Onnea
pippur1lle!
uusivuosiG Otin juuri yhden Herra Hakkaraisen banaanilimonaadin tulevan uuden vuoden kunniaksi!
Ja myöhemmälle on luvassa alkoholiton olut... Herkutellaan sipseillä, patongilla, aiotaan paistaa makkaraa ulkosalla ja ammutaan muutama paukku. Tai ainakin mies ampuu... ja me esikoisen kanssa katsotaan ikkunasta, jos tuo pauke pelottaa.
(.) Neuvolassa eilen käyty.... kaikki ihan normaalisti. sf-mitta oli kasvanu viikossa 2 cm, nyt 35 cm. Vauva kuulemma pyllötti mittaushetkellä sillä tavalla, että kasvatti tuota mittaa. Eilen vauva tunki itseään selvästi ulos masusta, muttei vielä päässyt! Tänään onkin alavatsa ja alapää ollu aika hellinä...
Täällä alkaa nyt
tyynyllä heijailut....mitenhän sitä oikein pitäis heijailla... pyllystä yläruumiiseen asti vai?
Ihanaa, poikakin alkaa paranemaan vesirokosta ja sain jo nukkua melkein koko yön viimeyönä. Toissayönä meillä oli herätysvuorot ja vuorotellen sitten nukutettin poikaa kun se heräili kovassa kuumeessa. Olenkin nyt keräillyt voimia nukkumalla päiväunia!!! Mulla onnistuu päiväunien nukkuminen vasta sitten, kun olen toooosi väsynyt!
Täälläkin mietitään keinoja millä saisi estettyä totaalisen
mammautumisen ja
mökkihöperyyden... Viimeksi halusin käydä yksin kauppakeskuksessa, että saisin hetken hengähtää! Lisäksi kerran viikossa vietin illan jääkiekkoharrastukseni parissa. Nyt ois tarkotus jatkaa taas kiekkoilua heti kun vointi antaa periksi... lisäksi mulla ois tankotanssikurssilla muutama kymppi sisässä.
Nyt vaan tuo itsesnä ehostaminen on vähän repsahtanu... tulee oltua niin paljon kotona ja esikoisen kanssa kun lähtee liikenteeseen, pitää hänet eka syöttää, juottaa pukea ja pakata. Sen jälkeen hyvä jos kerkeää itse takin heittää niskaan!
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!