Hakutulokset

1. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Aurinkoista tiistaita!! AKKIS:No onhan noita "sikapäitä" vajaa tuhat tuolla sikalassa. :laugh: Niin sitä tuli mieleen jotta esikkoa kun odotin niin veriseula oli silloin käytössä mutta kakkosen ja kolmosen aikana ei ollut käytös siitä syystä kun se antoi niin paljon vääriä tuloksia!! Jotta...
  2. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Helou!! :wave: Ollaan oltu niin kovasti ulkona ettei oo tännekään ehtinyt. TESULAH:Onnittelut pikku neitille!!Meidän "pikkuunen" esikko täyttää huomenna 10 v. klo 7,28. ;) Sehän hyvä kun sukiista on apua! =) AKKIS:Onneksi sulla jotakin aina jokaiselle päivälle.Surkiaa olis kotona vaan...
  3. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Jep, auringosta ollaan naatiskeltu koko päivä. B) NEVI:Ei oo kuule päivääkään ennen laskettua aikaa syntynyt meidän kolmesta kukaan.Eikä kyllä synny tämäkään.Noh,saanpahan pitää masua mahdollisimman pitkään.. :) Meillä mun siskoo oli vähä kauhuissaan silloin kun sanoin jotta neljäs saa...
  4. Ä

35v+ odottajat, vol 2

CZARINA:Onnittelut hyvästä lapsivesitutkimus tuloksesta!! :flower: :flower: Mähän kävin myös lapsivesipunktion läpitte ja vaikka terveet kromosomitulokset tuli niin ainahan sitä kuitenkin on ns."pelko persees".Mulla on tää raskaus ollu sellaasta "päänahkojen" poimintaa :laugh: Etappi,etapilta...
  5. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Tervehdys!! Oon ottanut jokaiselle äitiyspakkauksen. Nyt oon kakx koneellista pessyt vauvanpyykkiä kun aurinkokin taas paistaa niin saa pihalle pyykit kuivumaan.Poika sanoikin jotta kyllä joku luulee että täälä talos on viitoset kun on narulla noin palijo vauvanpyykkiä :laugh...
  6. Ä

HORMONIKIERUKKA JA IMETYS

Mulle laitettiin mirena jälkitarkastuksessa ja ei vaikuttanut maidontuloon.Täysimetin tyttöä puoli vuotiaaksi.Ja osittain imetin 1,7 kuukautta vanhaksi. Nyt menos RV 35+6 ja jälleen aion laitattaa jälkitarkastukses mirenan.
  7. Ä

35v+ odottajat, vol 2

HUOMENTA!! Mökiltä on lauantaina kotiuduttu!Pyykin pesua ja siivoilua on nyt sitten kuulunu päivän ohjelmaan. Eilen kävin neuvolassa.Kaikki oli taas kohdallaan.Terkkari sanoikin jottei mun tarvi olla kyll mistään huolissaan raskaana ollessaan.Kysyi jotta ollaanko paljon kuvattu mahaa kun...
  8. Ä

35v+ odottajat, vol 2

AKKAMÄNTY:Tervehdys vaan täältä metsän keskeltä,järven rannalta!! :wave: Kyllä toi sun oksentelu sitten kuulostaa v:mäiseltä!!(Kova kiroilija löytyy täältäkin... :x ) Mun ei oo tarvinnu missään vaihees raskauksia oksentaa mutta sitä alkuraskauden ällötystä on kahdes raskaudes ollu.Mutta toi...
  9. Ä

35v+ odottajat, vol 2

TUTTELITAR:Pakkaamisen lomasta pikaisesti.Siis meillehän oli päivän selvä asia jotta meen punktioon.Neuvolassa sanoivat jotta "Tarviiko sun nyt mennäkään punktioon kun seulan tulokset nuon hyvät?!" Ja kun asia oli meillä etukäteen jo päätetty niin menin.Itse tomepide ei ollut järisyttävä vaan...
  10. Ä

