Sama täällä ja kaikki aamun tv2:lla näkyvät ohjelmat sopii kans ja tietokoneen näyttö on kans niin kiinnostava..Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:Meillä vahtaa pikkukakkosen ihan keskittyneenä
Toinen ehkä tyhmältä kuulostava kysymys perään, eli onks se jotain apteekista saatavaa? Minkä nimistä? Vois olla ihan hyvä meidänkin neidin käyttöön niille syöntikerroille kun ei oo velliä maidon seassa.. eli useimmille päivän aikana.Alkuperäinen kirjoittaja maare2:Se on jauhoa mitä laitetaan maidon joukkoon sakeuttamaan se paksummaksi. Eli kun maito ei ole niin nestemäistä niin pysyy mahassa paremmin...
28. pv tulee 4kk täyteen...Alkuperäinen kirjoittaja maare2:pirtsi. Se on sen nimistä kuin nutriton instant jauhetta. Meillä tosiaan pukailu vähentynyt merkittävästi.Sisu. kuinka vanha tyttö teillä olikaan kun jo syö tuommoisia määriä? Tuntuu että meidän likka syö todella vähän verrattuna joidenkin vauvojen maito ja/tai velli määriin.
Ihanaa pääsee taas vauvauimailemaan tänään :heart: . Se on kyllä tosi mukavaa ja rentouttavaa puuhaa.
Onko jotain mielen päällä? Tuosta syömisestä kun kysyit, mä olen tehnyt aina sen perunavatkulin itse eli yksi pieni keitetty peruna ja siihen sotken korviketta sekaan, milloin herra syö enemmän ja milloin vähemmän.... Meillä edelleen syödään neljä kertaa päivässä, useammin ei suostu syömään. Aamu 3 desiä maitoa, päivä peruna + 3 desiä maitoa, iltaruoka 3 desiä maitoa & illalla 2 desiä velliä + 1-2 desiä maitoa. Eli päivän saldoksi tulee 12-14 desiä. Muita kiinteitä kuin perunaa ei meillä vielä syödä, kunhan se alkaa uppoamaan niin sitten siirrytään seuraavaan.Kai meillä kaikki on ihan ok...
En mä tiedä... JOtenkin ikävystyttää tämä syksy ja talven tulo, pimeys ja kaikki. Olis mieluummin valoisaa ja lämmintä :/ Sit mielen päällä kyllä on tuo pienempi koira... alkaa vanhuus painaa ja sairastelut... :|Alkuperäinen kirjoittaja mönkiäinen:Sisu:
Onko jotain mielen päällä? Tuosta syömisestä kun kysyit, mä olen tehnyt aina sen perunavatkulin itse eli yksi pieni keitetty peruna ja siihen sotken korviketta sekaan, milloin herra syö enemmän ja milloin vähemmän.... Meillä edelleen syödään neljä kertaa päivässä, useammin ei suostu syömään. Aamu 3 desiä maitoa, päivä peruna + 3 desiä maitoa, iltaruoka 3 desiä maitoa & illalla 2 desiä velliä + 1-2 desiä maitoa. Eli päivän saldoksi tulee 12-14 desiä. Muita kiinteitä kuin perunaa ei meillä vielä syödä, kunhan se alkaa uppoamaan niin sitten siirrytään seuraavaan.Kai meillä kaikki on ihan ok...
Alkuperäinen kirjoittaja Iituska83:VOE ELÄMÄN KEVÄT TAI SYKSY!! Tein tossa äskettäin raskaustestin ja plussaa (vaikkakin hailukkaa)näytti!
Onnea minunkin puolestani! :flower: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Iituska83:VOE ELÄMÄN KEVÄT TAI SYKSY!! Tein tossa äskettäin raskaustestin ja plussaa (vaikkakin hailukkaa)näytti!
Tuo sama biisi on meillä ihan pop samoin Kuningas jumppaa. Samalla kun jäppisen jalkoja vatkaa niin suosio on taattu Meillä on ollu jo muutaman viikon joku ihme nypellysvaihe, kaikkea mitä käsiinsä saa pitää hipeltää ja nypeltää. Ei välttämättä suuhun laita, mut kaikki kankainen käy; harsot, tyynyliinat, peitonkulma, äitin paita ja rintsikan hihna.... hassu pikkumies.Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Onko teidän vauvoilla jo jotain "lempijuttua?"
Venla tykkää ihan hirveesti parista lastenlaulusta! Se hymistelee itse aina mukana, laulo mitä tahansa, mutta jos erehtyy veisaamaan "Polkupyörän lainasimme, sillä näin me ajellaan" jne.. niin sit vauva hihkuu ja potkii ihan hullunlailla :heart: Ja sitten... Meillä on jo unirätti oltava. Harso pitää olla kainalossa yöunilla. Sitä katsellaan ja puristetaan unta odotellessa :heart: En ihan välttämättä tuommosta olis halunnu, mut se kyllä tuli ihan vahingossa...