Hakutulokset

1. M

***Kesämasut 2009 VOL.3***

Oujee B) 5kk-neuvolat käyty ja rokotukset saatu, kasvu vaan jatkuu SUURENmoisena eli 10500 grammaa ja 68,7 senttiä.... Voi tziisös, minkähän kokoinen tuo poika mahtaa olla ensi kesänä????? Taitaa äidin selkä pettää ennen uutta vuotta tällä tahdilla :laugh: Neuvolakorttiin oli ihanasti...
  2. M

Huomenta-päivää :wave: Isänpäivälahjasta ei mitään hajua, välillä olen kyllä ollut sitä mieltä etten hommaa mitään, kun ottaa tuo ukko aivoon |O Täällä tuntuu olevan yhdellä sun toisella ongelmia parisuhteen saralla, erittäin harmillista, :hug: ja voimia kaikille. Kellojen siirtäminen...
  3. M

Kiitos tinni! Meillä on suht.koht. samat satsit päivässä, puuroa ajattelin itsekin kohtapuoliin aloitella, 5 kuukautta tulee täyteen reilu viikon päästä :o Mihin tämä aika oikein menee???? Voihan, voihan. Pitäisi tehdä toimintasuunnitelma koskien mahdollista töihin menoa tai hoitovapaalle...
  4. M

tinni hyvä on pojalla kasvu =) sitä mun on pitänytkin kysyä sinulta, että minkä verran syötte päivän mittaan? Mä olen hiukan ihmeissäni tuon Onnin syömisten kanssa, kun kaikki suuntaa antavat ohjeetkin ovat tehty keskivertopainojen mukaan.... Ja kiinteiden myötä korvikkeen menekki on ollut...
  5. M

Ryhis ei muuta kuin tulta päin =) Minä kun niin odotin, että Onni oppii kääntymään.... En toivoessani tietänyt millainen rylläkkä siitä alkaa |O herra pyörii kuin väkkärä pitkin maita ja mantuja, pää senkun kolisee lattiaa vasten ja sitten itketään..... Noh, ryömimistä ja konttaamista...
  6. M

***Kesämasut 2009 VOL.2***

Sisu mä NIIN tiedän miltä susta tuntuu :hug: Alkaa oma pakka leviämään ihan totaalisesti! Tupakkaa kuluu täälläkin kuin parhaina päivinä konsanaan, niin kuin se mitään ratkaisisi, MUTTA tuntuu että se auttaa edes jotenkin jaksamaan tätä arkista aherrusta. Jostain tuntemattomasta syystä isännän...
  7. M

Voimia sinulle Maranooka :hug: Sairastelu on todella kurjaa varsinkin näiden pienten kanssa. Mä en osaa muuta neuvoa kuin nää perusjutut eli nenä-friida, sängynpäädyn kohottaminen ja tippoja nenään. Kostutin huoneilmaa laittamalla märkiä pyyhkeitä kuivumaan Onnin huoneeseen, muuta kun ei oikein...
  8. M

Voihan hitsin pimpula! Taitaa porkkana tehdä masuvaivoja meidän pojalle :ashamed: viime yönä oli sellaista ähinää, puhinaa ja piereskelyä. Eli jatketaan turvallisilla aineilla ja katsotaan mitä lisätään seuraavaksi. Mitkä kiinteät ovat sellaisia masuystävällisiä? Meillä menee nyt peruna, maissi...
  9. M

Päärynä on ollut meidänkin poitsun suosikki eikä ainakaan laita mahaa kovalle, päinvastoin vauhditti toimintaa. Mä sitten noudattamaan kuuliaisesti neuvolantädin ohjeita, kun hän sanoi, että jos menee koko purkki kiinteätä ruokaa ei maitoa tarvitse tarjoilla samalla. Ei ollu Onni yhtä mieltä...
  10. M

No niin, mun neuvoja ei ainakaan syömisen suhteen kannata kuunnella, tultiin just neuvolasta ja mitat ovat ruhtinaalliset 9250 grammaa ja 66,5 senttiä |O |O Onko ihme jos äiti ei jaksa kantaa enää turvakaukalossa poitsua??? :o
  11. M

