fjonga - annabell

• Viestiketjun aloittaja kumma
  • Ensimmäinen viesti
kumma
fjonga sanoi tuossa yhdessä keskustelussa,että piti poistaa ylläpidon pyynnöstä "pyllykuva" profiilista kun loukkaa kaksplus-imagoa tai jotain. No, mitä eroa on fjongan ja annabelin kuvilla sitten. Toinen saa näyttää ja toinen ei, höh.

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Hienot stringit AB. Mä näin sut muuten yks päivä citymarketissa :) Meinasin tulla moikkaamaan, mutta sitten loppui uskallus kesken :snotty:
aijaa! =) Wau ja upss,kaikki mua tunnistavat nyt :ashamed: :snotty: mua nähttiin Myllyssä myös ja missä vielä?....?En muista......Olinko mä yksin sielä vai lapsien kanssa :| vai kenen kaa?.....Upss..... :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Hienot stringit AB. Mä näin sut muuten yks päivä citymarketissa :) Meinasin tulla moikkaamaan, mutta sitten loppui uskallus kesken :snotty:
aijaa! =) Wau ja upss,kaikki mua tunnistavat nyt :ashamed: :snotty: mua nähttiin Myllyssä myös ja missä vielä?....?En muista......Olinko mä yksin sielä vai lapsien kanssa :| vai kenen kaa?.....Upss..... :ashamed: :ashamed:
Yksin olit, katselit vauvojen vaatteita. Mä piileskelin siellä vaippapinojen takana :D ja tuijotin kun julkkista :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Desdemona:
*myötähäpeä kasvaa silti*
samoin :hug: :hug: :hug:

jepjep.....eri mieltä ei voi olla vai? Vittuilinko sulle? Vai? Mistä nyt puhaltaa?
minähän olen erittäin leppoisalla tuulella tänään :D

ja sun pointti sitten on mikä?

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
Yksin olit, katselit vauvojen vaatteita. Mä piileskelin siellä vaippapinojen takana :D ja tuijotin kun julkkista :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: MAMMA MIA,mulla ei oo ikinä meikkiä kaupoissa,VOI hirveä :LOL: :LOL: :ashamed: nolotta :ashamed:

Yhteistyössä