Papayalle onnittelut kihloista! :flower: Niistä on aina ihana kuulla. Yks kaverikin meni justiinsa kihloihin, taitaa tuttavapiirissä alkaa kohta häitten järkkäily useammallakin taholla.
Turvotuksesta oli ollu puhetta... Ainakin itsellä on joinaki iltoina ollu enemmänki jaloissa. En nyt mitenkään erityisen huolestunu oo ollu, välillä taas kuitenkin häviää. Myös kaikista housujen ja leggissien saumoista tulee sukkien lisäks kivat jäljet. Pistän ton kuitenki ihan normaalin raskausoireen piikkiin. Joillakihan ne jalat turpoaa ihan muodottomiks.
Vauva-unista... Itse niitä nähnyt jo jonkin aikaa. Mutta nyt mieskin oli nähnyt jonkinlaista vauvaunta, missä sitä oltiin tentattu kovin vauvoista. Oli kuulemma ollu ahdistava.
Meillä
nukutaan ekaks laatikossa, ja kunhan ehditään totutella vauvaan, hommataan sitte pinnasänky myöhemmin. Ei ole järin suuri kämppä, niin en halua tänne yhtään ylimäärästä kamaa, joka sitte seisoo käyttämättömänä useita kuukausia. Pitäis vaan vielä verhoilla se laatikko.
Onko teistä joku kokeillu synnytyksen yhteydessä
tens-laitetta? Törmäsin siihen taas kerran, ja mietin, että pitäiskö vuokrata tai ostaa, jos siitä ois vaikka apua.
Synnytyksen jälkeisestä elämästä... Ootteko onnistunu jotenki rauhottaa
ensimmäiset viikot vauvan kanssa tutustumiseen, etenki esikoisen kanssa? Vai onko koko suku tunkenu kylään kattomaan vauvaa? Hyvä miettiä tämmösiä, kun se synnytyskin on vielä välissä tulossa, mutta askarruttaa silti mieltä...
(.) Neuvola oli taas eilen. Mä oon suorastaan ihastunu nykyseen neuvolatätiin, se on niin symppis ja mukava. Tulee aina hyvälle mielelle, ku käy neuvolassa, vaikka käytäis läpi hankampiaki asioita. Edellisen kanssa tulin yleensä pois kyynelten kanssa. Mutta tää uusi on aivan ihana! :heart:
felina 34+0