Pirtsi: Meillä poitsu nukkuu yleensä klo 21.30-8.30/9.00, eli noin 11 tuntia yöunia ja syö kerran. Päivällä nukkuu yleensä aamupäivällä tunnin, iltapäivästä 2-4 tuntia ja illalla saattaa ottaa vielä torkut jos iltapäiväunet on jäänyt lyhyeksi.
Ei ole mun mies reissuhommissa, mut siltikin lauantait aina riidelläänAlkuperäinen kirjoittaja mönkiäinen:Pirtsi meillä nukutaan 9-12 tuntia yössä ilman syöttöjä. Päivällä nukutaan yhdet kunnon 3-5 tunnin päikkärit.
Oliks sullakin mies reissuhommissa? Ajattelin vaan kun mainitsit tuon lauantain jo perinteeksi muodostuneen kevyen keskustelutuokion meillä näet keskustellaan kanssa joka lauantai kun viikot joutuu olemaan itsestään niin tulee koko viikon satsi aina kerralla.
Kiinteistä kyselisin, kun aloin tuossa männä viikolla tarjoilemaan herralle pottua niin minkä verran kiinteät ovat verottaneet teidän maitomääriä? Mä olen ihan ylihysteerinen vieläkin tuon syömisen suhteen kun jouduttiin silloin pienempänä käymään siellä sairaalassa huonon syömisen takia. Vaikka mitään syytä ei enää ole, painoa ja pituutta on enemmän kuin monella puolivuotiaana...... Mutta minkäs koira karvoilleen mahtaa???
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Onko täällä kesämasuissa enää ketään, joka täysimettäis? Kun tuntuu, että keskustelut menee vain ja ainoastaan korvikkeissa ja velleissä ja vähän jo kiinteitä sivuuttaen. Tulee vähän sellanen fiilis, ettei oo oikein mitään juteltavaa...
teillähän on hyvän kokoinen pieni mies!moi! tultiin vetämään pohjat näihin paino keskusteluihin.... konstalla oli tänään 3kk nla ja huimat mitat joitas äitikään ei oikein ymmärtänyt olivat 9250g ja 66cm kuula44 cm.