Täällä ei ole vielä menkkoja näkynyt, ei sen puoleen, ei mulla niitä ole ikävä kyllä. Niin runsaat ja kivuliaat että kauhulla taas odotan. Meillä mietinnässä mulle hormonikierukka, koska se toimii lääkkeenä noihin mun ongelmiin ja/tai sitten miehen kanssa myös vakavasti keskusteltiin jos ihan lopetettais tämä vauvatehtailu tähän ja häneltä laitettaisiin piuhat solmuun. Meitä kuitenkin on siunattu jo monella lapsella. Miehellä siis ennestään jo 3 omaa, mulla 2 ja sitten nämä 2 yhteistä. Ei kellään sattuis olee minkäänlaista kokemusta noiden miehen pikkukavereiden pakastamisesta? Meillä ei mitään tietoa asiasta ole, ja sanoinkin miehelle että voisi lääkärin kanssa keskustella noista asioista, ihan vaan vaikka tiedonhalun vuoksi jos ei muuta. Oon nyt neljästä synnytyksestä selvinnyt hengissä ja jokaisen jälkeen on jotain komplikaatioita ollut, ainakaan nyt en usko että uskallan lähteä enää siihen leikkiin ihan heti :ashamed:
Huomenna Lucaksen 3kk neuvola, näkee paljon pikku-mies on taas kasvanut.
Poika meni eilen taas nukkuu joskus kymmenen jälkeen.. Heräs syömään 02 ja 06.. Oma herätyskello soi 07.. Oikein mukavaa, ei väsytä onneksi yhtään, menin itse nukkuu vasta puolilta öin :x |O
Huomenna Lucaksen 3kk neuvola, näkee paljon pikku-mies on taas kasvanut.
Poika meni eilen taas nukkuu joskus kymmenen jälkeen.. Heräs syömään 02 ja 06.. Oma herätyskello soi 07.. Oikein mukavaa, ei väsytä onneksi yhtään, menin itse nukkuu vasta puolilta öin :x |O