Hakutulokset

1. T

lueskelin muutama sivu sitten laitettuja viestejä

Miusta ei olisi kestoilemaan :ashamed: Jostain syystä en tykkää yhtään tuosta ä-pakkauksen mukana tulleesta. Jotkuu kestot on tosin kyllä ihan söpöjä, ei sillä. Tuo on vaan jotenkin kammottava :D
  2. T

Nyt mulla keittää niin täysillä että voisin jopa karjaista tuolle

Mein kolme vee tyttö vempuilee nukkumaan menossa myös. Luetaan unisatu ja peitelläään. Laulelee hetken ja kohta kuuluu "pissa". Nooooh, neiti kipittää potalle. Joskus tulee, joskus ei. Menee takas sänkyyn, laulelee ja kohta kuuluu "kakka" ja tulee taas potalle, joskus tulee joskus ei. Taas...
  3. T

vihlova päänsärky

Minulla migreeni tuntuu noin, ja nimenomaan oikealla puolella.
  4. T

Miksi miehet ovat naisia vahvempia?

Minä jopa haluan että mies on minua selkeästi suurempi, vahvempi ja voimakkaampi. Koen sen turvallisena. =)
  5. T

yöpukuprinsessa

Ihana :heart: Mein neiti sit taas ei tykkää rimpsuista ollenkaan. Kruunua käyttää sillon tällön mut tuskin prinsessa tarkotuksessa. Toisessa ketjussa jo mainitsinkin että meillä on oikea RymyPrinsessa. Tukka hapsottaa ja jos saa valita mekon tai housut niin ei edes harkitse. :D
  6. T

Mikä on IN 3- ja 5-vuotiailla tytöillä?

Meillä tykätään Poneista ja Hevosista =) Tyttö kolme vee. Legot on kova sana myös. Oisko joku prinsessa-kirja ? Vai onko enemmän "rymyprinsessoista" kyse niinku tää mein oma on. Ei mikään hienohelma :D
  7. T

Miks miua jännittää

Juu, miekii ihan innolla odotan että pääsee tuota potkiskelijaa kurkkaamaan =) Mutta joku siinä jännittää, en tiedä ... Kai sitä alitajunnassa pelkää huonoja uutisia tai jotain.

Yhteistyössä