Hakutulokset

1. D

Onko teillä äideillä säännöllinen "vapaa ilta"?

On kahtena iltana ja yhtenä aamupäivänä viikossa kun käyn pumpissa.
  2. D

Mistä ihmeestä kertovat nikkinne

Onks bändi kenties KENT?? Mulla vaan tuli tuo mieleen. Othellon vaimohan Desdemona on. En silti ole oopperafani.
  3. D

Miksei ihmiset mene naimisiin?

Just just just.....joo mekin vaan huvin vuoks tehtiin tuo lapsi......emmä sitäkään oikeesti rakasta kun en kerta oo ees naimisissa. Enkä mä siitä mitään vastuuta ota kun en oo kerta naimisissakaan.
  4. D

Miksei ihmiset mene naimisiin?

No ei ole tarvis. Yhdessä ollaan muutenkin. Ei avioliitto muuttais nykytilannetta miksikään. Olispa vaan yks lasku lisää mkasettavana, häälasku nääs.
  5. D

Miksi Suomessa joku jättää imettämättä?

Eli jos ei imetä, ei pidä myöskään sylissä. Vai?
  6. D

Naiset on idiootteja.

Ja ylpeitä sellaisia!! :D
  7. D

Voiko varakkuus irrottaa näin paljon käsityksen todellisuudesta?

No, täällä yksi joka ostaa kurkut ja tomaatit hinnan perusteella. Jos kotimainen kurkku maksaa 4 euroo kilo ja ulkomainen euron niin taatusti jää kotimainen kurkku hyllyyn.
  8. D

Olenko yksin tätä mieltä ( kerho-asia )

Sinua , ap, ärsyttää sana "tarkkailemaan". No se sana voisi olla myös "havainnoimaan". Voihan olla että kerhossa on lapsi, jonka vuoksi erityisopettaja tulee paikalle, ja siitä kohteliaasti tiedotetaan vanhemmille. Entäpä jos asiasta ei oltaisi tiedotettu? Sitten lapsesi olisi kertonut että...
  9. D

Miten tehokasta bodypump on?

Käytkö myös salilla? Itse käyn pumpissa, ja vain pumpissa, 3krt/vko ja olen huomannut kyllä että voimat ovat kasvaneet melko nopeastikkin. N2krt/vko....joskus tein niinkin, mutta kävin myös salilla.
  10. D

Miksi Suomessa joku jättää imettämättä?

No mä siis oon sitä mieltä että imetys pilaa rinnat enkä TOD halua mitään läpysköjä tohon etumukseeni. Et sillee.
  11. D

Voiko varakkuus irrottaa näin paljon käsityksen todellisuudesta?

Ne, joilla on rahaa ja hulppeita asuntoja, elävät eri maailmassa kuin ne, joilla niitä ei ole. Niiden raharikkaiden maailmassa sellaisia taloja ehkäpä onkin vähän kaikilla.
  12. D

fjonga - annabell

:whistle:
  13. D

fjonga - annabell

Sä yrität vaan ärsyttää. Sinähän se takerruit siihen kun olin siitä kuvasta erimieltä. :whistle: :wave: =) vaan takas.....
  14. D

fjonga - annabell

ja sun pointti sitten on mikä?
  15. D

fjonga - annabell

jepjep.....eri mieltä ei voi olla vai? Vittuilinko sulle? Vai? Mistä nyt puhaltaa?
  16. D

Tänään olen syönyt tähän mennessä

No, jos toimii niin mikäs siinä. Entä ravinoaineet, vitamiinit, hivenaineet...?
  17. D

fjonga - annabell

*myötähäpeä kasvaa silti*
  18. D

fjonga - annabell

No voi tziisus ei oo....*myötähäpeä kasvaa*
  19. D

Tänään olen syönyt tähän mennessä

No mäkin mietin että siinäpä oiva aamiainen. Vai meinaatko leipää syöden pitää itses dieetillä?
  20. D

Kuinka usein te oikein soittelette miehellenne?

Ehdottomasti. Ja käyn viel vähän väliä tarkastamassa sivuhistorian koneelta.

Yhteistyössä