Täällä on nyt sairaalakassi pesukamppeita lukuunottamatta pakattu ja mansikkapirtelöä (taas) vetäen valmistaudun tällä hetkellä huomiseen. Yllättävän rauhallisesti oon kyennyt suhtautumaan huomiseen. Haikea olo mulla kyllä on, kun raskaus loppuu (ihan niinku tää raskaus olis mulla ollut muka yhtä juhlaa).
Eilenki tuli itku frendejä katsellessa eli pinnassa on tunteet!
Mut nyt vaan sit eniten toivoisin, että meidän murunen olis tällä mun "dieetillä" kasvanut ees hyvin lähelle sitä 2kg ja mieluiten toki ylikin. Ja tietenki eniten toivon sitä, että huomenna tai viimeistään ylihuomenna muru parkaisee komeasti tullessaan ulos tuolta yksiöstään ja olis oikeinkin hyvävointinen:heart:
Jospa kaikki menis hyvin.
Hyvää vointia kaikille ja ihania + vähävaivaisia hetkiä masunkasvatuksessa:heart:
Tulen sit seuraavan kerran toivottavasti terveen poikavauvan äitinä kertoilemaan kuulumisia:heart:
Tiijona & Taavi 35+2
Eilenki tuli itku frendejä katsellessa eli pinnassa on tunteet!
Mut nyt vaan sit eniten toivoisin, että meidän murunen olis tällä mun "dieetillä" kasvanut ees hyvin lähelle sitä 2kg ja mieluiten toki ylikin. Ja tietenki eniten toivon sitä, että huomenna tai viimeistään ylihuomenna muru parkaisee komeasti tullessaan ulos tuolta yksiöstään ja olis oikeinkin hyvävointinen:heart:
Jospa kaikki menis hyvin.
Hyvää vointia kaikille ja ihania + vähävaivaisia hetkiä masunkasvatuksessa:heart:
Tulen sit seuraavan kerran toivottavasti terveen poikavauvan äitinä kertoilemaan kuulumisia:heart:
Tiijona & Taavi 35+2