Hakutulokset

1. S

***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

Onnea vauvoista taasen!!! :heart: Huoh.. täällä ollaan.. Välillä on niin hyvä olla että.. sit taas yhtä äkkiä saattaa liitoskivut hyökätä päälle. Tänä aamuna aivan JÄRKYTTÄVÄ turvotus. Ihan siis mieletön!! :o KiaralA: mä nyt tuudittaudun siihen että vauva valmistautuu synnytykseen et...
  2. S

Onnea vauvoista!! Pikainen merkkaus vain että yhdes koos ollaan. Mua vaan alkoi nyt vaivata tuo vuoto tai tuhru mikä aiheutu siitä lääkärireissusta :/ Eikö Sanniskin pähkäillyt jotain vastaavaa?? Lieviä suppareita on pitkin päivää. Ja tuntuu koko ajan siltä kuin alkaisi kuukautiset...
  3. S

Sannis: tsemppiä huomiselle! ei ne sua enää kotiin pistä! :) No mä kävin siellä vastaanotossa. Vastassa oli todella inhotava kätilö! :( Just tyyli oli se että mitä sä nyt tänne juokset. Ja sanokin suoraan että no eipä me voida sille mitään jos vauva ei liiku!! :o :o no käy nyt kuitenki...
  4. S

Vauvaonnittelut heti näin alkuun ettei unohdu!!!!! :) ja mulishille tsemppiä koitokseen! Tänään vähän parempi päivä liitoskipujen suhteen. välillä sellaisia nipistäviä suppareita ja polttelua selässä mutta eipä ne tuosta kovene. Olen nyt joutunut tekemään tosissani tuota liikelaskentaa...
  5. S

Ja lisää vauvoja!! Onnea!!! Pörri: minullakin saattaa olla niin että ensin on hirveät kivut ja sitten joku päivä ettei mitään liitoskipuihin viittaavaakaan! Sitten tuntuu että on elämänsä kunnossa ja menee ja tekee asioita niin uups.. taas on kohta kipee!!! |O :headwall:
  6. S

Täällä on kyllä pino hiljentynyt.. :wave: Mulla oli vähän samoja ajatuksia kuin Pörrillä että jos sitä pihalle lähtis. Sais aivotkin happea. Mutta en tiä uskallanko jos sitten on taas yö niin kipee. Ja nimenomaan nuo liitoskivut. Suppareita voisin ottaakin vastaan. jennnholle onnea!!!
  7. S

Miten teillä joko? puhelut ?? :D :D meillä ne näköjään tulevat miehelle ja kysyjänä sen työkaverit! :D odotusta... odotusta.... odotusta.... huoh... :|
  8. S

** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

Kiitos Nemu! :heart: :) On se vaan ihana tunne kun tietää että joku pystyy samaistumaan omaan olotilaan. Tuo Nemu kirjoittamasi on juuri kuin minu tekstiäni. Kyljen kääntämnen oli mahdotonta!! :'( Tää odottaminen tuntuu vaan niin pitkältä kun ei mitään kykene tekemään kivuilta...
  9. S

En muista olenko onnitellut uusia vauvoja!! Onnea!!! Tänne voisin haluta niitä suppareita... :wave: Viime yö oli todella hankala liitoskipujen kanssa. Tähän mennessä pahimmat liitoskivut ikinä!! :'( Vhän on helpottanut päivää myöten mutta vieläkin sattuu. Välillä supistaa mut ei...
  10. S

Onnea vauvoista taasen!! :) mä en pysy enää kärryillä olenko onnitellut vai en.. :D Itsellä ei muutosta. Nyt on supistelutkin laantuneet todella vähäisiksi. |O Liitoskivut olivat viimeyönä pahimmat mitä koskaan :'( olin todella kipee.. ja ne jatkui aamullakin. nyt on hieman...
  11. S

Ilmoittelen vain itseni listoille yhdes koos olevaksi :) Joku muukin oli huolissaan vauvan vähäisistä liikkeistä.. sama täällä.. milloinkahan sitä tarvis huolestua?? :(
  12. S

just olin ehdottamassa kerhoa mut olittekin ollut nopeampia :) Ja mitä helkattia tulla tänne puolen lukemaan kirjoituksia jos ne ahdistaa??? pysykööt vain tuolla harmaiden puolella! eikö tuonkin aloittaja ollut harmaa????? Täällä samaa valitusta ilmassa.. että vauva-10 et todellakaan ole...
  13. S

Onnea vauvoista!!! Tänne on iskenyt joku ihme masennus.. :( kai se tekee tää ku kipee on koko ajan eikä jaksais sitten mitään. Ja kivut ei edistä tätä tilannetta yhtään. On siis muuten vain kipee.. :/ tekisi mieli vain maata peiton alla tekemättä yhtään mitään. Olen yrittänyt ulkoilla...
  14. S

Onnea Tanjuska! Täällä vain poksutaan 38. Yö oli taas sieltä.. ja syvältä.. 10 minsan välein supisteli lähes koko yön mutta aamu kun valkeni niin tzup.. kaikki poissa!! :headwall: mikään ei niin ärsytä kuin tuo että viikkokausia pitää olla kipee eikä mitään tapahdu!!! :xmas: mut ei...
  15. S

pippur1: kotikaljaa.. tai mä join viimeksi perhekaljaa. Sillä pitäs nostaa maidon tuotantoa :) tai yleensäkin vissiin niinku mallas nostattaa maitoa. Onnea taas vauvoista!!!! Täällä ei mitään uutta. Neuvolassa paino -100g :D jee!! :headwall: paineet vähän koholla ja turvotus...
  16. S

iiris: täällä ollaan.. :/ seurana aivan järkyttävä päänsärky eikä särkylääke auta. :( Tinzus: päteisköhän nuo sun vinkit synnytyksen käynnistymiseen? :D nyt kun kerran olen muutenkin kipeä koko ajan niin pitäsköhän mun lähteä sitten kävelylle ilman puhelinta tuonne pimeille pyöräteille ja...
  17. S

Fiona: kyllähän minä olisinki voinut olla valmista kauraa levähtää mut tuo kuopus oli asiasta erimieltä! :D Joo eihän tässä enää hirveen kauaa aikaa olis.. Esikko meni viikon yli la:n mut toiset syntyneet viikkoa ennen. Jousuin soittelemaanki tästä olosta tuonne äitipolille.. Tuli niin...
  18. S

Tää oli just kuin minun kirjoittamani!! Ja vielä Prismassa repesin minäkin miehelle samasta asiasta! :D Omasta mielestäni mahani ei ole edes mikään jättivaltava mut kaikki tuo 15kg on tullut juuri tuohon masuun. Jalat ovat yhtä ohuet kuin ennenkin niin kai mä näytän sit jotenkin koomiselta...
  19. S

Mini: oikeesti?? Maksaako joku kunta?? Minä olen joutunut aina ihan itse maksaa koko lystin! :| Olipa hyvä kun korjasit asian. Minä olen aivan ajatellut että itse pitää maksaa kaikilla.
  20. S

ikuisuus: ihan itse maksetaan sairaalalasku.. :| väsyttää.. huono yö eilisen kipeän päivän päätteeksi. Suppareita tuli yölläkin ja niihin piti herätä vähän väliä enkä sitten puoli neljän jälkeen saanut unta yli kahteen tuntiin.. ja seitsemältä herätys.. :/ Nyt on supistukset jossakin...

Yhteistyössä