Hakutulokset

1. S

***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

Nyt tarvitsee virtaa tämä ihminen!!!! |O |O Eilisen kipuilupäivän jälkeen yö oli myös huono! Heräsin useean otteeseen yöllä supistuksiin ja puoli neljän aikaan kun heräsin niin en saanut enää unta.. yli kaks tuntia siinä pyörin ja herätys oikin sit seitsemältä!!! |O Nyt ei enää...
  2. S

Pauliina: Just tuollasia noi mun kestosupparit on! Välillä ihan alkaa ärsyttää kun vatsa kovana koko ajan. Minullekkin on muuten sanottu että mun kohtu on supisteluherkkä. Viimeksi sairaalassa lääkäri totesi tuon kun tutkittiin mua kun oli niitä ennen aikaisia suppareita. Kutinaa on...
  3. S

Zebraz: kiitti vastauksesta. Toivottavasti nuo on jotain asiaan kuuluvaa.. Mulla on vain jäänyt päähän että aivan kuin olisin joskus lukenut jostakin että ne voisivat olla vaarallisiakin.. Tai merkitä että jotain on pielessä.. :/
  4. S

onko teillä muilla ollut tuollasia "kestosupistuksia"? Tuntuu välillä että maha on koko ajan silleen kova ja pinkee. Vaikea olla oikeastaan mitenkään päin. Mutta noi ei tee kipeetä. Vain kiristää mahaa. Ja nyt on tänään tulllut hirvee kutina masuun!! menkkajomotusta on myös ollut sekä mahassa...
  5. S

** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

suzyco: kunpa täälläkin olis noin :) olo alkaa olla tukala. Yksi vanhempi setä sanoi että vauva syntyy 13.1. silloinhan mulla olisi tasan 38 :) onko teillä kenelläkään ollut tuollasia "kestosupistuksia"? Tuntuu välillä että maha on koko ajan silleen kova ja pinkee. Vaikea olla...
  6. S

** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

Paljon onnea mervi-elinalle!!! Vaippoina meillä on ollut esikolta pampersia mut muilta liberoa. nuorimmaiselle ei sopinut pampers ollenkaan!! Pylly meni ihan punaiseksi ja se pampers tarttui aina ihoon kiinni. samoja ongelmia ei ollut liberon kanssa. Mutta mun mielestä tuo vaippa asia on...
  7. S

Yhdes koos ollaan.. välillä napakoita supistuksia mut eipä juuri muuta.. :headwall: Ihan turha minulla on yrittää mitään konsteja käynnistämiseen.. Mut on tää kyllä melko pirullista että eka meinaa tulla ulos ennen aikojaan ja sitten jumittaa tuonne sisään kun sais tulla ulos!! :D...
  8. S

Minäkin tahtoisin tietää mikä tuolla alakerrassa on tilanne!!!! :headwall: |O |O onko tästä kipuilusta ollut mitään hyötyä!! |O
  9. S

Pörri :hug: :hug: voi sua.. Täällä on kyllä vähän samat fiilikset. Ketuttaa olla ns. turhaan kipiä!!! |O Just tuossa siivoilin ja nyt ei sitte enää pääse ylös tästä soffalta!! |O Sanoin miehelle että no on teillä perkule ainaki puhdas koti lasten kans jos tästä ite joutuu...
  10. S

Iiris: ei minulla ole kertaakaan tehnyt kumpaakaan.. :x

Yhteistyössä