Mikä on reaktiosi jos joku mies käpälöi tai ehdottelee jotain?

Tuli tämä vain mieleen tuosta ällöttävimmät mieskokemukset ketjusta.

Mä kun olen baarissa osa-aikaisena töissä niin voitte kuvitella, että siinä saa kuulla ehdotuksia ja perseestä puristellaan. Ehdotuksiin suhtaudun yleensä "toisesta korvasta sisään toisesta pihalle" asenteella. Jos joku ottaa perseestä kiinni, niin äkäinen palaute tulee samantien.

Yhden kerran kun olin työpaikalla käymässä muuten vain niin yks mies otti perseestä kiinni, mä sitten potkaisin sitä miestä kevyesti takapuolelle. Rätillä on hyvä huitaista jos joku tukkii liian lähelle. Perseestä niitten pässien on helpompi ottaa kiinni, kun salaa sen tekevät, mutta tisseihin on vaikeampi päästä käsiksi.

Mutta mä en jotenkin osaa pelätä niitä miehiä vaan annan niitten kuulla kunniansa. Kaipa sitä tuossa työssä tottuu tuollaiseen käytökseen. Ja jos joku ottaisi mun perseestä kiinni kaupan kassalla, niin hyvin kipakan palautteen saisi sekin mies :whistle:

Kaikkein hauskin kuulemani ehdotus on: "Lähdetkö mun kanssa telttaan yöksi?" :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Ja yks mies kysy puoli 2 jälkeen yöllä, että lähdenkö hänen kanssaan iltakävelylle. Meinasin sanoa, että iltakävele sä ittes kotio, mutta hillittin sanaisen arkkuni :D :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:
Miten voitte oikeesti olla noin rohkeita ? Mie en osais edes kuvitella että avaria antaisin tms.
Siks koska se on raivostuttavaa jos joku rupee kosketteleen ilman lupaa. Annan opetuksen, että miettii kahdesti ennenkun seuraavan kerran käpälöi vierasta naista luvatta.

mantelisuklaa
No se vähän riippuu, että missä... Mutta yleensä tulee sellasta tekstiä, että eivät uskalla tulla ainakaan samana päivän aikana uudestaan liki. :whistle: "Väkivaltainen" en ole, joten hyvin harvoin menen lyömisen asteelle - luotan enemmän sana miekkaan... ;) Tietysti, jos oikein kunnolla otetaan kiinni tai ruvetaan kourimaan intiimipaikoista, niin sitten huitasen sujuvasti, mutta pelkästä persuksen puristelusta yleensä riittää se "pieni puhuttelu".

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Miten voitte oikeesti olla noin rohkeita ? Mie en osais edes kuvitella että avaria antaisin tms.
Siks koska se on raivostuttavaa jos joku rupee kosketteleen ilman lupaa. Annan opetuksen, että miettii kahdesti ennenkun seuraavan kerran käpälöi vierasta naista luvatta.
Minäkään en TODELLAKAAN siitä tykkää ja sitä inhoan mut en tajua miks miusta ei löydy sellasta rohkeutta että karjuisin naamapunasena lopettamaan. Toki pystyn nätisti sanomaan että "älä" mutta jos ei usko niin en tiedä miten pitkälle pystyisin menemään vai mitä tekisin.

Minäkään en TODELLAKAAN siitä tykkää ja sitä inhoan mut en tajua miks miusta ei löydy sellasta rohkeutta että karjuisin naamapunasena lopettamaan. Toki pystyn nätisti sanomaan että "älä" mutta jos ei usko niin en tiedä miten pitkälle pystyisin menemään vai mitä tekisin.
Ei sitä tarvitsekaan naama punaisena karjua vaan antaa kipakan palautteen miehelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Ei sitä tarvitsekaan naama punaisena karjua vaan antaa kipakan palautteen miehelle.
Täytyis kai mennä johonkin kurssille opettelemaan :whistle:

Tuu mun oppilaaksi joskus kun olen töissä :D :xmas:
Sovittu :D
Sitten varmaan kaikki miehet käyttäytyisi erittäin hienosti eikä saisi näytettyä sulle kuinka pitää toimia :xmas:

Tuu mun oppilaaksi joskus kun olen töissä :D :xmas:
Sovittu :D
Sitten varmaan kaikki miehet käyttäytyisi erittäin hienosti eikä saisi näytettyä sulle kuinka pitää toimia :xmas:
:D :saint:

Yhteistyössä