35v+ odottajat, vol 2

PUNKTIOIKÄ:Mä olisin jo kolmosen odotuksessa päässyt ikäni puolesta kunnan tarjoamaan lapsivesipunktioon.Olin silloin 37 vee.En kyll silloin menny. Nyt oli selvä juttu että meen jos raskaaksi tuun.Mulla oli veriseula ja niskapoimu-ultra ok.Turvotus oli vaan 1mm ja seulan riskiluku oli 1:4000...
  11. Ä

35v+ odottajat, vol 2

KISSE:Onnittelut uudesta autosta!! NEVI:Jokos selkä on antanut periksi?? ;) LEELOO:Tervetulemast! Eilen hain apteekista mangnesium poretabuja.Myyjä sanoi jotta ota poreena niin saat nopiamman vaikutuksen.Ei sitte kertaakaa vetäny suonta yöllä. =) Otin sen tuas ysin mais illalla.Tiedä...
  12. Ä

35v+ odottajat, vol 2

MINNIHIIRI:Täällä kans öisin suonenvetoa.Täs muutama yö sitten oli niin raju suonenveto kun kolmeen eri suuntaa kramppas jalkaa. :| Nousen kans aina ylös sängystä ja yritän kävellä. MANGESIUMIA söin edellises raskaudes ja oon jo yhdes kaupas muistanu sitä hyllyltä katsoa vaan eipä...
  13. Ä

35v+ odottajat, vol 2

NEVI:Kyllä meille on jo sopiva tää neljän lapsen katras kun vanhinkin täyttää vasta 10 vee. Kolmonen oli jo meidän viimeinen mutta vauvan kaipuu oli niin suuri jotta sovittiin miehen kans jotta tulla saa jos luomusti tärppää.Hormoonia en ala syömään. Me jo oltiin kyllä toivosta luovuttu ja...
  14. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Sitähän onkin sieltä vanhimmasta päästä meikäläänen :laugh: AKKAMÄNTY:Voi kuules,mulla on oikeestaan niin jotta täs neljännes raskaudes pelkään kaikista eniten!!Jotenkin musta tuntuu siltä jotta mitä enemmän asioista on kokemusta niin sen enemmän tajuaa pelätä. Mä pääsin vasta 19...
  15. Ä

Nautitteko raskaana olosta

Voi kyllä nautin täysillä!! :laugh: Neljättä kertaa raskaana ja aina tää on yhtä ainutlaatuista!!! Tietty nyt kun laskettuun aikaan vajaa 7 viikkoa niin välillä harmittaa kun alkaa olla jo hidas liikkeissään ja kaikenlaisia pikkuvaivoja alkaa tulemaan...Mutta nyt jo välillä on haiku ja tiedän...
  16. Ä

35v+ odottajat, vol 2

Kiitokset NEVILLE listan teosta!! =) Mulla unohtui ilmoittaa oma ikäni eli 41 vee!!
  17. Ä

35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

Mutkin voi listalle laittaa! =) Elikkäs:Äiti-66...neljäs...(T-98,P-00,T-05)...LA.21.08.08.
  18. Ä

YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

Voih,oikeen suuren,suuret lämpimät onnittelut sinulle plussasta!! Seurasin sun matkaasi viime raskautesi aikana ja jäit jotenkin vahvasti mieleeni! Toivon jotta nyt saisit jo vauvelin syliisi!! :heart: :heart: Itsellä on tänään 33 viikkoa raskautta takana ja nyt alkaa hiipumaan jo...
  19. Ä

Mitä kivunlievityksiä olette saaneet synnytyksessä?

Kolme synnytystä menty luomusti ja todella nopeat synnytykset!Toivottavasti myös tämä neljäs synnytys menee samaan tyyliin ilman puudutuksia!!! Äiti-66 RV 26+6
  20. Ä

35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

KUUKUNEN:Jep,mulla ollut myös käytössä lampaanrasvaa! =) Saat sitä apteekista nimeltään LANSINOL.Se on sellainen pieni tuubi mutta TOOOSIII riittoisaa. Voi muuten olla väärin kirijootettu toi rasvan nimi muutta aivan varmasti osaavat antaa oikeeta tuotetta kun kerrot käyttötarkoituksen...

Yhteistyössä