Hakutulokset

1. M

»»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

Laylahille ja Zeenalle onnittelut masuasukista! :) Piiulille onnea vauvelista! Lilja tullaan _ehkä_ puistoilemaan teillepäin ensi tiistaina, kun puistossa on kuulemma joku laskiaisrieha. Jos vaan on sopivasti alle -10 pakkasta. Muussa tapauksessa taas siirtyy... Nyt en ehdi muuta...
  2. M

*Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Helmikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

Joo paapelo pähkinät kehiin niin ihme jos ei ala puntarin lukemat nousemaan! Nimim. rakastaa pähkinöitä ja lihoo pelkästä niiden näkemisestä.... Eli täällä myös yksi, joka ei tosiaankaan kärsi ylilaihuudesta ja söisi karkkia, jäätelöä, keksejä ym. vaikka 24/7.... :ashamed: Ei tosiaankaan...
  3. M

*Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Helmikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

Huh, oon vasta sivulla viisi, vielä olis neljä sivua lukematta... Mutta mutta rytmistä olitte jutelleet ainakin ja meillä se olis varmaan vähän erilainen, jos tää olis eka lapsi, mutta kun on toi esikoinen niin yritän vähän sen rytmiin laittaa päikkäreitä ym. (että sais edes hetken omaa...
  4. M

Pikaisesti neuvolakuulumisia (luen jutut vähän myöhemmin) *4,5kk.......................6640g&64,5cm Saatiin vika annos rotarokotetta. Muuten ei mitään ihmeellistä.
  5. M

hemari joo mulla oli pahoinvointia viikosta 4 alkaen. En todellakaan kyllä heti uskonut että olisin raskaana, kun oltiin vasta aloitettu yrittäminen (juurikin 4 viikkoa aiemmin) ja ne menkat ei olleet alkaneet. Tosin olishan mun pitäny uskoa, koska esikoinen tärppäsi myös samantien, kun alettiin...
  6. M

:wave: Jospa mäkin jotain raapustaisin pitkästä aikaa. Menkoista joku kyseli ja mulla on kai ollu nyt yhdet. Olivat niin niukat ettei oikein voi menkoiksi kutsua, mutta kuitenkin. Esikoisen jälkeen mulla ei ehtiny menkkoja tullakaan ennen kuin tulin uudelleen raskaaksi (esikoinen oli silloin...
  7. M

Maville halaus! Mullehan tuli ekassa synnytyksessä ihan reilusti noita repeämiä ja joitakin myös tässä tokassa synnytyksessä, mutta hyvin on toivuttu silti. Mutta joo perätilasta ei ole kokemuksia, että tsemppiä sulle!
  8. M

Lilja joo voin tulla laittamaan viestin tänne kunhan saadaan aikaiseksi tulla sinne teidän puistoon vierailemaan. En osaa sanoa vielä milloin, mutta toivottavasti vielä tässä kuussa! Kunhan on pakkasta alle- 5 eikä sada lunta... mut joo meen huhtikuussa töihin et ainakin ennen sitä :D
  9. M

*Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

Joo Hanikka ne Rainbowt on ihan kamalia liivinsuojia ku jää kiinni ja on muutenkin ihme "möykkyjä". Testaa Natusania, jos haluat kokeilla hyviä kertakäyttöisiä. Siis mulla ainakin toimii ne.
  10. M

*Lokakuun '09 Mahapyöriäisistä Vauvautuneet Tammikuussa 2010* (Tarkastakaa tietonne!!!)

Itun emo mä meen näillä näkymin töihin huhtikuussa. Miehen on tarkoitus jäädä kotiin puoleksi vuodeksi. Saatan kyllä sen jälkeen jäädä vielä hoitovapaalle, kattoo nyt. Tai sit alan tekemään nelipäiväistä viikkoa. Ehkä vähän on jo haikea olo, mutta esikoinen jäi myös 6kk ikäisenä isin kanssa...
  11. M

Hope tilasin ne yhdeltä tutultani, mutta niitä myydään ainakin noissa seksivälinekaupoissa ja netissä esim. http://www.kaalimato.com/catalog/GEISHAKUULAT+&+PALLOT_c_126.html
  12. M

Kaikille liberoimmeisille muuten vinkiksi www.libero.palkitsee.fi
  13. M

Huomenta! hemari mun miehelle tuli ihan samat oireet ja samalla lailla ku sulle tosta possurokotteesta. Mulle ei ihme kyllä tullu mitään, ei edes käsi kipeeksi. Missah joo meidän tyttö on kattonu telkkua jo mooonta viikkoa...pääasia että viihtyy :whistle: Esikoinen katteli myös tässä...
  14. M

Tiila veit sanat suustani. Meidän yöt on nykyään ihan hurlumhei. Vauva syö edelleen kaksi kertaa, joka kyllä on mulle ihan ok, jos vaan pitäytyy tuossa kahdessa. Mutta esikoinen tuli viimekin yönä varmaan viis kertaa pois huoneestaan! Mä vannoin jo yöllä, että nyt se palaa pinnikseen nukkumaan...
  15. M

Hui hai! Nopeesti vaan meidän neuvolakuulumiset. 3kk.....................5940g&63cm Neiti sai toisen annoksen Rotateqiä ja sen ekan rokotteen ja äiti ja isi possurokotteet. Palaan paremmalla ajalla!
  16. M

sh juu kyllä sutkin muistetaan :) Voimia jaksamiseen! Meillä on myös tuo tukiverkosto olematon mitä nyt mummilassa ollaan välillä viikko ja mummi käy joskus täällä, mutta mitään lapsenvahtia ei ole tuosta vaan yhdeksi illaksi, yöksi tms. Välillä se harmittaa kovasti.
  17. M

Joo tosiaan hampaita voi tulla milloin vaan. Meillä tuli esikoiselle eka hammas vasta 9,5kk iässä. Joku mulle sanoi, että tulee usein vähän samaan tapaan kuin jommalle kummalle vanhemmista on tullut. Meille tuli molemmille n. 8kk iässä. Ja tosi kivuttomasti on tähän asti tulleet kaikki...
  18. M

Meilläkin on noita paapelon mainitsimia tissiraivareita ja johtuu yleensä tosiaan siitä, että tyttö on nälkäinen ja tissin saanti viivästyy syystä tai toisesta ja hermostuu niin ettei pysty sitten syömään. Toinen mitä oon huomannu on se, että tyttö on heränny jostain syystä kesken unien enkä oo...
  19. M

:wave: Piti tulla sanomaan, että meillä oli tänään ekat onnistuneet päikkärit sisällä omassa sängyssä. Nukkui 1h45min! Kirjasin huvikseni ylös meidän päivän tänään ja kyllä se aika repaleinen on ennen ja jälkeen noiden unien. Mutta ehkäpä tämä on edistystä kuitenkin. paapelo on aivan oikeassa...
  20. M

Hyvinhän täällä näyttää jo monilla olevan noi potta-asiat. Piiulilla varsin edistyksellistä :) Tuota mäkin odotan. Tosin en mä uskalla pitää tota ilman vaippaa ku sit pitäis kytätä perässä minne lätäkön tekee. Pitää vaan odotella :)

Yhteistyössä