Nursingbran liiveistä: Eli 32 = 70cm, 34=75cm, 36=80cm jne. En tiedä oliko siellä marttojen sivuilla nuo jo kerrottu. Eli 32D on 70D.. Näin mä olen asian ymmärtänyt.
Mä maksoin sieltä Visan kautta, jotenkin meni pankkivahvistuksena, siis nettitunnuksilla vahvistin vielä tilauksen ja sitten olikin n. viikon päästä paketti postissa.
Oon siis tilannut 2x Bravadon Seamless koko S, 1x koko M ja vielä sen Bravadon imetystopin. Kaikki on sujunut loistavasti. Tilasin yhdet punertavat liivit, tuli s.postiin sieltä viestiä että heillä ei ole sitä väriä, haluanko perua tilauksen vai käykö joku muu väri. Hienolla englannilla vastasin että voin ottaa 2x mustat
Mutta en voi kun kehua tuota nettikauppaa! Tai kai mä oon sen täällä jo tehnytkin
Mulla olis perjantaina se viikon 36 käynti, kaveri käy samalla lääkärillä, eikä sille ole ainakaan puhuttu kertaakaan vauvan koosta mitään. Mutta toisaalta, kyllähän sitten varmaan lääkäri sitä kokeilee ja tutkii jos paikat on sellaiset että tuntuu ettei sieltä kovin iso mahtuisi.
Mut jos ei tästä perseestä mahdu, niin koko teini-ikä on mennyt pieleen. Jos oon turhaan joutunut kärsimään siitä et lantio on "leveä".. paras olla sisältäkin ihan yhtä leveä kun ulkoa :kieh: