Hakutulokset

1. DevilishDream

Voi kun oli ihana teinipariskunta vauvan kanssa kaupungilla

No jaa näkeehän noita. valitettavasti ei ole YLEENSÄ ruusuinen tulevaisuus. Satun vaan tuntemaan paljon teiniperheitä tai entisiä sellaisia. Itsekin olimme vain 19v kun vauva tuli.
  2. DevilishDream

Oiskos tää hyvä takki 7v likalle?

http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=2600 mitä mieltä? onko lapsellinen?
  3. DevilishDream

Onko toimeentulotuki sinusta liian suuri?

Mun tietääkseni huomioidaan n, 740e, ainakin turussa.
  4. DevilishDream

Heh, huutiksessa myydään kyllä kaikenlaista kun etsii hakusanalla retro:)

:laugh: Jessus mitä kaikkea yritetään myydä.
  5. DevilishDream

Turun paras asuinalue lapsiperheelle?

Itse olen asunut turussa ikäni. Muutettiin tänne hirvensaloon Haarlaan 2002 ja täällä pysytään. Meiltä matkaa kaupalle 500m, koululle ja päiväkotiin 600m, kampaamo ja pitseria löytyy tuosta myös vierestä. Alue rauhallinen, paljon rivitaloja, omakotitaloja ja muutama hassu kerrostalo. Merenranta...
  6. DevilishDream

Kuinka moni tupakoi raskaana? Mitä ongelmia lapsella on?

Niinpä:(Kun ei niitä vaikutuksia voi tietää vielä tuossa iässä, ei ne heti näy.Vasta kouluiässä voi tulla ongelmia ja lisäksi tupakointi on varmastikin vaikuttanut syntymäpainoon. Vaikka lapsi olisi 4kg syntyessään niin hän voisikin olla 4,3kg jos äiti ei olisi tupaoinut. Jos tajuatte mitä...
  7. DevilishDream

Kuinka moni tupakoi raskaana? Mitä ongelmia lapsella on?

Nostan sulle hattua että uskallat myöntää tupakoinnin vaikuttaneen lapsiisi. Enkä aio saarnata mitään, koska itsekin tajuat tehneesi väärin. Mutta harva uskaltaa myöntää että on vaikuttanut.
  8. DevilishDream

Opettaja oli kuuluttanut myöhässä olevaa tytärtä ja hänen kaveriaan aamulla.

Joo kyllä ne sen unohtaa, nyt ovat täynnä pyhää vihaa, mutta sanoinkin tytölle että oma vikahan tuo on jos myöhästyy. Nyt vaan skarppamaan, muuten saa jälkkäriä ja se vasta harmittaisikin tyttöä.
  9. DevilishDream

Muakin kyllä nauratti koko juttu, mutta samalla vähän harmittikin varsinkin kun likka oli surkeana että kaikki nauroivat. Toisaalta oppiipahan kantapään kautta..
  10. DevilishDream

Aluksi en ollut uskoa, mutta totta se oli. Eli ekaluokkalainen tytär ja hänen koulukaverinsa samalta luokalta olivat tulleet hieman myöhässä kouluun ja ope oli kaikkien kuullen kailoittanut sinne seinässä olevaan kaiuttimeen että maija ja saara juoskaa(ei ole oikeet nimet). Tytöt olivat ihan...
  11. DevilishDream

Vinkkejä itsevarmuuden kohottamiseksi?

Koitas ny pistää viestiä? tyhjensin lootaa.
  12. DevilishDream

Oot varmaan laskenut indeksisi väärin kun mä en nähnyt mitään ylimääräistä kuvissa :o Mä olen sua paljon isompi ja ei mullakaan ole kuin hieman ylipainoa, sellaiset 5 kiloa. Ne vois tiputtaa kunhan jaksais, mut maistuu karkki turhan hyvin.
  13. DevilishDream

Jep, luehan ihmeessä =) Sitä meidän tapaamista vaan meinasin ja kyselin että ootko feissibuukissa..siellä vois hyvin kirjoitella kun tulee käytyä joka pv siellä :snotty:
  14. DevilishDream

Mikä elin on ihan häpyluun yläpuolella vasemmalla?

Kenellä anatomia hallussa? ihme pistämistä ollut siihen kohtaan nyt pari viikkoa, aina välillä vaan ja liikkuessa. Mietin voisko johtua kierukasta?
  15. DevilishDream

Hei, ja mitä sä muuten laihdutat kun olet ihan hoikka jo nyt :o Sun blogiasi kattelin justiinsa.
  16. DevilishDream

Ihan off topic, pistin sulle tänään sähköpostia että lue kun ehdit =) Ja turha siitä tupakoinnista on murehtia, mäkin repesin totaalisesti raskauksien jälkeen tupakoimaan, heti kun imetys loppui niin alkoi |O
  17. DevilishDream

Kokemuksia Ticket to Heaven plain rain ulkoiluasusta?

Mietin tytölle sellaista päiväkotiin kevätpuvuksi, sitä siis jossa fleecevuori. Ainakin sisukkassa näytti olevan myynnissä ja hintakaan ei ollut paha, 88e. Millainen puku tuo on?
  18. DevilishDream

Kysympä nyt tälläistä: Kun en taaskaan jaksanut eilen viedä lapsia

En usko et ne mihinkään ilmoittaa, en mäkään joka päivä vie tuota 5v ikäistä tarhaan kun olen osan viikkoa kotona.Tosin olen ilmoittanut siitä, paitsi joskus unohtunut ilmoittaa.Mutta tietävät että ei muutenkaan joka pv käy, koska olen osan aikaa kotona.
  19. DevilishDream

G. kuinka usein lapset hoidossa?

lapset 5v7kk ja 7v4kk. Yökylässä varmaan n. 8-10 kertaa vuodessa isovanhemmilla, yhden yön kerrallaan. Päivähoitoa harvemmin kun otan yleensä lapset mukaan jos meeen ostoksille tms. Tai no joskus ovat isovanhemmilla päivällä, mutta kovin usein ei tarvetta.
  20. DevilishDream

Eipä näemmä toimi meandin sivut vielä?

Tuleeko muillakin että päivitetään sivuja?

Yhteistyössä