Hakutulokset

1. N

oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

Löllötteljä: kipaisen heti huomenna hakemaan.. kaikkee on kokeiltava.. tämä on kyllä aika tuskaa.. kaikkee inhaa sitä pitää kestää saadakseen pienen ihmisen :heart:
  2. N

Alkuvaiheessa olevia kaksosten odottajia?

Mamma-mamma: mulla ainakin on tuo poika hyvin rauhallinen, se vain kääntyilee ja joskus potkiskelee,mutta tuo tyttö... :laugh: se myllertää, potkii, kutittelee.. aina menos johonkin suuntaan, nytki kaivertelee jaloilla kylkeen mahdollista hätätietä ;) Siksi se varmaan onki pienempi, kun kaikki...
  3. N

Tiijona& taavi: tsemppiä :) toivottavasti vauva vielä masussa voisi olla sitten omaa napaa, tai ei todellakaan napaa vaan... miten voi helpottaa peräpukamakipuja..?. aaaargggghh!!!! hirveetä.. jos tätä pitää kestää loppuun asti, niin kyllä menee tuskalliseksi |O Taaperran ku ankka koska...
  4. N

Millie73: toivottavasti kaikki menee hyvin :) Onnea! Minäpä piipahdin taas polilla, tänään on siis rv 30+0! Olihan vauvat vähäsen kasvaneet, 1350g ja 1550g :) niin pieniä vielä :heart: että mahtuvat poikittain mun vatsaan, ovat poski poskea vasten :laugh: Kai ne sipisee jotain sisaruksien...
  5. N

PoKs! 30+0! polillä käyty ja olihan ne mötiäiset vähän kasvaneet 2 viikossa, toisen paino-arvio oli 1350g ja toisen 1550g. ja kunnossa ollaan edelleen kaikki 3. Vauvat on laitta nu poikittais parkkiin, köllivät mukavasti poski poskea vasten :heart: Jopa niin somasti, että lääkärillä meinas...
  6. N

Moikka kaikille! Mua on alkanu pelottaa/jännittää loppua kohti ihan kaikki.. :attn: kun on niin vähän kokemusta vauvoista ja nyt niitä on kohta 2. Tää on kuitenkin niin helppoa, kun ne on vielä vatsassa, voit lukea kirjasta mitä tapahtuu :laugh: Miten sitä oikeesti tulee selviämään kaikesta...
  7. N

pukeutumisongelmia.... :laugh: :laugh: eilen hajos työtoppatakista vetoketju, kun yritin lähteä hiehoja ruokkimaan :laugh: täytyy etsiä isompia takkeja.. Toppishaalareina käytän miehen haalareita,lahkeet vähä raahaa maata, mutta vatsa mahtuu hyvin :laugh:
  8. N

LA212: onnea!! ja Eevuliini87: tervetuloa joukkoon :) tää on aika hiljainen ryhmä, mutta yritetään jotain keskustelua pitää yllä :)
  9. N

Heh.. Mulle on jostain syystä valjennut, että jos oikein hassusti/huonosti käy, niin näähän voi syntyä jo ens kuulla :eek: Mulle on tullu sellainen olo, etten mä oo viä valmis!! iik... joten lapset ystävällisesti pysyköön masussa huhtikuulle :) Vauvakirjat ostin kummallekki erilaiset...

Yhteistyössä