Hakutulokset

1. S

***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

Täällä myös eilisen kipuilun ja pahanolon jälkeen ei mitään.. :xmas: Yön sain nukuttua suht hyvin. ei edes vessassa tarvinnut käydä. Tänään aamulla vain turvotus iski päällensä aivan älyttömänä!! :o Sormet ovat kuin hk:n siniset ja jalat hirveät tukit!! Jalkapohjat ovat myös niin...
  2. S

Onnea Tica ja Lily!!! Miks mua etoo koko ajan?? Päivällä tuli yhtä äkkiä sellainen tosi huono olo ja heikotti. Aivan kuin ei olisi syöny ja verensokerit tippuneet. Vaikkakin olin syönyt ihan normaalisti. Nyt söin päivällistä tuossa ja ihan pikku pikku annoksen niin nyt on taas niiiiiiiin...
  3. S

** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

Malinda: minulla myös kymmenen vuotta vanhat kiesit käytössä.. :/ mutta niissä kuosi on ihan ok joten sen puoleen ihan hyvä. Mutta olishan se mukava satsata uusiin mutta niinkuin sanoin ei mitään järkeä. Ja tuosta liikunnasta: mä en sitä ole pystynyt harrastamaan niin se on vain pakko...
  4. S

Ai niin.. Eniellä todella suloiset pikkuiset!!! Voi että itselläkin tekis mieli saada jo syliin pirpana.. Kaneli: juuri kuin minun suustani toi sun viesti..koko ajan supistaa ja välillä kipeestikkin mutta valmista ei tule!!! :headwall: Mä en vain tiedä mikä tuolla alapäässä on...
  5. S

Kirpakkaa pakkashuomenta! :) mittari näyttää vain -31 Onnea uusista vauvoista!! Minäkään en pysy ollenkaan kärryillä kuka oli jo synnyttänyt niin kaikille tasapuolisesti!! :) Sannis: mullakin on ollut nyt rinnat kipeenä.. vähän kuin silloin alkuraskaudessa. Todella kosketusarat...
  6. S

*reps ja kops* :laugh: :laugh: :laugh: Voi että sain hyvät naurut!!! Kyllähän siinä alapään siistimisessä on omat haasteensa tän masun kans :D
  7. S

Ikuisuus: minäkin kyllä tykästyin noihin bravadoihin! Tukee todella hyvin raskaita rintoja ja ne pääällä voi kyllä nukkua. Tänään pistin taas uutta tilausta menemään tonne englantiin.. :) JA noista vaunuista.. huoh.. mä itse kans haaveilen uusista vaunuista mutta eipä ole mitään mieltä mennä...
  8. S

Iiris: eipä mitään. hyvä jos oli apua. ton mittapuun mukaan ajattelin nyt laittaa tilausta menemään.. Ja sero tuossa kertoikin tilauksesta. Mulla sama homma että visalla maksan ja viimeksi olin todella tyytyväinen toimitukseen. Todella nopeaa toimintaa. Katsoiko muuten kukaan sitä hotmilk...
  9. S

iiris ja mude: löysin tällaisen sivun... http://www.martat.fi/keskustelu/keskustelunurkka/?x33061=245360 toivottavasti tuo linki toimii.. ajattelin itse nyt laittaa uuden tilauksen menemään :)
  10. S

Onnea vauvoista!! Noista alushousuista.. Olen käyttänyt aina sairaalan alkkareita ja vaatteita. Ja juurikin tuon takia että saa olla huoleti ohivuodoista jne. Nehän verkkohousut on kaikkea muuta kuin ihanat mutta mitä sitten?? Käytännölliset.. En aio nytkään ottaa omia alusvaatteita muuta...
  11. S

nimbe: laitoin yksäriä sulle :) Tännne ei kummempia.. kävely sattuu ja tuntuu että pissattaa aina ja koko ajan kun liikkuu!! |O Synnytys ei oikeastaan pelota vaan jännittää.. Ja se että mistä tiedän että on oikea aika lähteä kun minulla on aika nopeeta toimintaa ollut. :) silloin kun...
  12. S

Dvellylle kiitoset uudesta pinosta! Kiva että jaksat päivitellä! Nimbe: tuo on just niin tuota!!! |O Itselläkin jätettiin aikoinaan tutkimatta niin nyt on sellaset ongelmat selässä ettei niitä voi enää korjata ja kivut pahenee.. :/ Minäkin katoin osan tuosta dokkarista. Ja kyllä...
  13. S

Noi kaks viimeistä mä allekirjoitan. :D :D Meilläkin tänään käytiin tiukkaan sävyyn keskusteluja.. :/ Mut ei onneksi mitään pahempaa AI niin.. nimenhuutoonhan mä tulin ilmoittautumaan. Yhdes koos ollaan vielä. Kovasti taas supistelee välillä ja nyt toi ipana poraa itseään niin alas...
  14. S

***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

Kaneli voi kääk!! Sinäkö tästä nyt ekana lähdet!! :D tsemppiä matkaan!! Itse tein lumityöt, vähän siivoilin ja nyt saunoin.. hmm.. supparit hiipui!!!!! |O |O Eihän sen näin pitänyt mennä!! Nyt sitte isäntä vielä kellistää :p Jos se ei auta niin sitten luovutan suosiolla...
  15. S

iiris: täällä ei ehdi tulla mökkihöperöksi kun penskat juoksee ympäri taloa ja yrittää pysyä mukana missä ne raketit ammutaan! :D :D täällä on jo täys pauke päällä!
  16. S

** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

Oikein hyvää uutta vuotta teille mammat!!! Täälä supistaa välillä jo kovastikin ja vatsa on tyhjentynyt tasaiseen tahtiin.. :xmas: mut enpä oikein jaksa uskoa että ihan vielä lähtö tulisi :) Samariini 36+2
  17. S

Onnea Pippur1!!!!! :heart: Oliko muita vauvautuneita?? :ashamed: Uusi vuosi otetaan vastaan ihan kotona ja perinteisin eväin. :) Ja sanoiko joku että kuohari antaisi potkua lähtöön?? :p hmm.. pistetäänpäs mieleen!! :) Tänän on kylllä supistellut kipeästikkin taas...
  18. S

Olipas lukemista! huh! :) mut hyvä vaan! Onnea uusista vauvoista!!! :heart: :heart: en uskalla eritellä ketään ettei kukaan jää pois laskuista! Ja synttärisankareita oli äitejäkin.. Onnea!! Hipkukka tsemppiä vauvan hoitoon! ihana kun tyttö pääsee kotiin! Väpälle ja...
  19. S

** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

Eemelille oikein paljon onnea!!! En ole päässyt paljon kirjoittelemaan kun olen ollut niin kippeenä jouluvalmistelujen jälkeen. Mutta tulin toivottelemaan oikein hyvää joulua Teille ihanille masunkasvattelijoille!! Samarini ja O 35+1
  20. S

Väpä :hug: argh!!! |O kuulostaapa ikävältä anopilta!! ei muuta ku sanot vaan suoraan! On kuulkaa jotenkin helpottavaa kuulla että muillakin on vaikeita sukulaisia :D Että voin hyvin samaistua tilanteisiinne kun oma suku on mitä on! Hipkukka sanoikin viisaasti että ottaa...

Yhteistyössä