Miks miua jännittää

huominen lääkärikäynti ? :/
Tää siis "loppuraskauden" lääkärikäynti yksityisellä. Tän jälkeen on lääkärikäynti ihan loppuraskaudesta ( sektion suunnittelu ) keskussairaalassa eli yksityiselle menen nyt viimistä kertaa.
Ja jännittää. Saan tietää lapsen sukupuolen ( jos pieni sen vaan näyttää ) mut se ei jotenkin jännitä vaan joku muu :ashamed:

Se että jotain kohdunsuulla onkin tapahtunut kun näistä kaikista kivuista kärsin tms. En tiedä ... :snotty:

Oi mikä vastaus ryöppy :D

Tulin tässä vaan miettineeksi vielä että kuinka varmana olette itse uskaltaneet pitää ultrassa kerrottua sukupuolta ?
Itse en todella siihen sataprosenttisesti luota, eli jos sanoo että poika niin en maalaa makuuhuoneen seiniä siniseksi kuitenkaan :D
Mutta oletteko esim. lakanat, turvakaukalon, vaatteet jne. uskaltaneet ostaa pojan näköisiä ( tai tytönnäköisiä ) ? =)

Mä kävin kolmessa ultrassa ja niissä kahessa viimesessä sanottiin että tyttö on. No mä sain sit hirveet määrät tytön vaatteita,mut olit kuitenki tummansiniset vaunut ja turvakaukalo. Mut ei kai niillä niin väliä ookkaan minkä väriset on :D ja tyttöhän sieltä sitten tuli :heart:

Mulle ei ole koskaan sukupuolta ultrissa kerrottu, mutta oman tunteen mukaan oon ostellut paljon sinistä ja muuta poikamaista. Noh, tällä kolmannella tytöllä on siis aika poikakuosinen vaatekaapin sisältö! :D
Mut voisin kyl kuvitella et jos ultrassa povattais jompaa kumpaa niin hamstraisin tietyn värisiä juttuja vielä enemmän! :D

Yhteistyössä