattaa vaikuttaa ( just huimausta ).
Ja jostain muistan jonkun kätilön sanoneen että kun sai äidin korkeaa verenpainetta laskettua niin sikiö sai paremmin happea =)
Eli kai se on kaikin puolin vaan hyvä jos pysyy matalalla. Tosin jos liian alas menee niin sit en tiedä.
Huimaa, silmiin ilmestyy mustia pilkkuja, välillä henkeä ahdistaa ( sitä en tiedä johtuuko se paineista )Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Millaisia oireita tai tuntemuksia teillä on jos on alhaiset paineet?
Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:Miun paineet oli viikko sitte 98/72. Ainoa haitta tuosta on vaan se että itseä saattaa huimata. Minulla aina, raskaana ja ei raskaana, matalat paineet. Koskaan vissiin ees 120/80 yltäny. Sektiossakin annettiin verenpainetta "ylentävää" lääkettä jo ennen ku paine mihinkään suuntaan edes liikkui, varuiksi kun on niin matalalla ja siinä se tuppaa usein vielä laskemaan.
Eli ihan ok paineet =)