Hakutulokset

1. N

***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

äittä83: no älä.. tuo sattuu kun se venyttää tuollalailla
  2. N

Vauvamasun näkyminen

Mulle tuli ihan heti kauhee pömppömaha, ihan alusta asti. Oon (ollu) hoikka ja pitkä, että ehkä se vaikutti. Viikolla 12 näky jo ihan selvästi. Mutta nyt mun masu on suhteellisen pieni :) ja vielä ei oo tullu yhtään ainoaa raskausarpea. Niitä mäkin pelkään ja mua jännittää mihin tuon...
  3. N

***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

Mun pieni mies kääntyy :) tyttö on oikeassa kyljessä
  4. N

oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

ai niin... ja POKS! 32+0! huomenna seinäjoelle katsomaan mitä lapsukaisille kuuluu
  5. N

MasuKuski: jep.. niin tuli... kumma, ettei lääkärit sitte suoraa voi sitä B-lappua kirjoittaa, oletettavasti ne kyllä nämä asiat tietää. Mä totesin, että pitäköön senttinsä.. en jaksa tuota kirjeenvaihtoo niiden kans, Toivottavasti antavat ne rahat jollekki, joka todella niitä tarvii, eikä...
  6. N

Alkuvaiheessa olevia kaksosten odottajia?

Mulla ei oo vielä ollu yhtäkään supistusta, huolimatta raskaasta työstä ( lypsykarja tilaa yksinäni pyöritän) Tuo masun nahka vaan on välillä niin vietävän kipee, edelleen tuo pikkumies asustelee keskellä mausa ja sen venytysharjoitukset kyllä tuntuu, mutta saanpa silitellä poikani päätä :)...
  7. N

tuntuu toisaalta vähän haikeelta, että aletaan kaikki olla loppusuoralla :) Toivottavasti kaikilla menis hyvin ja kaikki sais terveen vauvelin :)
  8. N

http://kaksplus.fi/members/99332-albums316-picture15284.jpg tuossa ylemmässä muuten näkyy neiti A:kin :) pullistelemas <3
  9. N

http://kaksplus.fi/members/99332-albums316-picture15285.jpg maanantaina rv 32 :)
  10. N

http://kaksplus.fi/members/99332-albums316-picture15284.jpg ja edestä :)
  11. N

mahtaako onnistua... maanantaina 32 :)
  12. N

Mites seinäjoen hospitaali? Pääseekö sinne isovanhemmat katsomaan vauvaa? kun tässä tapauksessa isä ei oo tulossa :( isä jatko mielummin poikamiehen elämää..
  13. N

Mulla ei onneksi oikeen paljon muita kipuja oo, ku silloin kun nuo nuppuset päättää tehdä jonku isomman kääntymis liikkeen, niinku nytkin, toinen kääntää kyljessä ja toinen tuossa keskellä vatsaa, tuntuu ku nahka repeis |O mutta eipä vaan oo revenny ( vielä) eikös niiden kuperkeikkojen aika...
  14. N

tuplat76: ihanaa varmaankin päästä näkemään masu-asukit :) Oon omistani tehny tälläisen havainnon, että ovat hereillä aikalailla paljon enemmän ku ennen, tänäänkin elämä on alkanut jo 10 vaille 3 ( mikä kellon aika toi on herätä!! kysynpä vaan..) mahasta työntyy ulokkkeita ja muhkuroita...
  15. N

suska84 : :) älä mitään, asioita joita en tiennyt, että voi tapahtua :laugh: Ja se olis taas POKS! 31+0 sen napa-onnettomuuden mahdollisti todennäköisesti se, että kiskaisin vain karvahaalarit alusvaatteiden päälle, kun piti lähtee pikatarkastukselle navetalle, siinä on vähän ronskimman...
  16. N

G: millä rv:lla kaksoset syntyny?

alkaa olla pikku hiljaa lähellä, että voi oikeesti kommentoida tähän ketjuun :) maanantaina rv 31 :)
  17. N

:laugh: Mulla jä tänään napa haalareiden vetskarin väliin :laugh: se on ilmeisesti jotenkin ulkoneva :) Olisko kerran ( toivottavasti, teki pahuksen kipeää) elämässä kokemus? Täällä on ollu ihan hirvee lumimyräkkä eilisestä asti, elikkä tupapäivä..
  18. N

neuvolassa käyty, kaikki ihan ok, mutta multa on raskauskilot vissiin lähdössä nyt jo, kun paino on kääntynyt laskuun. onneksi vauvat kuitenkin kasvaa ihan asian mukaisesti.. masu vastaa kooltaan rv 36 :) hirveä flunssa on jostain syystä löytänyt mut... neiti80 ja nykeröT 30+ jotaki
  19. N

Poikittain niillä on varmaan eniten tilaa :) ja itteasias nuo potkut ei tunnu niin ikäviltä tuolla jenkkakahvois :laugh: Mulle ei oo vielä puhuttu koko synnytyksestä yhteen mitään, toki sama homma, että joka kerta on eri lääkäri kun käy polilla. Toissa kerralla tohtori oli huolissaan, kun...
  20. N

Suska84: puhut asiaa. Täällä tosiaan voi kysellä mitä hyvänsä ja aina vastaukset on asiallisia. Kun menee vaikka johonkin suomi24 keskustelupalstalle lukemaan, niin eipä siellä tee mieli mitään kysellä..

Yhteistyössä