P-i-k-k-i-s
Onnittelut kosinnasta sekä Frialle nimestä :wave: :flower:
Kakkaamisesta
Meillä poika kakkaa joka päivä, varmaan kolmet kakat on vaipassa...
Vaipoista...
Työ jotka ette kestoile niin mitä vaippoja käytätte ja mitkä ootte huomannu hyviks?
Meillä on kokeiltu
liberoja, pamperseja, rainbow, pirkan ja lidlin vaippoja.
Parhaimmiks oon todennu liberot, hinnan puolesta tosin ostetaan ite lidlin vaippoja. Rainbow vaipat oli kans ihan hyviä.
Pirkat taas oli musta ihan pyllystä ja pamperseilla sai aikaan aina kauheet niskap*skat
Lisäks ne on musta jotenki kauheen ohuita että ei tartte paljoa mitään edes tulla ku ne tihkuu jotenki läpi?
Röyhtäyttämisestä...
Mä alussa röyhtäytin, siks varmaan poika aina heräski ja valvo sitten :ashamed:
Nykyään annan nukahtaa viereen ja siirrän sitten omaan sänkyyn nukkumaan,ellen sitten ite nukaha ja herää vasta myöhemmin siirtämään pojan...
Joskus kyllä laiskuuttaan annan nukkua vieressä ku on niin ihana nuuskia sitä vauvan tuoksua ku se on siinä vieressä
:heart:
Vauvan vaatteista
Tuleeko muillaki välissä oikeen himo ostaa vaatteita?
Monesti sitä hipistelee vaatteita ku ne on niin ihania...
Oon kuitenki malttanu mieleni,mut jos jotain tosi ihania on ollu niin oon ostanu sitten vähän isomman kokosia just jotain 74cm tai 80cm...
On kyllä tullu huomattua että sillon raskaana ollessa sitä osti kaikkee kivoja housuja ja paitoja mut ei niitä oikeesti ole tullu juurikaan käytettyä...
Onneks ostin lähinnä kirppareilta niin ei menny paljoa rahaa niihin...
Tulee oikeestaan vaan käytettyä, bodeja, potkareita ja sitten jotain haalareita päälyvaatteina.
Paijan helmat on aina korvissa vain...
Onko muillekki käyny näin noitten vaatteitten kans?
Sanokaas muuten miten työ käytätte semmosia haalareita mitä vauvoille tehään, laitatteko te sinne alle esim bodyn ja potkarit vai ihan vaan silleen pidätte?
Ja sitten toinen tyhmä kysymys niin onko virallisesti ne terälliset housut puolipotkareita?
Mitä ne on joissa on ns.henkselit? :ashamed:
Pikki
Onko teijän pojalla tuota ihottumaa muualla ku kasvoissa?
Meillä 2kk neuvolassa lääkäri määräs rasvat atooppiseen ihottumaan, en nyt kuitenkaan tiiä onko se sitä.
Pojalla oli kasvoissa, mahassa ja rintakehässä ihottumaa ja vähän nilkoissa.
Niillä rasvoilla läträttiin ja jätin samalla maidon juomisen pois niin se ihottuma hävis...
Samalla meijän yöt alko menemään paljon paremmin, huuto loppu ja poika jatko uniansa syömisen jälkeen...
Tässä yks päivä kokeilin taas juua maitoo ja olin muka huomaavinani että olis ollu kärtympi...
En sitten tiiä onko tuo vaan sattumaa...Relatippoja tosin alettiin sillon kans antamaan 5tippaa illalla
Mut kannattaa tietkö vielä varmaan kokeilla pitemmän aikaa sitä maidotonta ruokavaliota. Viljatkihan voi aiheuttaa vaivoja muuten
Pakkasesta...
Sais loppua jo pakkaset tältä talvelta |O
Eilen oli vielä 30astetta mut lupas onneks lauhtuvan huomiseks ja ens viikolle kans lupas lauhempaa
Ei ole oikeen ulos päästy :|
Peileistä ja telkkarista...
Oon ollu kans huomaavinani että tuo poika kattelee itteään peilistä jos menee peilin eteen...
Ja telkkariaki se kattoo ku ne valot varmaan kiinnostaa...
Oon ite kyllä koittanu kääntää sen pois ettei se sitä tuijottas, jotenki tuntuu oudolta...
Missah
Mullaki kiinnostaa onko tuo pöntön halailu mistä johtuvaa?
Kestovaipoista
Joskus ajattelin että olis kiva niitä kokeilla mut se vaan sitten jäi...
Alussa nuo yötki oli mitä oli niin ei sitä kyllä olis jaksanukkaan ja meillä kyllä tulee muutenki pyykkiä niin pysyn kyllä mielummin noissa kertiksissä...
Hienoa kumminki että joku kehtaa niitten kanssa touhuta
Onko kukaan kokeillu kestoliivinsuojia?
Mä hommasin semmosia että olisin niillä koittanu omalta osaltani jätettä vähentää mut ne kyllä päästää kaiken läpi ja paita on märkänä :|
Onko kukaan hommannu kaarituellisia imetysliivejä?
Mistäs te niitä liivejä olittekaan hommannu? (oon tästä jankannu varmaan jo tuhat kertaa täällä... )
Mä tykkäisin semmosista joitte kupit ei olis pelkkää kaksinkertasta kangasta...
Oon tässä näitä rintsikka asioita pähkäilly ja mietin jos kokeilis käyttää jotain tavallisia rintsikoita joista sais olkaimet irti tai sitten hommais vähään kalliimmat (alle 50e kumminki) imetysliivit niin jos sitten alkais parempia löytymään...
Meillä poika
nauraa joskus oikeen
ääneen ku sille päälle sattuu :heart:
Lisäks tuossa muutama päivä sitten tarras leikkikaaren leluihin kiinni ja oli ihan innoissaan ku huomas että niitähän voi räpeltää
Sain onneks tallennettua sen vielä videollekki talteen
On sitten "virallisesti" löytäny kätensä, niitä monesti tuijottelee ja luputtaa yhä enemmän...
Makuulla ollessa jos ottaa käsistä kiinni niin koittaa sieltä kans itteään punkee ylöspäin...
Kääntymistä meillä ei vielä harrasteta ja koitan olla ottamatta siitä mitään stressiä.Kyllä jos tuota poikaa avittaa ja pyllyä vähän kääntää niin kyllä se kovasti ite koittaa monesti ylävartaloa kääntää että mahalleen pääsis...
Päätään alko kannattelemaan aika aikasin ja nyt on kyllä niin tomerana lattialla monesti ja kattelee jotain...
Onko muillaki vauvat semmosia ettei ne oikein monesti tykkää vaan köllöttää vaan haluaisivat olla pystyssä sylissä jotta näkiski paremmin ympärille tai että niitten kanssa pitäs jotain touhuta jos lattialla on?
Meijän pojasta tulee muuten varmaan joku korjausmies
Tuossa sen leikkikaaressa roikkuu joku semmonen örkki että ku siitä vetää niin se tärisee ja menee "ylemmäs". Mä sitten sitä vetäsin niin se jäi lötkönä roikkumaan, luulin jo että hajotin sen ku en saanu sitä korjattuakaan :|
No seuraavana päivänä poika sillä leikki ja tsimsala pim yhtäkkiä se oliki ehjä
Hups miten tuo kello on noin paljon
On sitä tyhmä...Poikaki nukkuu ja ite kumminki on tullu vaan valvottua aina johonki kahteen asti :headwall:
Nyt jos menis unten maille, vihdoinki :wave:
*Talvicci ja Uuno 2kk3vko* :heart: