yöpukuprinsessa

• Viestiketjun aloittaja tytönjapojanmamma
  • Ensimmäinen viesti
tytönjapojanmamma
Tyttö täyttää pian 5 ja prinsessavaihe sen kun yltyy. Itselläni en muista, että tuollaista vaihetta olisi ollu. Aamupalalla yökkärit päällä ja tottakai kruunu päässä, ja sen seittemät helmet kaulassa. Ja mitä rimpsuisempi mekko, sen parempi tytölle. Äiti joskus huokailee, kun aamun eka kysymys kuuluu, "Missä mun kruunu". Ja synttärilahjatoive, tottakai prinsessa barbie. Millonkohan tää menee ohi. Tai no, olen ihan tyytyväinen, parempi prinsessa kun bratzit.

Alkuperäinen kirjoittaja tytönjapojanmamma:
Tyttö täyttää pian 5 ja prinsessavaihe sen kun yltyy. Itselläni en muista, että tuollaista vaihetta olisi ollu. Aamupalalla yökkärit päällä ja tottakai kruunu päässä, ja sen seittemät helmet kaulassa. Ja mitä rimpsuisempi mekko, sen parempi tytölle. Äiti joskus huokailee, kun aamun eka kysymys kuuluu, "Missä mun kruunu". Ja synttärilahjatoive, tottakai prinsessa barbie. Millonkohan tää menee ohi. Tai no, olen ihan tyytyväinen, parempi prinsessa kun bratzit.

Mun serkkutyttö 3v ihan samanlainen :D Joka kyläreissulla tulee ensimmäiseksi ovelle sanomaan "tuu hei kattoo mun prinsessahuonetta!" :LOL:

Ihana :heart:
Mein neiti sit taas ei tykkää rimpsuista ollenkaan. Kruunua käyttää sillon tällön mut tuskin prinsessa tarkotuksessa.
Toisessa ketjussa jo mainitsinkin että meillä on oikea RymyPrinsessa. Tukka hapsottaa ja jos saa valita mekon tai housut niin ei edes harkitse. :D

Mun likalla on taas kova heppavaihe menossa. On leikkihevosia ja poneja montaa erilaista. Hepat on niin ihania ja likka on käynyt muutaman kerran ratsastamassa. Yhden kerran ratsasti 26-vuotiaalla ponilla, se poni on ollut siellä tallilla jo silloin kun mä kävin siellä ekan kerran 12-vuotiaana :D

Yhteistyössä