Hyvää iltaa arvon Ladyt! Olenkohan minä hiukan pjönttö tai jtn? Täällä kun on käyty keskustelua nuista vellilöistä ja kiinteistä ja ennen kaikkea niistä määristä. Mulla on ollut periaatteena syöttää Onnille niin paljon kuin napa vetää, oli se sitten kiinteitä tai korviketta. Velliä olen...
  12. M

Minkälaisia nukahtamistapoja teillä on?

Suihkuiltoina alkaa iltarutiinit n.klo 19. Suihkuun, yökkärit päälle, vellit + maidot huiviin, hetki sylissä ja sitten sänkyyn. Poitsu on tottunut nukahtamaan yksin, tutti vaan suuhun ja peitonkulma hypisteltäväksi. Yleensä nukahtaa melkein heti, mutta joskus saattaa mennä tuntikin. Huomasin jo...
  13. M

Enpä taida päteä nykykriteereillä

Tuo otsikko mietityttää minua. En taida päteä nykykriteereillä??? Eli onko pätevä äiti sellainen joka imettää, käyttää kestoja, harrastaa vauvauintia-muskaria-jumpppaa ja tekee soseensa itse? Mä olen sellainen pilkuviilaaja luonnostani että jäin oikein tätä asiaa pohtimaan :laugh: En koe...
  14. M

BV: Ihan sama täällä. Vaikka tuossa yhdessä välissä olinkin sitä mieltä että ois ihan jees, mutta realiteetit on iskenyt tajuntaan ja tiedän ettei mun hermoilla menis ainakaan vielä... Ja tervetuloa uusille minunkin puolestani :wave: Meilläkin on maisteltu jo pikkasen päärynää, hyvin...
  15. M

Sisu: Onko jotain mielen päällä? Tuosta syömisestä kun kysyit, mä olen tehnyt aina sen perunavatkulin itse eli yksi pieni keitetty peruna ja siihen sotken korviketta sekaan, milloin herra syö enemmän ja milloin vähemmän.... Meillä edelleen syödään neljä kertaa päivässä, useammin ei suostu...
  16. M

Voimia sinulle Jennynen :hug: komppaan Iituskaa eli toivottavasti saisitte pian selville mikä pikkuista vaivaa. Vauvakuumeesta voihan pastilli!!! Ajattelin aina, että jos yhden lapsen saan niin olen enemmän kuin tyytyväinen, menihän tuon tekemiseen se kymmenen vuotta |O mutta, mutta jo on...
  17. M

Tinni: teillähän on hyvän kokoinen pieni mies! :D
  18. M

Hellurei ja hellät tunteet! =) Huonojen päiväunien aika taitaa olla tältä erää ohi, poitsu vetelee 3-5 tunnin päikkärit "päivällisen" jälkeen eli ruokaperräiset. Meillä alkaa siis olla tietty rytmi päivässä, 20-21 nukkumaan ja heräily tapahtuu 6-8 aikaan, aamupäivä leikitään ja käytetään...
  19. M

Sisu: No jos 3-kuukautisneuvolassa mittari värähti 7950 grammaan niin onhan siinä jo pikkuisen pötsiä mihin mättää :laugh: ja kyllä nuo määrät on nyt ponnahtaneet taas ihan uusille urille. Huvittaa kun aletaan syömään niin täytyy tehdä yksi pieni (120ml) ja yksi iso (200ml) pullo täyteen...
  20. M

Kertiksistämeillä on käytössä Liberon neloskoot. Ensimmäiset kolme kokoa olivat loistavia, mutta nää neloset ei oikein tunnu istuvan??? Pitäis piisata 14:sta kiloon saakka, mut jotenkin tuntuu jo nyt "pieniltä" tai muuten vaan huonosti istuvilta. Täytynee kokeilla jotain muuta merkkiä. Mikä...

Yhteistyössä